Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?
Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.
Kommentit (170)
Mun puoliso leikkaa mun hiukset. Olen työtön ja välillä pätkätöissä. Puoliso leikkaa mun hiukset myös silloin, kun olen pätkätöissä. Hiustenleikkaus kampaajalla voi maksaa jopa 40 euroa, sillä rahalla saa ruokaa kaupasta.
Meikkaaminen on ihovirheiden peittämistä ja kasvojen hyvien puolien korostamista. Meikki tuo itsevarmuutta ja huolitellun olemuksen. Meikkaaminen tai meikkaamattomuus on naisen oma valinta ja niin pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron.
Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?
Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.
Ei pidä paikkaansa. Ja härskiä ostaa meikkejä ja mennä sitten leipäjonoon. Köyhä ei meikkaa.
Jotkut voi meikkaa myös että heillä on joku tyyli, esim goottityyliin kuuluu vahvat meikit
Jokainen saa olla meikata tai olla meikkaamatta eikä sitä pitäisi ihmetellä
Itse en juuri meikkaa koskaan paitsi ehkä Juhliin
Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.
Tää on tää porvariston hillitty charmi. Vastaavasti Weeteet laittaa pullasutiripset ryhmän tunnuksena.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.
Jos maksaa kampaajalle 100 euroa hiusväristä ja ostaa 20 euron meikkivoiteen niin sillä 120 eurolla saa jo paljon ruokaa kaupasta.
Kauneus on katsojan silmissä. Eri ihmiset pitävät erilaisesta kauneudesta. Itse pidän tosi luonnollisesta tyylistä ja käytän meikkinä vain ripsiväriä vaikka ripseni ovat luonnostaankin hyvin pitkät ja tuuheat. Hiukset on pitkät ja paksut myös eli siihenkään ei tarvitse panostaa. Kynsiin en panosta ollenkaan, joskin ne on tosi vahvat luonnostaan. Vaatteisiin en panosta kovin paljoa. Mikä se kysymys olikaan? En meikkaa ripsaria enempää (ja sitäkin harvoin) koska haluan näyttää siltä miltä näytän enkä olla jonkun maskin alla piilossa. Jos ihoni olisi huonokuntoinen, olisi vastaukseni varmaan erilainen. N34
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta meikit
Säästyy muuten pitkä penni, kun ei tarvitse ostaa meikkejä.
Hiukset voi leikata vaikka itse ja laittaa pätkätöihin tai työkokeiluun kiinni nutturalle, letille tai ponnarille. Ei edes näy, jos hiukset on vähän epätasaiset. Kampaajalle menevällä rahalla saa ruokaa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ollut meikkiä edes ensitreiffeillä mieheni kanssa. Mies vaan tuijotti
Mulla oli. Mies sanoi sitten myöhemmin, että oli siinä ja siinä et oli liikaa meikkiä ja jalatkin oli liian laihat. Rimaa hipoen menin läpi. Sittemmin on nähnyt mut meikkiä naamassa vaan meidän häissä ja liian laihat jalatkin jääneet historiaan +15 kg:n myötä.
Vierailija kirjoitti:
HÖNÖstelyä kohta koko ketju 😂🤣
Hönöt on leipäjonossa.
Kuule me naiset ollaan erilaisia ja meitä kiinnostaa eri asiat eikö tuo mee jo järkeen
Vierailija kirjoitti:
Hiukset voi leikata vaikka itse ja laittaa pätkätöihin tai työkokeiluun kiinni nutturalle, letille tai ponnarille. Ei edes näy, jos hiukset on vähän epätasaiset. Kampaajalle menevällä rahalla saa ruokaa kaupasta.
HÖNÖllä aina ruoka mielessä 🤣
Onko näläkä?
Vierailija kirjoitti:
HÖNÖstelyä kohta koko ketju 😂🤣
Hönö on Henna Nokialta. Hän keksi hönö nimen. Hönö Henna 🤡😎🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÖNÖllä aina ruoka mielessä 🤣
Onko näläkä?
Mitä sulle Hönö Henna kuuluu?
Pidätkö Henna vielä blogia? Oletko laittanut Hönö nimen sinne?
Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.