Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida täyttyä rikoksen tunnusmerkit jos omalla pihallaan joku lippua liehuttaa.
- Ilmoitukset koskevat sitä, että lippu on laitettu julkisesti näkyville ja se on selkeästi ulkopuolisillekin näkyvissä.
Rantasen rakas lappeenrantalainen...
No huh huh.
Just oli se Lappeenrannan SS-teekkariryhmä (jossa mm Halla-ahon tytär) ja nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
No huh huh.
Just oli se Lappeenrannan SS-teekkariryhmä (jossa mm Halla-ahon tytär) ja nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua, persuli!
Minä en sinua Riikka! 🤮
Eihän tuossa mitään. On hyvä että ympäristössä tiedetään millainen ihminen kyseisessä asunnossa asuu.
Niin? Entä sitten? Ei kannata unohtaa, että Saksa pelasti Suomen NL:n miehitykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.
Kielletään kaikki liput! Ei tule kellekään paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?
Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäisi tuntea joku joka alkaisi pillittämään ja soittelemaan poliisille jonkin lipun takia.
Minua hävettäisi tuntea joku joka liputtaa hakaristilipulla.
Ja vielä suomalaisuuden päivänä.
Tuo on loukkaus myös suomalaisia kohtaan.
Juljus kirjoitti:
Mulla liehuu huomenna kookoon lippu. Toivottavasti!
Pahoitan mieleni siitä koska vihaan Kookoota.
Teen rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?
Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös?
Veronika Honkasalo on.
Hakaristi ruiskukka- ja voikukkaseppeleessä on Orpon hallituksen kannattajien uusi tunnus.
Perussuomalaisten tuolloinen kansanedustaja James Hirvisaari ihmetteli ystävänsä eduskunnassa tekemän na*sitervehdyksen aiheuttamaa mediakohua: "Ystäväni on superhumoristi"
Nuo nasset on kyllä vihaan sairastuneita, tai en tiedä puuttuuko niiltä jo alkujaankin jotain aivosoluja. Tyhjät katseet ainakin, kuin psykopaaateilla.
Hakaristin saldo: 10 miljoonaa kuollutta
Punalipun saldo: 100 miljoonaa kuollutta
Persut syyttävät vasemmistoa juutalaisvastaisuudesta, vaikka syyllistyvät siihen itse.
Hupiukkoja ovat.
Kylläpä persutrollit taas kiljuu epätoivoissaan. Uli uli. Vuh vuh persuliinit.