Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ymmärrän 100% miksi naiset ei halua lapsia

Vierailija
12.05.2026 |

Ajatella että jos olisi ensin elänyt terveellistä elämää, olisi hankkinut pyykkilautavatsan ankaralla harjoittelulla, hyvä iho, upeat kutrit jne... sitten tulisikin turpea vauvapömppö joka ei lähde pois vaikka kuinka juoksisi spinning-tunneilla ja pilateksessa. Ainainen väsymys ja kalpea naama? 🤕Aamupahoinvoinnit? 🤢 Ei kiitos. Hormoniraivoamiset?👹👺 Ei kiitos. Tai jos tulisi repeämä alapäähän synnytyksessä, kuten hyvin monilla tulee? Aivastuksesta pissat housuun?😭 Ei kiitos. No sitten pitäisi laittaa oma elämä katkolle moneksi vuodeksi. Työuraan takapakkia. Yöheräilyt ja tajuton stressi. Baby showerit. Koulun tapaamiset. 😵No thanks. Puhumattakaan teinivuosista. Kaikki tämä syö ihmisen terveyttä vakavasti, ja siitä pitäisi vielä maksaa 18 vuoden määräaikaisella sopimuksella n. 150 000 - 200 000 euroa? 💸💸🔥🔥No thanks. Lisäksi kun yli puolet avioliitoista päättyy nykyään Suomessa eroon, sehän tarkoittaa että eroperhe-elämä on melko todennäköinen skenaario - miksi ihmeessä ottaa sellaista riskiä...??? Kuka haluaa viestitellä viikottain exälle saati nähdä häntä???💀 Siksi ymmärrän 100% naisia, jotka valitsevat lapsivapaan elämän. Maailmassa riittää valittajia, jotka eivät hyväksy velautta, mutta niistä höpöhuutelijoista ei kannata välittää. Misery loves company, kuten sanonta kuuluu. 😇 ~~ Ei lapsia, vasektomia hankittu, kivoja ihmisiä ja harrastuksia omassa elämässä, mielenrauha turvattu. 👌👌

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin monelle omat aikuiseksi kasvaneet lapset ovat parasta ja mieluisinta seuraa. Varsinkin kun ollaan hyvissä väleissä keskenään ja asiat hyvin.

Vierailija
102/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei mikään ihme että naiset eivät halua lisääntyä, kun kaikesta pitää olla vastuussa yksin kun siittäjä katoaa kuin pieru saharaan ja kiukuttelee siitä kun pitäisi muka lapsiaan nähdä, olla heistä vastuussa tai maksaa elareita.

 

Naiselle parempi vain jäädä lapsettomaksi, niin on helpompi elämä. Miehet kun tuntuu taantuvan taaperoiksi heti kun heiltä vaatii aikuismaista käytöstä. Toki eivät miehet osaa olla aikuismaisia lapsettominakaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nainen voi onneksi valita ellei sitten suku jotenkin painosta lisääntymään. Mutta se valinta on väliltä teetkö kaiken 100% vähintään sen 20 vuotta ja mies ehkä joskus auttelee vai jätätkö lapset tekemättä. Miehelle valinta ei ole niin merkityksellinen, sillä hänellähän aina on siinä se lasten äiti, joka tekee sen 100% ja siihen voi sitten itse valita millä tasolla haluaa minäkin hetkenä auttaa.

"mies ehkä joskus auttelee"

 

Aika monta lapsiperhettä tunnen eikä tuollainen kuulosta ollenkaan tutulta. Perhe on yhteinen hanke.

Osa miehistä tosiaan omasta halustaan tekee jopa sen 50%. Pieni osa sitäkin enemmän, jos äiti on esimerkiksi sairastunut. Suurin osa ehkä sen 20-30%, joka maasta taivaisiin kehumalla saadaan kuulostamaan 50 prosentilta.

 

Pointti taisikin olla se, että naisen täytyy lapsia tehdessään aina olla valmistautunut siihen, että 100% vastuusta voi koska tahansa napsahtaa itselle kuinka pitkäksi aikaa tahansa. Miehille tämä tilanne tulee realistisesti eteen lähinnä leskeytyessä, jos silloinkaan, koska tukiverkot tapaavat rientää apuun.

Vierailija
104/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvin monelle omat aikuiseksi kasvaneet lapset ovat parasta ja mieluisinta seuraa. Varsinkin kun ollaan hyvissä väleissä keskenään ja asiat hyvin.

Okei?

Vierailija
105/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kirjoitettu provo naiselta. Ei jatkoon.

 

Jos joku nyt ottaa tämän tosissaan, niin muistakaa että vierailijat kyllä tekevät vauvoja eikä välttämättä edes hirveästi mielipidettä kysytä.

Vierailija
106/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vaikuttaa naisen kirjottamalta. Kukaan mies ei pohdi noin tarkkaan asiaa. Joku täällä sanoi miten hienoa, että mies hankkii vasektomian ettei naisen tarvi kärsiä 😂 Reps oikeasti. Ihan kun kukaan mies olis noin epäitsekäs. 

 

Kyllähän se vanhemmuus paljon vaatii. Onneksi osa meistä on valmiita uhraamaan itsensä, jotta teillä muillakin olis vaipanvaihtajia sitten vainhainkodissa. Lapsia katsos tarvitaan. Se kroppa rupsahtaa muutenkin tietyssä iässä. 

Miksi miehet eivät pohtisi näitä asioita yhtä tarkkaan kuin naiset? Onhan heilläkin iso sitoumus kyseessä, jos alkavat isäksi. Jos sinä et tunne miehiä jotka ajattelevat vanhemmuuden loppuun asti, sehän kertoo vain sinusta ja ympärilläsi olevista miehistä, miten he vierittävät ajatteluvastuun naisille ehkäisy- ja lisääntymisasioista.

 

Mihin perustat väitteen ettei mies voisi hankkia vasektomiaa naisen vuoksi (yhtenä synnä muiden joukossa)? Tietäisit paremmin jos katsoisit netistä videoita jossa miehet itse kertovat omilla kasvoillaan, miksi he ovat päätyneet valintaansa.

 

Jos joku tekee lapsia siksi, että heistä saadaan vaipanvaihtajia... kannattaisi varmaan vähän miettiä omia motiiveja. 🙄 

 

"Äiti, miksi synnytit minut?"

- Koska sinä olen vaipanvaihtajani ja maksat minun eläkkeen!

"Äiti, eikö tuo ole itsekästä?"

- Suu kiinni ja tottele!

"Koska sinä olen vaipanvaihtajani"

Noniin ja sieltä paljastui itänaapurin trolli kirjoitusvirheestä päätellen. Eipä yllätä, ketjun aiheesta päätellen. Kyllähän ne rys sät hyötyy kun suomalaiset lopettaa lisääntymisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta

 

Niin ja lisäksi se meloni on vienyt kehostasi kaikki ravinteet ja sinua on r aiskattu ja silvottu sen vuoksi 9kk. Istukka on revitty irti väkivalloin, sinut on pakotettu työhön minkä vuoksi olet saanut vaurioita alapäähän kun et ole saanut keskittyä raskauteen, jonka lisäksi miehesi on ehkä vielä alkanut pettämään sinua ja suunnittelee vievänsä vauvan yhteishuoltoon perustaakseen itselleen haaremin.

Onhan noita syitä about miljardi miksi kukaan hullu ei synnytä suomen lainsäädäntöön. Tietty vauvan mutilaatiot ja lasut päälle.

Hieno uhriutumisfantasia, femcelrummo 😘 

Vierailija
108/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 12?

12-vuotiaat ovat vielä aika nuoria pohtimaan näitä asioita, mutta viimeistään teini-iässä monelle alkaa selvitä mitä asioita haluaa elämässään, esim. haluaako alkaa vanhemmaksi. Samalla myös aikuisuuteen tullessa kehittyy viimeistään empatiakyky , eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli kyky pohtia sitä, miltä toisen ihmisen ikävä kivulias kokemus voisi tuntua, jos se tulisi omalle kohdalle. Tietenkään kaikki ihmiset eivät koskaan opi näitä tunnetaitoja, mikä on harmi.

Jos miehillä olisi tällainen niin naiset eivät koskaan olisi olleetkaan synnytys- tai seksiorjuudessa eikä naisia olisi pakotettu avioliittoihin eli suljettu siittävän koiraan kanssa samaan häkkiin. 

Nyt on ensimmäinen aika historiassa pitkään aikaan, kun naiset ovat saaneet vapauden valita. Ja he valitsevat systemaattisesti tehdä ihan kaikkea muuta kuin olla r aiskattavina miessuhteissa. Miehet sen kun vänisevät, tumputtavat ja uhkailevat, mutta näin se nyt vaan on. R aiskailubileet ovat ohi.

Armotonta huutista femcelrummon itkun täyteisellä copeulinalle 🤣 Et pääse lähellekään miehiä, joten luot fantasian, että he ovat kaikki raiskaajia 😆 Ihan luonnollinen puolustusmekanismi oman yksinäisyytensä kanssa pärjäämiseen 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Superahdistava ajatuskin että töiden jälkeen pitäisi jaksaa jotain roolileikkiä. "

 

Mitä roolileikkiä?

Vanhemmuus on rooliperusteinen kasvatussuhde ja sitä äitiyttä pitää jaksaa näytellä se rooli Oscarin arvoisesti vaikka sun tekisi mieli kuristaa se lapsi. 

Normaalin empatialla varustetun ihmisen ei tarvitse näytellä tunteitaan vaan ne tunteet tulevat aidosti. Kuulostat psyko-/sosiopaatilta kun et ymmärrä, että ihmiset voivat ihan aidosti rakastaa ja olla empaattisia läheisiä ihmisiä kohtaan.

Vierailija
110/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ei mikään ihme että naiset eivät halua lisääntyä, kun kaikesta pitää olla vastuussa yksin kun siittäjä katoaa kuin pieru saharaan ja kiukuttelee siitä kun pitäisi muka lapsiaan nähdä, olla heistä vastuussa tai maksaa elareita.

 

Naiselle parempi vain jäädä lapsettomaksi, niin on helpompi elämä. Miehet kun tuntuu taantuvan taaperoiksi heti kun heiltä vaatii aikuismaista käytöstä. Toki eivät miehet osaa olla aikuismaisia lapsettominakaan. 

Hyppää siitoshullu junan eteen ja anna itsellesi miehistä vapaa tulevaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? Vähissä on naisetkin, jotka menee siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori, äiti-ihmiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.

Ai miten äidiksi tuleminen eli miehensiemen loisimassa naisen kehossa ja lakiin kirjattu lapsenryöstö (miehen huoltajuus) on sukupuolisidonnainen asia? Hmm, i wonder...

"miehen siemen loisimassa naisen kehossa" 

Miesvihas ja katkeruutes paistaa 🤭 Rais kattiinko sut lapsena? 🤣

Vierailija
112/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin huvittavaa kun AP-mies kirjoittaa asiatekstin, jossa empatisoi naisten kokemuksia, kertoo kannattavansa seksuaalioikeuksia ja sukupuolten tasa-arvoa.... Mikä reaktio palstalla?

 

- "femcel"

-" incel"

- "rys.trolli"

 

Ei yllätä yhtään. Hohhoijaa.

 

Ihan oikeasti. Suurin osa suomalaisista kannattaa vapautta päättää omasta lapsiluvustaan ja Suomi on sitoutunut länsimaana näihin ihmisoikeuksiin. Todisteena siitä on se että Suomessa ei ole abortinvastustuspuolueita muuta kuin marginaalissa. Kaikki merkittävimmät puolueet  ovat sitoutuneet ihmisoikeussopimuksiin. Näiden palstahuutelijoiden mielestä koko Suomi on siis täynnä femcel-itänaaapuritrolleja".

 

Tiedoksi: Ammattiapua on saatavilla jos sitä osaa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vaikuttaa naisen kirjottamalta. Kukaan mies ei pohdi noin tarkkaan asiaa. Joku täällä sanoi miten hienoa, että mies hankkii vasektomian ettei naisen tarvi kärsiä 😂 Reps oikeasti. Ihan kun kukaan mies olis noin epäitsekäs. 

 

Kyllähän se vanhemmuus paljon vaatii. Onneksi osa meistä on valmiita uhraamaan itsensä, jotta teillä muillakin olis vaipanvaihtajia sitten vainhainkodissa. Lapsia katsos tarvitaan. Se kroppa rupsahtaa muutenkin tietyssä iässä. 

Miksi miehet eivät pohtisi näitä asioita yhtä tarkkaan kuin naiset? Onhan heilläkin iso sitoumus kyseessä, jos alkavat isäksi. Jos sinä et tunne miehiä jotka ajattelevat vanhemmuuden loppuun asti, sehän kertoo vain sinusta ja ympärilläsi olevista miehistä, miten he vierittävät ajatteluvastuun naisille ehkäisy- ja lisääntymisasioista.

 

Mihin perustat väitteen ettei mies voisi hankkia vasektomiaa naisen vuoksi (yhtenä synnä muiden joukossa)? Tietäisit paremmin jos katsoisit netistä videoita jossa miehet itse kertovat omilla kasvoillaan, miksi he ovat päätyneet valintaansa.

 

Jos joku tekee lapsia siksi, että heistä saadaan vaipanvaihtajia... kannattaisi varmaan vähän miettiä omia motiiveja. 🙄 

 

"Äiti, miksi synnytit minut?"

- Koska sinä olen vaipanvaihtajani ja maksat minun eläkkeen!

"Äiti, eikö tuo ole itsekästä?"

- Suu kiinni ja tottele!

"Koska sinä olen vaipanvaihtajani"

Noniin ja sieltä paljastui itänaapurin trolli kirjoitusvirheestä päätellen. Eipä yllätä, ketjun aiheesta päätellen. Kyllähän ne rys sät hyötyy kun suomalaiset lopettaa lisääntymisen.

Miksi vastustat naisten ja miesten oikeutta päättää omasta kehostaan? Miksi haluat ajaa Suomeen mallia jostain kehitysmaasta jossa ihmiset joutuvat lisääntymään vastentahtoisesti? Sen seurauksena syntyy kurjuutta, köyhyyttä, köyhyyden periytymistä, ja ihmiskohtaloita. Lapsia joita ei haluttu. Rikkinäisiä perheitä. Siinä ei ole mitään isänmaallista, vaan sehän nimenomaan edistää yhteiskuntavakauden rapautumista. Se on sitä Venäjän pussiin pelaamista, jos tuota kehitystä toivot. Hoksaisit tämän jos miettisit asioita pidemmälle, mutta et sitä tee, koska keskityt vain trollihuuteluun. Venäjä on maa jossa vainotaan veloja. Miksi Suomesta pitäisi tehdä Venäjä?

 

Vapaaehtoinen lapsettomuus on länsimaiseen oikeusvaltioon kuuluva perusoikeus, ja jos näet sen itänaapurin juonena, toivon, että haet apua outoon maailmankuvaasi, ja kerrot siitä etukäteen kaikille kumppaniehdokkaille, jotta he tietävät kiertää sinut kaukaa.

Vierailija
114/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaus, synnytys ja äitiys ovat huikeita kokemuksia. Kerran täällä eletään enkä minä ainakaan halua jäädä mistään paitsi.

Kaikki jää aina jostain paitsi. Jos ei hanki lapsia, jää paitsi vanhemmuudesta. Jos hankkii lapsia, ei voi koskaan elää lapsivapaata elämää. Jokainen valinta sulkee toisen valinnan pois. Kukaan ei voi tehdä kaikkea yhtäaikaisesti, esim. olla vamhempi ja vela yhtäaikaisesti. Se on mahdotonta, ristiriita todellisuuden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/116 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin kirjoitettu provo naiselta. Ei jatkoon.

 

Jos joku nyt ottaa tämän tosissaan, niin muistakaa että vierailijat kyllä tekevät vauvoja eikä välttämättä edes hirveästi mielipidettä kysytä.

Ei ollut provo vaan asiallinen kirjoitus.

Vierailija
116/116 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 12?

Oletko sinä 11? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme