Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei pidä siitä että käyn baarissa

Vierailija
25.05.2022 |

Hän väittää minua valehtelijaksi, miksi? Naisella on oikeus käydä joskus viihteellä. Pitäisikö naisen olla kotona kaiket päivät, olen rehellinen miehelle ja hän tietää sen mutta silti riidellään aiheesta. Miehestä tulee mykkä koska en usko häntä ja hän rankaisee minua siitä, mitä mieltä olette? Kannattaako jatkaa tapailua? Mies pahoittaa mieleni.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kysyt kannattaako jatkaa tapailua!!

Mutta no, se on oma valintasi. Tiedän kyllä mitä itse tekisin.

Vierailija
2/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu vähän miten usein siellä käyt ja moneenko viihdyt ja tuletko sieltä kotiin ja onko mies tervetullut joskus mukaan.

Jos joka pikkulauantai, perjantai ja lauantai pitää baarissa käydä niin itseäkin ärsyttäisi. Jos kerran kuussa niin siitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään pitäisi. Siellä käy vain juopot ja ne jotka tykkää tappaa aivosolut liuottimella.

Vierailija
4/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 18v joita palstalla pidetään jo kaiken kokeneina ja nähneinä aikuisina koska ovat 18v, niin baareilu on ok kunhan muistaa pilkun tullen missä koti on. Jos 35v ja vielä menojalkaa vaan vipattaa, voi miettiä onko elämässä jäänyt jokin vaihe nuorempana väliin.

Vierailija
5/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa jos asia häiritsee.

Vierailija
6/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttuhan tämä on, mutta jos olet aikaisemminkin baareja harrastanut, niin luultavasti harrastat baareja tästä eteenkin päin. Mitä baareissa sitten teet, on eri juttu. Jos kännäät ja etsit panoseuraa, niin ehkä se ei ole miehen mielestä mukavaa, tosin niinhän hänkin elämääsi löytyi.

Itse kyllästyin baareihin ihan kokonaan 21 vuotiaana. Ne paikat oli niin nähty ja se homma ei kiinnostanut pätkääkään. Eikä juopottelu varsinkaan. Olin aloittanut alkoholin juomisen 12 vuotiaana ja parikymppisenä sen ilokin oli jo kadonnut täysin. Liian kovalla soiva musiikki ärsytti ja baareissa olevat tyypit sitäkin enemmän.

Vierailija
7/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu vähän miten usein siellä käyt ja moneenko viihdyt ja tuletko sieltä kotiin ja onko mies tervetullut joskus mukaan.

Jos joka pikkulauantai, perjantai ja lauantai pitää baarissa käydä niin itseäkin ärsyttäisi. Jos kerran kuussa niin siitä vaan.

Käyn kerran, jos sitäkään. Mies on mustasukkaista sorttia ja hän vahtii liikkeitäni, hänen mielestään menen baariin iskemään miehiä. Olen vähän varpaillani miehen takia. En ole muutenkaan baarityyppiä. Olen välillä hiljainen jos olen ulkona.

Ap

Vierailija
8/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset akat heittäisin pihalle!

Vierailija
9/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi jos parisuhde kaatuu miehen vuoksi, jos on hankala luonne ja epäilevä. Toiseen pitäisi voida luottaa, hänellä on esteitä naisiin luottamisessa, vaikka toinen on luotettava. Naisen/miehen puolesta ei voi päättää oikein baariasioista, vaikkei itse kannattaisi baaria tai alkoholia. Nuorenahan moni kokeilee menopaikkoja. Toki on muita vaihtoehtoja alkoholille tai baaritiskille, mutta jokaisella omat toiveet näissä asioissa. Pariterapia vai ero, muu ratkaisu? En usko että sinun vakuuttelu muuttaa miestä mitenkään.

Vierailija
10/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen käytös sinulla on baareissa? Tanssitko ja kaulailetko jokaisen miehen kanssa, menetkö nukkumaan kavereille etkö tule kotiin yöksi, pukeudutko kuin hu ora baariin mennessä mutta kotona olet lökäverkkareissa etc. Harvoin miestä haittaa jos naisen käytös ei kieli sitä, että vierasta on menossa baarista saalistamaan. Mikset käy miehesi kanssa baarissa? Usko minua kun nuoruutensa ja avioliittonsa ja monia suhteita baarireissuilla mokanmut keski-ikäinen mies neuvoo. Liika bilettäminen ja juominen, ja muiden huomion hakeminen tuhoaa suhteen kuin suhteen lopulta.

Vierailija
11/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tapailla ihmistä, joka ramppaa baareissa, eikä ihmistä joka yrittää kontrolloida kumppaniaan.

Vierailija
12/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet 18v joita palstalla pidetään jo kaiken kokeneina ja nähneinä aikuisina koska ovat 18v, niin baareilu on ok kunhan muistaa pilkun tullen missä koti on. Jos 35v ja vielä menojalkaa vaan vipattaa, voi miettiä onko elämässä jäänyt jokin vaihe nuorempana väliin.

Täytän kesällä 28, minulle on opetettu hyvät tavat mutta muut eivät näe sitä niin. Olen ollut koko elämäni kotona, kotihiiri.

Ap

Vierailija
13/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mäkään pitäisi. Siellä käy vain juopot ja ne jotka tykkää tappaa aivosolut liuottimella.

Ehkä kannattaisi joskus itsekin kokeilla, niin voisit yllättyä. Alkoholittomien juomien menekki kasvaa koko ajan ja monella on tapana käydä ottamassa työporukalla ihan se yksi juoma. Jotenkin suomalaisten pakkomielle lokeroida ihmiset ärsyttää suunnattomasti, monessa muussa maassa juodaan sulassa sovussa kuka olutta kuka kahvia. Vasta reilu viikko sitten kävin itsekin kahvilla baarissa.

Vierailija
14/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa se. Tuosta se alkaa ja turpakäräjiin tai murhaan päättyy.

Mutta kyllähän sinä jäät. Sinä jäät talutushihnaan ja ymmärrät katua vasta liian myöhään.

Vierailija
15/34 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkeni että mies uskoisi minua, riitelyn jälkeen tulee aina tyhmä olo ja minusta tuntuu että en osaa. Hän ei edes pahoittele käytöstään, ongelmat on aina minussa.

Alussa hän oli mukava, mutta nyt näen hänet uudessa valossa ja jatkuva riitely.

Ap

Vierailija
16/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse kysyy ja itse vastaa, saa mieleisensä vastauksen:

" Kannattaako jatkaa tapailua? Mies pahoittaa mieleni." Ai niin, et huomannut kirjoittaa tuohon väliin sitä vastausta Ei kannata, koska mies pahoittaa mieleni. Jatkossa kerrot lisää perusteluja ei-vastaukselle : "Teen kaikkeni että mies uskoisi minua, riitelyn jälkeen tulee aina tyhmä olo ja minusta tuntuu että en osaa. Hän ei edes pahoittele käytöstään, ongelmat on aina minussa."  Eikö tuo tee selväksi sen, että sinä olet väärä nainen hänelle, kun teet aina väärin ja olet sille miehelle ongelma? Eli vapauta hänet sinun aiheuttamista ongelmista ja riidoista ja suunnista kohti uusia seikkailuja.

Toiseksi ei kannata ajatella kovin vakavaa suhdetta, jos baareissa käyminen on tärkeämpää kuin se toinen osapuoli, olipa mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
17/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nainen saa käydä yksin baareissa, mutta mies ei. Tätä on tasa-arvoinen, rehellinen, suomalainen parisuhde!

Vierailija
18/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän kesällä 28, minulle on opetettu hyvät tavat mutta muut eivät näe sitä niin. Olen ollut koko elämäni kotona, kotihiiri.

Ap

Joku tässä tarinassa ei nyt täsmää. Ei kotihiiri hillu baareissa yhtenään. Vai onko mies niin pahasti kontrolloiva, että  kotihiiri ei saisi pistäytyä työkavereitten kanssa baarissa koskaan? Jos näin on, tilanne on pahempi kuin olet ymmärtänytkään.

Vierailija
19/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on aina helpompaa ennemmin kuin myöhemmin.

Vierailija
20/34 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsella naista joka roikkuu baareissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme