Ettekö te voi tajuta, että ne kauppojen perheparkkipaikat kuuluu perheille
Taas oli kaikki paikat käytössä ja ei ollut perheiden autoja ne.
Voi älytön!
Kommentit (104)
Minä ja mieheni olemme perhe, siispä parkkeeraamme perhepaikalle, jos huvittaa.
Se parkkeeraa autonsa siihen, joka ehtii ja kokee tarvitsevansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tieliikennelaissa perhepaikkoja.
Mutta kaupoilla on.
Tyypillinen perhe missä on kolmekymppiset vanhemmat ja alle kouluikäiset lapset ei normaalisti sisällä yhtään huonojalkaista ihmistä. Perhe jaksaa siis kävellä sisään kauppaan vähän kauempanakin sijaitsevalta parkkipaikalta eikä ole siis mikään pakko päästä kaupan oven eteen ns. perhepaikalle.
Perhepaikoilla saa hakata oman auton ovilla naapurin auton paskaksi.
Pysäköin Audin just siihen mihin itseäni huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen perhe missä on kolmekymppiset vanhemmat ja alle kouluikäiset lapset ei normaalisti sisällä yhtään huonojalkaista ihmistä. Perhe jaksaa siis kävellä sisään kauppaan vähän kauempanakin sijaitsevalta parkkipaikalta eikä ole siis mikään pakko päästä kaupan oven eteen ns. perhepaikalle.
Perhe. Siis perhe. On eri kuin LAPSIperhe. Eli siis kuka vain voi parkkeerata koska jokainen määrittää itse perheensä.
Vasta sitten, kun lainsäädäntöön tulee kohta perheparkeista niin silti sinkkuna niihin pysäköin, jos ei muuta ole vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuten saa. Se sinun syvälle prseeseesi juuttunut 24 karaatin kultaa oleva pergamentti omasta ylemmyydestäsi sekä etuoikeutetusta asemastasi ei ole sama kuin suomen laki, ja se on nimenomaan suomen laki, kun pätee.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni olemme perhe, siispä parkkeeraamme perhepaikalle, jos huvittaa.
Ymmärtäähän sen, tarvitset paljon tilaa jotta saat laitettua miehesi turvaistuimeen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se perhe ei saa pidettyä lapsiaan kurissa ja siksi ne juoksevat parkkipaikalla auton alle. Vilho-Hellevi 4v ja Siiri-Tauno 3v eivät suostu pysymään vieressä vaikka kuinka sanoitetaan tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaupoilla on.
Niin mutta eivät voi sakottaa, jokainen päättää itse onko perhe vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä muuten saa. Se sinun syvälle prseeseesi juuttunut 24 karaatin kultaa oleva pergamentti omasta ylemmyydestäsi sekä etuoikeutetusta asemastasi ei ole sama kuin suomen laki, ja se on nimenomaan suomen laki, kun pätee.
Mitä yrität sanoa?
Kyllä minulla on perhe. Mies ja kaksi lasta ja kolme lastenlasta. Kun käyn ostamassa mökkiruokia koko joukolle, niin emmekö miehen kanssa saa siis pysäköidä perhe paikalle? Vaikka ostamme isolle perheelle välillä jopa kahden kärryn verran. Pitääkö tuon koko perheen olla mukana? Tähän asti olen ajatellut, että perhe tekee niin isoja ostoksia, että niiden kantaminen parkkihalli toiseen päähän on hankalaa. Ja siksi siinä on ne perhepaikat.
Vierailija kirjoitti:
Huonojalkaiset voi hakea invaparkkilupaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on perhe. Mies ja kaksi lasta ja kolme lastenlasta. Kun käyn ostamassa mökkiruokia koko joukolle, niin emmekö miehen kanssa saa siis pysäköidä perhe paikalle? Vaikka ostamme isolle perheelle välillä jopa kahden kärryn verran. Pitääkö tuon koko perheen olla mukana? Tähän asti olen ajatellut, että perhe tekee niin isoja ostoksia, että niiden kantaminen parkkihalli toiseen päähän on hankalaa. Ja siksi siinä on ne perhepaikat.
Eikö niistä ostoksia voi viedä kärryssä autolle asti?