Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä ymmärrän 100% miksi naiset ei halua lapsia

Vierailija
12.05.2026 |

Ajatella että jos olisi ensin elänyt terveellistä elämää, olisi hankkinut pyykkilautavatsan ankaralla harjoittelulla, hyvä iho, upeat kutrit jne... sitten tulisikin turpea vauvapömppö joka ei lähde pois vaikka kuinka juoksisi spinning-tunneilla ja pilateksessa. Ainainen väsymys ja kalpea naama? 🤕Aamupahoinvoinnit? 🤢 Ei kiitos. Hormoniraivoamiset?👹👺 Ei kiitos. Tai jos tulisi repeämä alapäähän synnytyksessä, kuten hyvin monilla tulee? Aivastuksesta pissat housuun?😭 Ei kiitos. No sitten pitäisi laittaa oma elämä katkolle moneksi vuodeksi. Työuraan takapakkia. Yöheräilyt ja tajuton stressi. Baby showerit. Koulun tapaamiset. 😵No thanks. Puhumattakaan teinivuosista. Kaikki tämä syö ihmisen terveyttä vakavasti, ja siitä pitäisi vielä maksaa 18 vuoden määräaikaisella sopimuksella n. 150 000 - 200 000 euroa? 💸💸🔥🔥No thanks. Lisäksi kun yli puolet avioliitoista päättyy nykyään Suomessa eroon, sehän tarkoittaa että eroperhe-elämä on melko todennäköinen skenaario - miksi ihmeessä ottaa sellaista riskiä...??? Kuka haluaa viestitellä viikottain exälle saati nähdä häntä???💀 Siksi ymmärrän 100% naisia, jotka valitsevat lapsivapaan elämän. Maailmassa riittää valittajia, jotka eivät hyväksy velautta, mutta niistä höpöhuutelijoista ei kannata välittää. Misery loves company, kuten sanonta kuuluu. 😇 ~~ Ei lapsia, vasektomia hankittu, kivoja ihmisiä ja harrastuksia omassa elämässä, mielenrauha turvattu. 👌👌

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.

Ei tuollainen kysely mitään kertoisi. Miehen ja naisen anatomia sekä hormonitoiminta on ihan erilaisia. 

Ei kaikkien tarvitse haluta lapsia, mutta kyllä lähes kaikki terveet, itsensä kanssa sopusoinnussa olevat naiset lapsia haluaa ja näin useamman lapsen isänä tiedän että palkinto on naiselle isompi kuin on etukäteen voinut ajatellakaan. Miehellekin parasta mitä elämässä voi saada.

Höpön löpö. Ne jotka eivät tajua koko tapahtumasta hölkäsen pöläystä haluavat. Aivopestyt, s eksiorjat ja sen sellaiset.

Ajattelepa, äitisi on ollut aivopesty seksiorja!

Vierailija
82/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ja liikkumattomuus tuhoavat kehoa myös ja silti moni on, vaikka lapsia ei olisi saanutkasn. Suurin osa alateitse synnyttäneistä ja myös kauan imettäneistä toipuu hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta

Sinäkö synnyit äitisi pissavehkeiden kautta?????

 

Siinä taas yksi koulun biologiantunnilla nukkunut.  

Älä vaan mene lisääntymään. Jos nyt edes pikkupeniksesi löytäisi oikean tien emättimeen virtsaputken sijaan.

:DD

Vierailija
84/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vaikuttaa naisen kirjottamalta. Kukaan mies ei pohdi noin tarkkaan asiaa. Joku täällä sanoi miten hienoa, että mies hankkii vasektomian ettei naisen tarvi kärsiä 😂 Reps oikeasti. Ihan kun kukaan mies olis noin epäitsekäs. 

 

Kyllähän se vanhemmuus paljon vaatii. Onneksi osa meistä on valmiita uhraamaan itsensä, jotta teillä muillakin olis vaipanvaihtajia sitten vainhainkodissa. Lapsia katsos tarvitaan. Se kroppa rupsahtaa muutenkin tietyssä iässä. 

Kukaan nainen ei kirjoita pissivehkeistä.

Vierailija
85/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en naisena ymmärrä miehiä tai naisia,  jotka eivät halua lapsia. Luonnollinen vietti ihmisellä.

Vierailija
86/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.

"Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi."

 

En epäile etteikö vanhemmuus kasvattaisi, mutta ihmettelen aina kuvittelevatko vanhemmat ettei elämä ilman lapsia tarjoaisi kasvun paikkoja? Elämänpolkuja on onneksi monia erilaisia ja kasvaa voi hyvin monenlaisten kokemusten kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuvailit lapsi arjen täydellisesti äidin näkökulmasta t-äiti. Tosin  nyt kun niitä lapsia on niin en vaihtaisi niitä pois mihinkään, voisin tehdä lisääkin lapsia mutta en Suomessa. Kaikki on niin kallista eikä ihmisille töitä. Tykkään olla äiti, mutta Suomessa se on ollut kauhea kokemus. Ihmiset vittuilee äideille eivätkä arvosta. Empaattisia hyviä äitejä haukutaan itsekkääksi ja ahneeksi jos vähänkään mitään tarpeitaan tuovat esille. 

Vierailija
88/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi äiti on se jonka aina oletetaan tekevän kaiken ja ottavan suurimman vastuun. Jos miehiltä vaadittaisiin ihan oikeasti yhteiskunnallisestikin puolet kaikesta niin voisin harkita, mutta koska näin ei ole lähellekään, pysyn velana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap joku itänaapurin trolli? Heillehän on voitto, jos länsimaissa ei lisäännytä ja valtiot heikkenevät.

Itänaapurissa ei ole ihmisoikeuksia, ja siksi se on kurjala. Siellä vainotaan vapaaehtoisesti lapsettomia ihan viranomaisten toimesta. Onneksi me eletään länsimaassa, jossa ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja saa päättää lapsiluvun. Kuka haluaa elää Venäjän kaltaisessa kehitysmaassa, jossa ihmiset joutuvat piilottamaan mielipiteensä siitä, etteivät halua lapsia? Sellaista diktatuuria ei Suomeen tarvita.

 

Ne jotka haluavat pakottaa, manipuloida, kannustaa tai kaasuvalottaa ihmisiä lisääntymään vasten tahtoa, toimivat kurjalan ajatusmaailman mukaisesti. Siinä ei ajatella lasten etua, kun lapset syntyvät vamhemmilleen vastoin tahtoa, ja joutuvat elämään ilman rakkautta. Lapset sen kyllä herkästi aistivat, jos vanhemmat eivät ole lasta oikeasti halunneet.

Niin tai näin, mutta jos suomalaiset eivät lisäänny, suomalaiset häviävät (monessakin mielessä).

Vierailija
90/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nainen maksaa 50-50 mutta tekee 100 prosenttia, ei ole oikein reilu systeemin. Ja jos lapsi syntyy vammaisena tai vammautuu synnytyksessä, Suomalaiset kiusaa ja vihaa, ovat empatiakyvyttömiä, haukkuvia. Joudut hakemaan kelalta vammaistukia yms ja palveluita on vaikea saada kun ei ole resursseja. Korkea verotus, kallista ja vähän resursseja joten eihh...ei houkuttele lasten tekoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 12?

12-vuotiaat ovat vielä aika nuoria pohtimaan näitä asioita, mutta viimeistään teini-iässä monelle alkaa selvitä mitä asioita haluaa elämässään, esim. haluaako alkaa vanhemmaksi. Samalla myös aikuisuuteen tullessa kehittyy viimeistään empatiakyky , eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli kyky pohtia sitä, miltä toisen ihmisen ikävä kivulias kokemus voisi tuntua, jos se tulisi omalle kohdalle. Tietenkään kaikki ihmiset eivät koskaan opi näitä tunnetaitoja, mikä on harmi.

Jos miehillä olisi tällainen niin naiset eivät koskaan olisi olleetkaan synnytys- tai seksiorjuudessa eikä naisia olisi pakotettu avioliittoihin eli suljettu siittävän koiraan kanssa samaan häkkiin. 

Nyt on ensimmäinen aika historiassa pitkään aikaan, kun naiset ovat saaneet vapauden valita. Ja he valitsevat systemaattisesti tehdä ihan kaikkea muuta kuin olla r aiskattavina miessuhteissa. Miehet sen kun vänisevät, tumputtavat ja uhkailevat, mutta näin se nyt vaan on. R aiskailubileet ovat ohi.

Jos näkemyksesi on tuo, niin miksihän erityisesti naiset vaikuttavat suosivan muuttoliikettä, joka ei vahvista naisten asemaa?

Vierailija
92/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nainen voi onneksi valita ellei sitten suku jotenkin painosta lisääntymään. Mutta se valinta on väliltä teetkö kaiken 100% vähintään sen 20 vuotta ja mies ehkä joskus auttelee vai jätätkö lapset tekemättä. Miehelle valinta ei ole niin merkityksellinen, sillä hänellähän aina on siinä se lasten äiti, joka tekee sen 100% ja siihen voi sitten itse valita millä tasolla haluaa minäkin hetkenä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nainen voi onneksi valita ellei sitten suku jotenkin painosta lisääntymään. Mutta se valinta on väliltä teetkö kaiken 100% vähintään sen 20 vuotta ja mies ehkä joskus auttelee vai jätätkö lapset tekemättä. Miehelle valinta ei ole niin merkityksellinen, sillä hänellähän aina on siinä se lasten äiti, joka tekee sen 100% ja siihen voi sitten itse valita millä tasolla haluaa minäkin hetkenä auttaa.

"mies ehkä joskus auttelee"

 

Aika monta lapsiperhettä tunnen eikä tuollainen kuulosta ollenkaan tutulta. Perhe on yhteinen hanke.

Vierailija
94/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena ymmärrä miehiä tai naisia,  jotka eivät halua lapsia. Luonnollinen vietti ihmisellä.

Sanotko noin myös omalle lapsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja liikkumattomuus tuhoavat kehoa myös ja silti moni on, vaikka lapsia ei olisi saanutkasn. Suurin osa alateitse synnyttäneistä ja myös kauan imettäneistä toipuu hyvin.

Eli jos ei synnytä, täytyy olla ylipainoinen? Mitä oikein haluat sanoa?

 

Raskautta jotkut välttää juuri siksi että haluavat elää terveellisesti. Raskaus ei paranna kenenkään terveydentilaa, vaan se voi korkeintaan pitää sen samana tai heikentää sitä.

Vierailija
96/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään nainen voi onneksi valita ellei sitten suku jotenkin painosta lisääntymään. Mutta se valinta on väliltä teetkö kaiken 100% vähintään sen 20 vuotta ja mies ehkä joskus auttelee vai jätätkö lapset tekemättä. Miehelle valinta ei ole niin merkityksellinen, sillä hänellähän aina on siinä se lasten äiti, joka tekee sen 100% ja siihen voi sitten itse valita millä tasolla haluaa minäkin hetkenä auttaa.

"mies ehkä joskus auttelee"

 

Aika monta lapsiperhettä tunnen eikä tuollainen kuulosta ollenkaan tutulta. Perhe on yhteinen hanke.

Hyvä niin. Eli äidit eivät ole noissa perheissä aina se "back up", jos jokin menee pieleen?

Vierailija
97/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hieno femcelrummon cope 🤭 Jaxuhaleja sinne yksinäiseen elämääsi 😘

Miten tämä liittyy femceleihin, inceleihin tai yhtään mihinkään? 😂 herätys todellisuuteen....

 

Oletko tosiaan sitä mieltä, että miehet eivät ajattelisi miltä raskaus tuntuu naisesta ja että miehiä ei kiinnostaisi hankkia vasektomia, koska he haluavat elää lapsivapaata elämää?

Vierailija
98/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vaikuttaa naisen kirjottamalta. Kukaan mies ei pohdi noin tarkkaan asiaa. Joku täällä sanoi miten hienoa, että mies hankkii vasektomian ettei naisen tarvi kärsiä 😂 Reps oikeasti. Ihan kun kukaan mies olis noin epäitsekäs. 

 

Kyllähän se vanhemmuus paljon vaatii. Onneksi osa meistä on valmiita uhraamaan itsensä, jotta teillä muillakin olis vaipanvaihtajia sitten vainhainkodissa. Lapsia katsos tarvitaan. Se kroppa rupsahtaa muutenkin tietyssä iässä. 

Miksi miehet eivät pohtisi näitä asioita yhtä tarkkaan kuin naiset? Onhan heilläkin iso sitoumus kyseessä, jos alkavat isäksi. Jos sinä et tunne miehiä jotka ajattelevat vanhemmuuden loppuun asti, sehän kertoo vain sinusta ja ympärilläsi olevista miehistä, miten he vierittävät ajatteluvastuun naisille ehkäisy- ja lisääntymisasioista.

 

Mihin perustat väitteen ettei mies voisi hankkia vasektomiaa naisen vuoksi (yhtenä synnä muiden joukossa)? Tietäisit paremmin jos katsoisit netistä videoita jossa miehet itse kertovat omilla kasvoillaan, miksi he ovat päätyneet valintaansa.

 

Jos joku tekee lapsia siksi, että heistä saadaan vaipanvaihtajia... kannattaisi varmaan vähän miettiä omia motiiveja. 🙄 

 

"Äiti, miksi synnytit minut?"

- Koska sinä olen vaipanvaihtajani ja maksat minun eläkkeen!

"Äiti, eikö tuo ole itsekästä?"

- Suu kiinni ja tottele!

Olipa lapsellinen kommentti. Ei kukaan tee lapsia sillä ajatuksella, että niistä tulee vaipanvaihtajia. Mutta jos mietitään yleisesti ikäjakaumaa niin lapsia tarvitaan. Niistä lapsista tulee joku päivä aikuisia. Huomaa kyllä tuosta argumentoinnin tasosta, että osa lapsettomista on jäänyt jollekin murkkuikäisen tasolle. 

Vierailija
99/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Naisena  kerron, että en löytänyt miestä, joka mielestäni olisi sopinut lapselle isäksi. Minulla itselläni on erinomainen isä ja olisin halunnut lapselle samaa. 

Vierailija
100/116 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus vaikuttaa naisen kirjottamalta. Kukaan mies ei pohdi noin tarkkaan asiaa. Joku täällä sanoi miten hienoa, että mies hankkii vasektomian ettei naisen tarvi kärsiä 😂 Reps oikeasti. Ihan kun kukaan mies olis noin epäitsekäs. 

 

Kyllähän se vanhemmuus paljon vaatii. Onneksi osa meistä on valmiita uhraamaan itsensä, jotta teillä muillakin olis vaipanvaihtajia sitten vainhainkodissa. Lapsia katsos tarvitaan. Se kroppa rupsahtaa muutenkin tietyssä iässä. 

Miksi miehet eivät pohtisi näitä asioita yhtä tarkkaan kuin naiset? Onhan heilläkin iso sitoumus kyseessä, jos alkavat isäksi. Jos sinä et tunne miehiä jotka ajattelevat vanhemmuuden loppuun asti, sehän kertoo vain sinusta ja ympärilläsi olevista miehistä, miten he vierittävät ajatteluvastuun naisille ehkäisy- ja lisääntymisasioista.

 

Mihin perustat väitteen ettei mies voisi hankkia vasektomiaa naisen vuoksi (yhtenä synnä muiden joukossa)? Tietäisit paremmin jos katsoisit netistä videoita jossa miehet itse kertovat omilla kasvoillaan, miksi he ovat päätyneet valintaansa.

 

Jos joku tekee lapsia siksi, että heistä saadaan vaipanvaihtajia... kannattaisi varmaan vähän miettiä omia motiiveja. 🙄 

 

"Äiti, miksi synnytit minut?"

- Koska sinä olen vaipanvaihtajani ja maksat minun eläkkeen!

"Äiti, eikö tuo ole itsekästä?"

- Suu kiinni ja tottele!

Olipa lapsellinen kommentti. Ei kukaan tee lapsia sillä ajatuksella, että niistä tulee vaipanvaihtajia. Mutta jos mietitään yleisesti ikäjakaumaa niin lapsia tarvitaan. Niistä lapsista tulee joku päivä aikuisia. Huomaa kyllä tuosta argumentoinnin tasosta, että osa lapsettomista on jäänyt jollekin murkkuikäisen tasolle. 

Sinähän olet lapsellinen. Et hyväksy, että jotkut eivät halua lapsia. Hoet vain että lapsia tarvitaan lisää. Ok, ne tekee ketkä haluaa. Voit esim. aloittaa itsestäsi, tee nyt pari lasta ensialkuun. Itsekästä ja epäkypsää vaatia muita elämään sellaista elämää joka tekee heistä onnettomia, ja jopa altistaa heidät köyhyysloukkuun (sos.ekonominen aseman lasku), mahdollinen perinnöllisen sairauden siirtyminen lapselle jne... kuka haluaa tällaista toiselle ihmiselle?

 

Jos ajattelisit lasten etua, et huutelisi näitä "lapsia tarvitaan lisää" kommentteja täällä. Yksikään lapsi ei ansaitse syntyä vastentahtoisille vanhemmille.

 

Lapsia hankkii ne jotka niitä haluaa. Niin se kuuluu mennäkin länsimaassa. Mikä tahansa muu vaihtoehto johtaa naisten aseman heikkenemiseen, eli Suomen kehitysmaalaistumiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi