Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paiseet sisäreisissä

Vierailija
27.10.2024 |

Osaako kukaan sanoa mistä voisi johtua näppylä sisäreisissä? Aina välillä ilmestyy noin sentin kokoinen finniä muistittava paise/näppylä. Tuntuu selvästi ihon alla ja näkyy punaisena myös pinnalla. Kosketusherkkä. Mun sisäreidet on täynnä jälkiä näistä oudoista näpyistä, mutta en oo jotenkin kehdannut lääkäriin mennä. Puristaessa tyhjenee kuin finnit. Näitä on nyt ollut muutama vuosi, en tarkalleen muista, ehkä 4?

Ennen kun ketään ehtii kysyä, kyllä, olen tarkka hygieniasta (päivittäinen suihku) ja kyllä, olen ylipainoinen

Jotenkin aina unohtaa koko asian, kunnes tulee uusi näppy tai päätyy harrastamaan seksiä :D

N19

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että voisi olla märkivä  hikirauhastulehdus. Kannattaa hakeutua iholääkärin pakeille.

Vierailija
2/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että voisi olla märkivä  hikirauhastulehdus. Kannattaa hakeutua iholääkärin pakeille.

Olen lukenut siitä, mutten ole ihan varma vastaako kuvat minun näppyjäni. Pitäisikö lääkärille näyttää näppyjä, vai riittääkö pelkkä kuvailu? Vähän hävettää näyttää niitä kellekään, eikä niitä aina edes ole. Ja mistä edes varataan aika ihotautilääkärille? Onko terveyskeskuksessa, vai pitääkö mennä yksityiselle? Pitääkö ajanvarauksessa kertoa mistä on kyse, vai pyydänkö vain ajan? 

Anteeksi, olen uusiavuton nuori ihminen :D Enkä ole ikinä varannut aikaa muualle kuin hammaslääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
4/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit soittaa terveyskeskukseen ja kuvata vaivaa sairaanhoitajalle. Hänen kauttaan saat lääkäriajan ja terveyskeskuslääkäri voi tehdä lähetteen erikoissairaanhoitoon, jos näkee sen tarpeelliseksi. Hyvä on olla ainakin kuvat näppylöistä. Toki yksityiselle pääset paljon nopeammin ja saat varmasti erikoislääkärin konsultaation. Mutta paljonhan se maksaa. Voi toki olla että vaivassa on kyse ihan tavallisesta aknestakin, mutta jos se vaivaa sinua, kannattaa lääkärissä käydä.

Vierailija
5/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupppa auttaa ei hätää! 👴🏻🍆👧🏻

Vierailija
6/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäänpäin kasvava karva?

Vierailija
7/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että laihdutus auttaa. Toisiaan hankaavat reidet eivät ainakaan auta asiaa. Ota yhteyttä ihotautilääkäriin.

Vierailija
8/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tolta märkivä hikirauhastulehdus taudilta. Kannattaa hakea mahdollisimman nopeasti ihotautilääkäriltä apua. Nuo arvet eivät nimittäin ikinä parane.

Vierailija
9/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaatko? Sokeroitko? Nypitkö? Voisko olla sisään päin kasvava karva? 

Vierailija
10/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näyttämässä lääkärissä niin ei tarvitse ihmetellä.

Vierailija
11/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kanssa märkiviä paiseita sisäreisissä koska sakkaisen pissan karkailu ja pesemättömyys.

Vierailija
12/12 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita ajoittain on monella ihmisellä. Reisien hankaus sekä hikoilu aiheuttavat. Oletko puristellut niitä, vai onko jälkiä jäänyt muuten vain? Ei siis pitäisi puristella. Pidä kiinni hyvästä hygieniasta ja mieti pukeutumisvaihtoehtoja, joilla vältät hankauksen. Voit panna näppylöihin, jos niitä tulee, esimerkiksi reseptivapaasti apteekista saatavaa Sibicort -voidetta. Jos nämä eivät auta, ja toki muutenkin, voit varata ajan tk:sta tai opiskelijaterveydenhuollosta tai työterveyshuollosta tilanteesi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi