Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (270)
18- vuotias Turkulainen ylioppilas Hönö tiainen, joka ajaa pappa betalar autolla. Pitkät vaaleat hiukset. Sähkötupakkaa ja sydän sökönä 🥸😎😂.
Silloin kuin nuo hönöilijät saapuvat ketjuun kiljumaan toisilleen, on aika poistua takavasemmalle. Keskustelu on jo pilalla. Ne on vähän kuin valkoposkihanhia - ei sellaisella rannalla voi enää mitään piknikkiä pitää.
Mä en meikkaa siksi, koska en teininä aloittanut meikkaamista. Nyt 4-kymppisenä en jaksa opetella ja tutustua niihin kaikkiin erilaisiin tuotteisiin. Joskus oon laittanut ripsiväriä mutta oon unohtanut että mulla on ripsaria ja olen hangannut silmiäni ajatuksissani. Ei ollut kivan näköistä kun ripsiväri oli levinnyt silmien ympärille.
Panostan kyllä kauniisiin vaatteisiin ja hygieniaan muuten. Tyylini on maanläheinen ja klassinen.
On helppo saada TURKULAISEN ylioppilas Hönö tiaisen nuppi sekaisin 🙂
Miksi pitäisi ? Itse en ole IKINÄ meinannut kasvojani, enkä IKINÄ aloita ! Olen 50-v nainen. Vain typerä meikkaa turhaan. Sellaiset näyttävät ihan täysin pellelitä !!!!!!!!!! Minkä takia pitäisi meikata ? Kaikki eivät ole siitä kiinnostuneita, eivätkä edes omista yhtään meikkiä !
Kun Turkulainen vaaleahiuksinen Olivia pääsee ylioppilaaksi niin kaikki huutaa Hönö
Hönööööööö
Hönö Olivia Turusta on ylioppilas.
Hönööööö
Hönöööööööö 🥸😎😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa pitää kesällä polviin ulottuvaa mekkoa tai shortseja, vaikka on pohkeissa suonikohjuja?
Koska minimekko ja mikroshortsit näyttäisi aika karulta
Näyttää nuo muutkin. Jos on suonikohjuja niin pitkä mekko nilkkoihin asti tai caprit.
Caprit on rumst housut ja nilkkapituinen mekko ei sovi kaikille. Sukat/sukkahousut jalkaan niin ei näy. Mä käytän sukkia vaikka ei ole suonikohjuja.
Ei minulta.
En tunne ketään tradenomia
Porista tai kirjoita tuollaisia
pilailukommentteja.
Mä en ole muuttunut juuri
lainkaan yli 20 vuoteen.
Olen tavallaan
täysin iätön olemukseltani
ja energialtani. Pieni ripaus
androgyniaa ja Tomboyta
naiseuteni rinnalla vetoaa
yllättävän lujaa kaksilahkeiseen.
E
Vierailija kirjoitti:
Silloin kuin nuo hönöilijät saapuvat ketjuun kiljumaan toisilleen, on aika poistua takavasemmalle. Keskustelu on jo pilalla. Ne on vähän kuin valkoposkihanhia - ei sellaisella rannalla voi enää mitään piknikkiä pitää.
Niin, siellä Tyksissä on ulkomaalaisia siivoamassa koulun työharjoittelussa. Ahkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kapinoin meikkejä vastaan. Mulla on jo mies, hän pitää minua kauneimpana aamulla kun herään.
Miten mies ja hänen mielipiteensä sun ulkonäöstä liittyy meikkaamiseen?
Kyseletkö kaikkiin muihinkin asioihin lupaa mieheltäsi? Pukeudutko hänen mielensä mukaan? Valitsetko harrastukset sen perusteella mistä miehesi tykkää?
Minä kyllä arvostan mieheni mielipiteitä monissakin asioissa.
Muun muassa pukeudun mielelläni sellaisiin vaatteisiin, joista hän tykkää. Tosin itse osaan ostaa vaatteet, jotka sopivat minulle, joten en edes ihmettele, miksi hänkin niistä pitää ylläni.
Meillä on sekä yhteisiä että erillisiä harrastuksia.
Ollaan vissiin sen takia osuttukin yhteen, koska on viihdytty samoissa jutuissa.
-eri
Henna on taas Taysista vapaalla
Hönöööl
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtaosa miehistä ei meikkaa kasvojaan? Teikis se peitevoide ja puuteri hyvää heidänkin ulkonäölleen.
Ai, niinku Trymp?
Ei minulta
En tunne ketään tradenomia Turusta enkä kirjoita pilailukommentteja vain puppaa
Turkulainen tradenomi Hönö Tiainen on Skanssissa myyjänä. 🥸😎😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kapinoin meikkejä vastaan. Mulla on jo mies, hän pitää minua kauneimpana aamulla kun herään.
Miten mies ja hänen mielipiteensä sun ulkonäöstä liittyy meikkaamiseen?
Kyseletkö kaikkiin muihinkin asioihin lupaa mieheltäsi? Pukeudutko hänen mielensä mukaan? Valitsetko harrastukset sen perusteella mistä miehesi tykkää?
Mä ainakin valikoin mieheni yleisen h0ttiuden lisäksi sillä perusteella, että sattuu tykkäämään juuri munlaisesta, meikittömästä ja vähän huolettomasta naisesta.
Toimii! En mä tekis mitään sellaisella miehellä, joka ois itsessään hot mutta ei tykkäis musta sellaisena kuin olen.
Tamperelainen tradenomi Hönö tiainen luki hoitajaksi ja meni Taysiin töihin. 🥸😎🤣
Ymmärrän. Moni tradenomi hönö tiainen on lukenut ensihoitajaksi, kun ei tradenomeille ole töitä. Siellä se Hönö ajaa ambulanssia 🥸😎😂🤣
Turkulainen tradenomi Hönö tiainen ajaa nykyään ambulanssia, ensihoitaja. Vapaapäivinä pasltalla.
Hönööööööö
Hönöööö
Hönöööö
🤡😎🥸😂🤣
Turkulainen Tradenomi Hönö tiainen alias ensihoitaja tiainen nykyään. 😎🥸😂🤡
On se helppoo saada PORILAISEN työtömän tradenomi HÖNÖ TIAISEN nuppi sekaisin 😊