Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ymmärrän 100% miksi naiset ei halua lapsia

Vierailija
12.05.2026 |

Ajatella että jos olisi ensin elänyt terveellistä elämää, olisi hankkinut pyykkilautavatsan ankaralla harjoittelulla, hyvä iho, upeat kutrit jne... sitten tulisikin turpea vauvapömppö joka ei lähde pois vaikka kuinka juoksisi spinning-tunneilla ja pilateksessa. Ainainen väsymys ja kalpea naama? 🤕Aamupahoinvoinnit? 🤢 Ei kiitos. Hormoniraivoamiset?👹👺 Ei kiitos. Tai jos tulisi repeämä alapäähän synnytyksessä, kuten hyvin monilla tulee? Aivastuksesta pissat housuun?😭 Ei kiitos. No sitten pitäisi laittaa oma elämä katkolle moneksi vuodeksi. Työuraan takapakkia. Yöheräilyt ja tajuton stressi. Baby showerit. Koulun tapaamiset. 😵No thanks. Puhumattakaan teinivuosista. Kaikki tämä syö ihmisen terveyttä vakavasti, ja siitä pitäisi vielä maksaa 18 vuoden määräaikaisella sopimuksella n. 150 000 - 200 000 euroa? 💸💸🔥🔥No thanks. Lisäksi kun yli puolet avioliitoista päättyy nykyään Suomessa eroon, sehän tarkoittaa että eroperhe-elämä on melko todennäköinen skenaario - miksi ihmeessä ottaa sellaista riskiä...??? Kuka haluaa viestitellä viikottain exälle saati nähdä häntä???💀 Siksi ymmärrän 100% naisia, jotka valitsevat lapsivapaan elämän. Maailmassa riittää valittajia, jotka eivät hyväksy velautta, mutta niistä höpöhuutelijoista ei kannata välittää. Misery loves company, kuten sanonta kuuluu. 😇 ~~ Ei lapsia, vasektomia hankittu, kivoja ihmisiä ja harrastuksia omassa elämässä, mielenrauha turvattu. 👌👌

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah

Vierailija
2/116 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaah

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Vierailija
4/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojan mielipide viisikymppisen incellin näppikseltä.

Vierailija
5/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta

Vierailija
6/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni on ihan hyvä siitä huolimatta että r aiskauslapsen synnytin. Ainoa mikä meni pois oli miesten vaino, joka sekin on lähinnä tuonut elämään lisäarvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Ei tuollainen kysely mitään kertoisi. Miehen ja naisen anatomia sekä hormonitoiminta on ihan erilaisia. 

Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia, mutta kyllä lähes kaikki terveet, itsensä kanssa sopusoinnussa olevat naiset lapsia haluaa ja näin useamman lapsen isänä tiedän että palkinto on naiselle isompi kuin on etukäteen voinut ajatellakaan. Miehellekin parasta mitä elämässä voi saada.

Vierailija
8/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinipojan mielipide viisikymppisen incellin näppikseltä.

Miten on inceliyttä jos miehet osoittavat empatiaa ja ymmärrystä naisten kokemaa kipua kohtaan? Ja jos miehet haluavat vasektomian, koska eivät halua että itselle rakas ihminen ei joudu kärsimään synnytyksen/raskauden/jne takia? Sehän on rakkauden osoitus.

 

Incelithän nimenomaan on niitä jotka eivät välitä naisten kokemuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoni on ihan hyvä siitä huolimatta että r aiskauslapsen synnytin. Ainoa mikä meni pois oli miesten vaino, joka sekin on lähinnä tuonut elämään lisäarvoa.

Mutta vihasi miehiä kohtaan kaluaa sinut puhki luihin saakka

Vierailija
10/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Ei tuollainen kysely mitään kertoisi. Miehen ja naisen anatomia sekä hormonitoiminta on ihan erilaisia. 

Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia, mutta kyllä lähes kaikki terveet, itsensä kanssa sopusoinnussa olevat naiset lapsia haluaa ja näin useamman lapsen isänä tiedän että palkinto on naiselle isompi kuin on etukäteen voinut ajatellakaan. Miehellekin parasta mitä elämässä voi saada.

Jos väität, että vapaaehtoisesti lapsettomat eivät ole terveitä eivätkä sopusoinnussa itsensä kanssa, olet väärässä. Mistä revit näitä satuja? Miksi levität ennakkoluuloja sekä ihmisvihaa tiettyä ihmisryhmää kohtaan?

 

Se että sinä olet halunnut lapsia on sinun toiveesi, mutta kaikki miehet eivät ajattele kuten sinä. Ihmisillä on erilaisia toiveita.

 

Mitä jos sinun lapsistasi tulee veloja, syytätkö heitä epäterveiksi? Levitätkö heillekin näitä asenteita? Tällä tavalla varmistat ettei lapset tule katsomaan sinua vanhustenkotiin.

 

Ikävä asenteesi paljastuu rivien välistä, koska viestisi alkaa perinteisellä mutta-lauseella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riipputissit on pahinta

Vierailija
12/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Ei tuollainen kysely mitään kertoisi. Miehen ja naisen anatomia sekä hormonitoiminta on ihan erilaisia. 

Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia, mutta kyllä lähes kaikki terveet, itsensä kanssa sopusoinnussa olevat naiset lapsia haluaa ja näin useamman lapsen isänä tiedän että palkinto on naiselle isompi kuin on etukäteen voinut ajatellakaan. Miehellekin parasta mitä elämässä voi saada.

Höpön löpö. Ne jotka eivät tajua koko tapahtumasta hölkäsen pöläystä haluavat. Aivopestyt, s eksiorjat ja sen sellaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? Vähissä on naisetkin, jotka menee siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori, äiti-ihmiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.

Vierailija
14/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yllätys, että joku sosiaalisesti rajoittunut mies ajattelee naisissa vain ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.

Vierailija
16/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta

Apua mikä mielikuva 🤐😷😰

Vierailija
17/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta

Huolimatta siitä, että viime vuodet mediassa on kohistu synnyttävistä miehistä, voin vakuuttaa, että miehet eivät ihan oikeasti synnytä. Kyseessä on uutisankka. Voit lakata pelkääämästä pilisi puolesta.

Vierailija
18/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehoni on ihan hyvä siitä huolimatta että r aiskauslapsen synnytin. Ainoa mikä meni pois oli miesten vaino, joka sekin on lähinnä tuonut elämään lisäarvoa.

Siis miesten vaino on tuonut lisäarvoa???

Vierailija
19/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? Vähissä on naisetkin, jotka menee siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori, äiti-ihmiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.

Ai miten äidiksi tuleminen eli miehensiemen loisimassa naisen kehossa ja lakiin kirjattu lapsenryöstö (miehen huoltajuus) on sukupuolisidonnainen asia? Hmm, i wonder...

Vierailija
20/116 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.

Hyvin monia mainitsemiasi asioita pääsee näkemään ja kokemaan jos omassa perhepiirissä tai ystäväpiirissä on lapsia. Ei se vaadi omia lapsia. Aikuisena voi olla myös mentori nuoremmille, eikä se vaadi omia lapsia. Tämä sillä oletuksella, että jos ihminen noita asioita kaipaa, koska osaa ei voisi vähempää kiinnostaa lasten hankkiminen ja/tai kasvatus. Valintojen maailma, jokainen elää tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme