Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (332)
Siellä persut taitaa pitää kekkereitään.
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Neuvostoliiton lippua saa vapaasti heiluttaa kaikissa vasemmiston miekkareissa. Stalinia fanitetaan edelleen.
Ai että oikein "kaikissa vasemmiston miekkareissa"?
Älähän vitsaile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.
Ei Israel kiihota mitään vastaan. Puolustautuminen sitä vastaan on eri asia, älyätkö?
Vierailija kirjoitti:
Venäläisiä?
Persuja.
Vierailija kirjoitti:
Venäläisiä?
Persuja...
Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.
Vierailija kirjoitti:
Oma tupa, oma lupa.
Koskeeko tämä sitten kaikkia muitakin lippuja?
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Oikeasti? Eli Päivi Räsäsen lippu? Niinkö?
Mulla liehuu huomenna kookoon lippu. Toivottavasti!
Onneksi poliisilla on prioriteetit kohdillaan 🤣
Vierailija kirjoitti:
Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.
Tä. Saksalaiset äänestivät Aatun valtaan. Palet äänestivät hamasin valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Neuvostoliiton lippua saa vapaasti heiluttaa kaikissa vasemmiston miekkareissa. Stalinia fanitetaan edelleen.
Ai että oikein "kaikissa vasemmiston miekkareissa"?
Älähän vitsaile.
Veikkaatko että ne heiluu useammin kuin ovat heilumatta vasemmistolaisen rosvosakin mellakoissa?
Mulle sama, jos joku kertoo näin olevansa idiootti
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Neuvostoliiton lippua saa vapaasti heiluttaa kaikissa vasemmiston miekkareissa. Stalinia fanitetaan edelleen.
Ihanaa että oikeistolaiset otatte antisemitismin vakavasti ettekä lähde heti tarinoimaan mutkun..
Eiku hetkinen...
Venäläisiä?