Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään olet katsellut halutonta puolisoa?

Vierailija
13.05.2026 |

Olen yrittänyt keskustella, ei edes myönnä ongelmaa. Olen myös suoraan kysynyt, haluaako erota, tai haluaako avoimen suhteen, ei kuulemma halua. Vaikuttaa olevan täysin tyytyväinen, vaikka seksiä ei olisi enää ikinä. Itse en ole valmis siihen että ne hommat olisi myös minun osaltani lopullisesti ohi. Suhde muilta osin ok, joten aika iso kynnys on tämän takia pistää eropaperit vetämään ja yhteinen asunto myyntiin. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v, sitten tuli työtarjous toiselta paikkakunnalta, muutin yksin, vielä vuoden jatkui etäsuhteena ja lopulta hiipui pois. Ei oltu naimisissa

Vierailija
2/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään. On tässä omatkin halut kadonneet iän myötä. Ei se vaihtamalla parane kun puoliso on muuten hyvä.

Vierailija
4/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei mies anna kullia, niin käyn neljä kertaa vuodessa Gambiassa.

-  Saamaton vaimo. Gambiassa saa.

Vierailija
5/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ensin petti, käytiin terapiassa jne. seksihalut katosivat kokonaan, myös läheisyydenhalu ym. kaikki...

Kuukauden katselin ja annoin mahdollisuuden, mutta ei, ilmeisesti oli niin likainen olo pettämisestä että ei sitten halunnut mitään enää ollenkaan.. jälkeenpäin tajusin että halusi vain savustaa minut ulos jotta sai "syyllisen" eroon..

Nyt parisuhteessa jossa seksiä meilkein joka päivä, läheisyyttä ja yhteisiä juttuja joka ikinen päivä. Unelmaa molemmille.

Vierailija
6/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkään. On tässä omatkin halut kadonneet iän myötä. Ei se vaihtamalla parane kun puoliso on muuten hyvä.

hyvin sanottu, libido laimenee iän myötä kaikilta, jos hyvä luontoinen ihminen, se luonne yleenä säilyy. Mieti tarkkaan kumpi on tärkeämpää juuri sinulle...

Vierailija
7/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta tässä on kateltu. Haluaminen oli melko eriparista jo suhteen alussa, varmaan olisi silloin jo pitänyt nähdä tämä punalippu, mutta jotenkin ajattelin että sekin puoli paranee suhteen edetessä. Kävi päin vastoin, koko ajan väheni ja nyt seksiä ei ole ollut moneen kuukauteen ollenkaan. En jaksa erota juuri nyt, mutta toisaalta tätä taustaa vasten en kokisi varmaan minkäänlaisia tunnontuskia sivusuhteesta. 

Vierailija
8/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän ja puoli täyskuivaa vuotta ja sitäkin ennen jo nihkeää. Eroaminen auttoi tähänkin.

Vierailija
9/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalinta on se, että ongelma voisi olla ratkaistavissa, mutta kun ei miestä voi pakottaa lääkäriin. Uskoo, että jollain luonnon konsteilla muka pärjää, mutta entäs mun tarpeeni? Epäilen siis vahvasti testosteronivajetta eikä ne luonnon konstit seksielämää ainakaan näytä parantavan. 

Vierailija
10/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seitsemän ja puoli täyskuivaa vuotta ja sitäkin ennen jo nihkeää. Eroaminen auttoi tähänkin.

Huh! 

Vierailija
11/11 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta. Muuten ihana ja rakastettava puoliso ja kumppani. Libido  olematon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi