Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannustanssit Ylen Ykkösellä (suora)

Vierailija
20.06.2025 |

Ihanaa musiikkia tulee.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummani hei...

Vierailija
2/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.

Vierailija
4/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kyllä tiedotettiin, mutta kerron tässä, että tv-lähetys on vain tunnin mittainen, kun radiointi on kolmituntinen. 

Vierailija
5/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiltoina saisi olla enemmänkin tällaisia ohjelmia!

Vierailija
6/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. lällyä musaa. 😅 Ehkä maalaisille uppoaa paremmin kuin meille kaupunkilaisille. Kiva kesäinen tunnelma silti.

Vierailija
7/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei ole musiikin kanssa mitään tekemistä!

On sillä kertaluokkia enemmän kuin monilla nykyajan hittilistojen genreillä. Jätän tässä mainitsematta niitä.

Vierailija
8/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole iskelmä-fani, mutta tämä Komiathan on mainio bändi ja jotenkin ihanan perinteistä menoa lavalla. Sopii hyvin Juhannukseen - moni seniori yksin kotona ja vain TV seurana.

Minä olen 65-vuotias seniori ja yksin kotona. Tanssimusiikkia en ole kuunnellut koskaan. 12-vuotiaana 1971 aloin kuunnella rokkia ja sillä tiellä olen edelleen. En tiedä mitään kauheampaa kuin humpat, jenkat, valssit, tangot jne.

Vierailija
9/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kattoo komioiden konserttia ja minä tarjoilen Laitilan skumppaa. Hauskaa tämä on vaikka itseä ei kiinnosta.

Vierailija
10/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 65-vuotias seniori ja yksin kotona. Tanssimusiikkia en ole kuunnellut koskaan. 12-vuotiaana 1971 aloin kuunnella rokkia ja sillä tiellä olen edelleen. En tiedä mitään kauheampaa kuin humpat, jenkat, valssit, tangot jne.

Muuten sama täällä, mutta noitakaan genrejä en kategorisesti tyrmää. Jos piisi miellyttää, se miellyttää. Tosin täytyy sanoa, että räpistä ja muista sensuuntaisista tuotoksista ei juuri kuunneltavaa ole löytynyt.

Vierailija
11/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yölintu on myös hyvä. Tosin kuuntelen muutoin poprockia, juhannuksena kuuntelen näitä.

Vierailija
12/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tanssimusiikki on hyvää, tällainen ei oikein kolahda. Kunnon humppaa ja tangoa tehtiin jo 1930- luvulla. 

Vierailija
13/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkään ohjelmaa ei ole pakko katsoa jos ei tykkää.🙄

Vierailija
14/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, Yölinnun esitys kuulostaa epävireiseltä, laulaako Silmu nuotin vierestä?

Vierailija
15/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto tuon Silmun ääntä 🙁

Vierailija
16/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas rimanalitus Yleltä. Herättää lähinnä myötähäpeää tuo junttimeininki ja heikko toteutus.

Vierailija
17/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. lällyä musaa. 😅 Ehkä maalaisille uppoaa paremmin kuin meille kaupunkilaisille. Kiva kesäinen tunnelma silti.

Puhu vaan omasta puolestasi, kaupunkilaisia olen ja aivan myyty näille Komioille!

Ihana tuo laulaja! Sen sijaan Yölintu on pahasti epävireessä..

Vierailija
18/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Monilla nuorilla on käsittämättömän stereotyyppinen mielikuva itseään vanhemmista. 

Vierailija
19/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas rimanalitus Yleltä. Herättää lähinnä myötähäpeää tuo junttimeininki ja heikko toteutus.

Noin puoli vuotta seuraavaan uuden vuoden lähetykseen, jossa sama taso.

Vierailija
20/33 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö pullo vie Simoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän