Miehenä ymmärrän 100% miksi naiset ei halua lapsia
Ajatella että jos olisi ensin elänyt terveellistä elämää, olisi hankkinut pyykkilautavatsan ankaralla harjoittelulla, hyvä iho, upeat kutrit jne... sitten tulisikin turpea vauvapömppö joka ei lähde pois vaikka kuinka juoksisi spinning-tunneilla ja pilateksessa. Ainainen väsymys ja kalpea naama? 🤕Aamupahoinvoinnit? 🤢 Ei kiitos. Hormoniraivoamiset?👹👺 Ei kiitos. Tai jos tulisi repeämä alapäähän synnytyksessä, kuten hyvin monilla tulee? Aivastuksesta pissat housuun?😭 Ei kiitos. No sitten pitäisi laittaa oma elämä katkolle moneksi vuodeksi. Työuraan takapakkia. Yöheräilyt ja tajuton stressi. Baby showerit. Koulun tapaamiset. 😵No thanks. Puhumattakaan teinivuosista. Kaikki tämä syö ihmisen terveyttä vakavasti, ja siitä pitäisi vielä maksaa 18 vuoden määräaikaisella sopimuksella n. 150 000 - 200 000 euroa? 💸💸🔥🔥No thanks. Lisäksi kun yli puolet avioliitoista päättyy nykyään Suomessa eroon, sehän tarkoittaa että eroperhe-elämä on melko todennäköinen skenaario - miksi ihmeessä ottaa sellaista riskiä...??? Kuka haluaa viestitellä viikottain exälle saati nähdä häntä???💀 Siksi ymmärrän 100% naisia, jotka valitsevat lapsivapaan elämän. Maailmassa riittää valittajia, jotka eivät hyväksy velautta, mutta niistä höpöhuutelijoista ei kannata välittää. Misery loves company, kuten sanonta kuuluu. 😇 ~~ Ei lapsia, vasektomia hankittu, kivoja ihmisiä ja harrastuksia omassa elämässä, mielenrauha turvattu. 👌👌
Kommentit (116)
Ainakin eri merkkien käytön perusteella veikkaan ettet taida ymmärtää yhtään mistään mitään Ap. Tekeytyy vain fiksujakin vaikka todellisuudessa olet idiootti.🖕🤪🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä asiasta olisi mielenkiintoista nähdä gallup jossa kysytään miehiltä, suostuisivatko raskauteen ja synnyttämiseen ja äitiyteen. Luulen että olisi halut aika vähissä.
Miten tämä on sukupuolisidonnainen asia? Vähissä on naisetkin, jotka menee siihen miinaan, jossa he ovat nähneet naisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa tekemään töitä ja vielä kotona hoitamaan lapsia? Sori, äiti-ihmiset. Ei onnistu tämä miinan virittely.
Superahdistava ajatuskin että töiden jälkeen pitäisi jaksaa jotain roolileikkiä.
"Superahdistava ajatuskin että töiden jälkeen pitäisi jaksaa jotain roolileikkiä. "
Mitä roolileikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin eri merkkien käytön perusteella veikkaan ettet taida ymmärtää yhtään mistään mitään Ap. Tekeytyy vain fiksujakin vaikka todellisuudessa olet idiootti.🖕🤪🖕
Onko ap:n aloituksessa asiavirheitä? Kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.
Totta kai se on tosi iso valinta, samoin kuin se, että tekee lapsia. Kyllä lasten hankkiminenkin voi kaduttaa, vaikka kukaan ei puhu siitä. Enemmän silti kaduttaisi se, että taipuisi ”painostukseen”, hankkisi lapsia ja katuisi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12?
12-vuotiaat ovat vielä aika nuoria pohtimaan näitä asioita, mutta viimeistään teini-iässä monelle alkaa selvitä mitä asioita haluaa elämässään, esim. haluaako alkaa vanhemmaksi. Samalla myös aikuisuuteen tullessa kehittyy viimeistään empatiakyky , eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli kyky pohtia sitä, miltä toisen ihmisen ikävä kivulias kokemus voisi tuntua, jos se tulisi omalle kohdalle. Tietenkään kaikki ihmiset eivät koskaan opi näitä tunnetaitoja, mikä on harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.
Totta kai se on tosi iso valinta, samoin kuin se, että tekee lapsia. Kyllä lasten hankkiminenkin voi kaduttaa, vaikka kukaan ei puhu siitä. Enemmän silti kaduttaisi se, että taipuisi ”painostukseen”, hankkisi lapsia ja katuisi sitä.
Mieluummin kadun sitä etten hanki lapsia kuin sitä että hankin lapsia. Jos katuu lasten hankkimista, lapsen elämä voi mennä pilalle. Se ei ole oikein lasta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kyllä näin miehenäkään innostaisi melonin kokoisen munuaiskiven ulostaminen pissavehkeiden kautta
Isäsi oli samaa mieltä.
"12-vuotiaat ovat vielä aika nuoria pohtimaan näitä asioita, mutta viimeistään teini-iässä monelle alkaa selvitä mitä asioita haluaa elämässään, esim. haluaako alkaa vanhemmaksi. Samalla myös aikuisuuteen tullessa kehittyy viimeistään empatiakyky , eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli kyky pohtia sitä, miltä toisen ihmisen ikävä kivulias kokemus voisi tuntua, jos se tulisi omalle kohdalle. Tietenkään kaikki ihmiset eivät koskaan opi näitä tunnetaitoja, mikä on harmi."
Mun mielestä aika harvoin teini-iässä selviää, mitä haluaa elämältään. Eikä se tietenkään mikään ihme olekaan, kun aivot eivät ole vielä kehittyneet aikuiseksi ja elämänkokemuskin puuttuu.
Onko ap joku itänaapurin trolli? Heillehän on voitto, jos länsimaissa ei lisäännytä ja valtiot heikkenevät.
Vierailija kirjoitti:
Mikä yllätys, että joku sosiaalisesti rajoittunut mies ajattelee naisissa vain ulkonäköä.
Ei aloituspostauksessa mainittu ollenkaan että ulkonäkö olisi tärkein asia. Se on sinun tulkintasi, joka kumpuaa omista peloistasi. Kommenttisi kertoo enemmän sinusta.
Sitä paitsi ulkonäkö on tärkeä asia monille ihmisille. Monet ihmiset haluavat pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä. Siinä ei ole mitään väärää.
Ap on nainen. Oikeasti miehenä ymmärrän tasan 0 % miksi naiset haluavat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta! Kokematta jää vauvan tuoksu, nukkuva vauva sylissä, imetys, ensimmäinen hymy ja kikatus, jokeltelut, liikkumaan opettelun seuraaminen ja onnistuminen. Puhumaan opettelu, kaiken kokeminen lapsen silmin, leikki-iän mielikuvituksen kehittyminen, sisarusten välisen suhteen kehittyminen. Koulunkäynti, kaverisuhteet, uusien taitojen opettelu. Teini-iän selättäminen ja aikuiseksi kasvaminen. Miten iso menetys, tilaisuus kasvaa itsekin aikuisena ja vanhempana, luoda suhde toiseen ihmiseen lopouelämäksi. Voittaa sinun luettelemasi huonot puolet 6-0. Tekisin uudelleen vaikka heti. Viis siitä että bikinikroppa on mennyt ja silmänaluset mustat.
Hyvin monia mainitsemiasi asioita pääsee näkemään ja kokemaan jos omassa perhepiirissä tai ystäväpiirissä on lapsia. Ei se vaadi omia lapsia. Aikuisena voi olla myös mentori nuoremmille, eikä se vaadi omia lapsia. Tämä sillä oletuksella, että jos ihminen noita asioita kaipaa, koska osaa ei voisi vähempää kiinnostaa lasten hankkiminen ja/tai kasvatus. Valintojen maailma, jokainen elää tyylillään.
Samaa mieltä! Lisäksi tuosta ensimmäiseksi lainatusta viestistä en oikeastaan kaipaa mitään. Minua ei valitettavasti kiinnosta ne asiat sukupuolestani ja iästäni huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12?
12-vuotiaat ovat vielä aika nuoria pohtimaan näitä asioita, mutta viimeistään teini-iässä monelle alkaa selvitä mitä asioita haluaa elämässään, esim. haluaako alkaa vanhemmaksi. Samalla myös aikuisuuteen tullessa kehittyy viimeistään empatiakyky , eli kyky asettua toisen ihmisen asemaan, eli kyky pohtia sitä, miltä toisen ihmisen ikävä kivulias kokemus voisi tuntua, jos se tulisi omalle kohdalle. Tietenkään kaikki ihmiset eivät koskaan opi näitä tunnetaitoja, mikä on harmi.
Kiitos. Olin jo luovuttanut poikamme empatiakyvyn suhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Superahdistava ajatuskin että töiden jälkeen pitäisi jaksaa jotain roolileikkiä. "
Mitä roolileikkiä?
Vanhemmuus on rooliperusteinen kasvatussuhde ja sitä äitiyttä pitää jaksaa näytellä se rooli Oscarin arvoisesti vaikka sun tekisi mieli kuristaa se lapsi.
Se, millaista on kasvattaa omaa lasta, ei vastaa sitä kokemusta, millaista on olla tekemisissä muiden lasten kanssa. Joten vaikkapa sukulaislasten kanssa koetut jutut eivät ole niitä kokemuksia, joita saa, kun seuraa oman lapsen kasvua.
"Vanhemmuus on rooliperusteinen kasvatussuhde ja sitä äitiyttä pitää jaksaa näytellä se rooli Oscarin arvoisesti vaikka sun tekisi mieli kuristaa se lapsi. "
Eipä kuulosta tutulta 15 vuoden kokemuksella vanhemmuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap joku itänaapurin trolli? Heillehän on voitto, jos länsimaissa ei lisäännytä ja valtiot heikkenevät.
Itänaapurissa ei ole ihmisoikeuksia, ja siksi se on kurjala. Siellä vainotaan vapaaehtoisesti lapsettomia ihan viranomaisten toimesta. Onneksi me eletään länsimaassa, jossa ihmisillä on oikeus omaan kehoon ja saa päättää lapsiluvun. Kuka haluaa elää Venäjän kaltaisessa kehitysmaassa, jossa ihmiset joutuvat piilottamaan mielipiteensä siitä, etteivät halua lapsia? Sellaista diktatuuria ei Suomeen tarvita.
Ne jotka haluavat pakottaa, manipuloida, kannustaa tai kaasuvalottaa ihmisiä lisääntymään vasten tahtoa, toimivat kurjalan ajatusmaailman mukaisesti. Siinä ei ajatella lasten etua, kun lapset syntyvät vamhemmilleen vastoin tahtoa, ja joutuvat elämään ilman rakkautta. Lapset sen kyllä herkästi aistivat, jos vanhemmat eivät ole lasta oikeasti halunneet.
Se että miehet eivät enää vainoa minun kerran synnyttänyttä vartaloani.