Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset eivät meikkaa kasvoja lainkaan?

Vierailija
14.05.2026 |

Sen sijaan he panostavat kynsien ja hiuksien kauneuteen, ja myös vaatteisiin.

Kommentit (170)

Vierailija
61/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron. 

Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?

Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.

Vierailija
62/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso leikkaa mun hiukset. Olen työtön ja välillä pätkätöissä. Puoliso leikkaa mun hiukset myös silloin, kun olen pätkätöissä. Hiustenleikkaus kampaajalla voi maksaa jopa 40 euroa, sillä rahalla saa ruokaa kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen on ihovirheiden peittämistä ja kasvojen hyvien puolien korostamista. Meikki tuo itsevarmuutta ja huolitellun olemuksen. Meikkaaminen tai meikkaamattomuus on naisen oma valinta ja niin pitää ollakin.

Vierailija
64/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meikit maksaa. Hyvää meikkivoidetta ei saa alle 20 euron. 

Eli ostaako osa tollasen meikkivoiteen ja sitten on leipäjonossa ruokaa hakemassa?

Olin 90-luvun laman aikana meikkifirman varastossa töissä. Siellä sanottiin, että naiset luopuvat meikeistä viimeisenä. Ennemmin säästävät vaikka ruoasta.

Ei pidä paikkaansa. Ja härskiä ostaa meikkejä ja mennä sitten leipäjonoon. Köyhä ei meikkaa.

Vierailija
65/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voi meikkaa myös että heillä on joku tyyli, esim goottityyliin kuuluu vahvat meikit

Jokainen saa olla meikata tai olla meikkaamatta eikä sitä pitäisi ihmetellä

Itse en juuri meikkaa koskaan paitsi ehkä Juhliin

Vierailija
66/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.

Vierailija
67/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää porvariston hillitty charmi. Vastaavasti Weeteet laittaa pullasutiripset ryhmän tunnuksena.

Vierailija
68/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-positiivisuus.

Vierailija
69/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on rahaa meikkeihin ja kampaajalle niin ei tarvitse mennä leipäjonoon. Ei ole köyhä.

Jos maksaa kampaajalle 100 euroa hiusväristä ja ostaa 20 euron meikkivoiteen niin sillä 120 eurolla saa jo paljon ruokaa kaupasta.

Vierailija
70/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNÖstelyä kohta koko ketju 😂🤣

Vierailija
71/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmissä. Eri ihmiset pitävät erilaisesta kauneudesta. Itse pidän tosi luonnollisesta tyylistä ja käytän meikkinä vain ripsiväriä vaikka ripseni ovat luonnostaankin hyvin pitkät ja tuuheat. Hiukset on pitkät ja paksut myös eli siihenkään ei tarvitse panostaa. Kynsiin en panosta ollenkaan, joskin ne on tosi vahvat luonnostaan. Vaatteisiin en panosta kovin paljoa. Mikä se kysymys olikaan? En meikkaa ripsaria enempää (ja sitäkin harvoin) koska haluan näyttää siltä miltä näytän enkä olla jonkun maskin alla piilossa. Jos ihoni olisi huonokuntoinen, olisi vastaukseni varmaan erilainen. N34

Vierailija
72/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta meikit

Säästyy muuten pitkä penni, kun ei tarvitse ostaa meikkejä. 

Vierailija
73/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi leikata vaikka itse ja laittaa pätkätöihin tai työkokeiluun kiinni nutturalle, letille tai ponnarille. Ei edes näy, jos hiukset on vähän epätasaiset. Kampaajalle menevällä rahalla saa ruokaa kaupasta.

Vierailija
74/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ollut meikkiä edes ensitreiffeillä mieheni kanssa. Mies vaan tuijotti

Mulla oli. Mies sanoi sitten myöhemmin, että oli siinä ja siinä et oli liikaa meikkiä ja jalatkin oli liian laihat. Rimaa hipoen menin läpi. Sittemmin on nähnyt mut meikkiä naamassa vaan meidän häissä ja liian laihat jalatkin jääneet historiaan +15 kg:n myötä.

Vierailija
75/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönöt on leipäjonossa.

Vierailija
76/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule me naiset ollaan erilaisia ja meitä kiinnostaa eri asiat eikö tuo mee jo järkeen

Vierailija
77/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset voi leikata vaikka itse ja laittaa pätkätöihin tai työkokeiluun kiinni nutturalle, letille tai ponnarille. Ei edes näy, jos hiukset on vähän epätasaiset. Kampaajalle menevällä rahalla saa ruokaa kaupasta.

HÖNÖllä aina ruoka mielessä 🤣

Onko näläkä?

Vierailija
78/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönö on Henna Nokialta. Hän keksi hönö nimen. Hönö Henna 🤡😎🥸

Vierailija
79/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HÖNÖllä aina ruoka mielessä 🤣

Onko näläkä?

Mitä sulle Hönö Henna kuuluu?

Vierailija
80/170 |
14.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö Henna vielä blogia? Oletko laittanut Hönö nimen sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä