Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (270)
Tämän palstan nuoret vetää huumeita. Tuskin ne 50-vuotis synttäreitä edes viettää. Joten eivät itse täytä koskaan 50 ja ole vanhoja ja rumia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta meikit
Mikään ei kiinnosta niin nykyajan ihmisiä, kaikki on ihan sama ja hälläväliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PORILAINEN työtön tradenomi HÖNÖ-TÖNÖ-TEMU-HERPES-POTKULAKI-TURKISKUORIAIS TIAINEN
nainen HUOM! jo pari vuotta yli 50v
yrittää nostaa statustaan haukkumalla toisten naisten ulkonäköä 🤣
ikäänkuin tuon vaihtari-ikäisen ja pierutautisen sekä vajaakykyisen muikkelin arvo toisia alentamalla nousisi.
Mutta joka ketjuun ujuttautuu samoja höpinöitään HÖNÖstelemään 😂
50- vuotiaat julkkikset näyttävät vanhoilta. Ei auta raha.
Niin, HÖNÖ 🤣
et sinäkään enää yhtään kaunistu, vaikka kuinka muita mollaisit 😂
Huumeiden käyttö näkyy sun nuoresta naamasta. Olet jo 20-vuotiaana rumilus.
Sairaalassa erottaa hyvin nuoret, jotka vetää huumeita, se näkyy kasvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa pitää kesällä polviin ulottuvaa mekkoa tai shortseja, vaikka on pohkeissa suonikohjuja?
Koska minimekko ja mikroshortsit näyttäisi aika karulta
Näyttää nuo muutkin. Jos on suonikohjuja niin pitkä mekko nilkkoihin asti tai caprit.
Caprit on rumst housut ja nilkkapituinen mekko ei sovi kaikille. Sukat/sukkahousut jalkaan niin ei näy. Mä käytän sukkia vaikka ei ole suonikohjuja.
Kaunis meikki on kuin auringonvalo, joka paistaa kukkaan.
Sä olet vasta 20-vuotias ja pilannut huumeilla kasvosi ja sähkötupakalla sydämesi. Nuoria on jo nykyään potilaina sydänosastoilla.
Vältän osallistumasta alustan
ulkonäköketjuihin ollenkaan.
Lindan, 56, ulkonäöstä
nähty sivukaupalla
pöhinää aamusta iltaan.
20 vuotta nuoremman,
erittäin hyvännäköisen Peten
kasvoista/kehosta/hiuksista
taasen ei nähdä
juuri halaistua sanaa.
Julkkisnaisen osa on karmea.
E
Mieti, että 20-vuotiaita on jo sydänosastolla. Sähkötupakkaa käyttäviä Hönöjä 🤣.
Siellä se 18- vuotias hönö on jo sydänosastolla ja vetää sähkötupakkaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Siellä se 18- vuotias hönö on jo sydänosastolla ja vetää sähkötupakkaa. 😂
Ei ole pitkä elämä edessä. Turha ottaa asuntovelkaa.
Voitteko kuvitella, että jo 20-vuotiaalle laitetaan tahdistin. Tyhmä Hönö, joka käyttänyt sähkötupakkaa. 🥸😎🤡😂🤣
Ei kiinnosta 😃 Ei kyllä kiinnosta kynnet eikä hiuksetkaa 😄 Työvaatteet on hienot 😎
Näin on. Ei itseäni kiinnosta lainkaan meikata ja laittaa kynsiä ym. Olen ollut meikkaamatta jo vuosia ja nuorena vain vähän.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaaminen on täysin tarpeetonta. Ihan turhaa rahan- ja ajankulua. Hyvänen aika, nehän pitää illalla viimeistään pestä pois. Kaikkein hulluimpia ovat nämä kuntosalille tai muuten treeneihin meikkaavat. Huh huh.
Kamalinta on, kun joku tekee aamumeikit junassa työmatkalla. Parhaassa tapauksessa tää hoitosessio kestää koko matkan:
Meikkivoide. Luomiväri, rajaukset, ripsiväri ja sit, oho, rähmät pois silmien sisänurkista. Huulirajaus, huulipuna.
Likaisin käsin koko setti. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta 😃 Ei kyllä kiinnosta kynnet eikä hiuksetkaa 😄 Työvaatteet on hienot 😎
Näin on. Ei itseäni kiinnosta lainkaan meikata ja laittaa kynsiä ym. Olen ollut meikkaamatta jo vuosia ja nuorena vain vähän.
Huvipuistohullu ja hönö kirjoittaja on sama henkilö kuin puppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selluliitti, suonikohjut ja raskausarvet on rumia. Mitä sitä totuutta kieltämään.
Ja sinä olet epäkypsä. Mitä sitä totuutta kieltämään.
Taidat tykätä 90 vuotiaista, ne on jo sopivan kypsiä
Sun Hönö lapsella on jo nuorena tahdistin. Se on vähän tyhmä HÖNÖ
Nuori hönötiainen 🤡😎🥸😂🤣.
Kyllä mä meikkaan. Ihan alaston olo ilman ripsiväriä, kulmaväriä ja peiteväriä. Arkena en tuon enempää meikkaa. Ehdottomasti näytän paremmalta meikattuna kun ilman. Kun talous antaa taas periksi niin otan taas ripsiin pidennykset ja kulmiin laminoinnit.
Eikä ole. Kyllä noissa pienissä lahkoissa myös kynsien koristelu ja hiusten hienoksi laitattaminen on kielletty. Jos jollain on laitetut kynnet ja laitetut hiukset, ei hän kyseisiin lahkoihin kuulu. Ja jos vielä lisään, niin minun lapsuudenkodissani äiti piti syntinä koristautumista ja vaatteilla koreilua. Hän oli oppinut sen omasta lapsuudenkodistaan, pienessä 300 asukkaan kylässä. Ei heidän perhe kuulunut mihinkään lahkoon, mutta kun lähes kaikki muut ympärillä kuuluivat, ajatukset levisivät. Maaseutu on entisaikaan monella tavalla ollut normatiivinen.