Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (332)
Aika idässähän tuo lappeenranta näkyy olevan ja sattumoisin itärajalta venäläiset ostelleet kovasti kiinteistöjä kuulemma? Hmmmmm!
-Myös Ylen paikan päällä käynyt toimittaja todisti lipun liehumista tiistaina iltapäivällä.-
Kas, kun ei mennyt ovelle kyselemään.
On todella erikoista, että persut ovat niin antisemitismia vastaan ja kuitenkin fanittavat ideologiaa, jossa juutalaisille ei ole tilaa kuin työleirillä tai kuopan pohjalla.
Make it sense.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Katsos kun Pro Israel -ihmisillä (kansanedustajia myöten) menee jatkuvasti Hamas ja Palestiina sekaisin.
Silti pitävät itseään Israelin-Palestiinan-konfliktin asiantuntijoina.
Hupaisaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?
Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös?
Veronika Honkasalo on.
Syntyisin.
Myös Ville Tavio ja Jani Mäkelä ovat syntyisin Lappeenrannasta.
Hanna Holopainen valittiin sieltä.
Vierailija kirjoitti:
On todella erikoista, että persut ovat niin antisemitismia vastaan ja kuitenkin fanittavat ideologiaa, jossa juutalaisille ei ole tilaa kuin työleirillä tai kuopan pohjalla.
Make it sense.
Enemy of my enemy is my friend.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.
Siitä talosta ainakin ollaan yhteyksissä ulkomaille, 2 satelliittilautasta joista toinen on tolpan päässä n. 10 metrin korkeudessa, Ylen kuvassa näkyy.
Eli rysssssän provokaatiohan tuo on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Katsos kun Pro Israel -ihmisillä (kansanedustajia myöten) menee jatkuvasti Hamas ja Palestiina sekaisin.
Silti pitävät itseään Israelin-Palestiinan-konfliktin asiantuntijoina.
Hupaisaa porukkaa.
Mikä mahtaa olla Hamaksen kannatusprosentti ja miksi palet tekevät yhteistyötä Hamaksen kanssa, mm. piilottivat, surmasivat, raiskasivat ja rääkkäsivät israelilaisia panttivankeja ja riemuitsivat lokakuun 7. iskusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?
Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen
https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…
Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."
Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Hienoa, että olet löytänyt epähauskalle koomikolle, soijapistoolille ja muille fasistihallitusta uikuttaville vassutardeille oivan verrokin!
Persu Turtiaisesta?
Lappeenrantalaisen omakotitalon pihalla liehuu hakaristilippu.
Kaakkois-Suomen poliisin komisario Harri Horttanainen kertoo, että tapauksesta on kirjattu rikosilmoitus.
Horttanaisen käsityksen mukaan poliisi sai ensimmäisen ilmoituksen hakaristilipusta maanantaina. Tiistaina ilmoituksia on tullut useampia.
Saman omakotitalon julkisivua koristavat erikoiset Venäjä-aiheiset banderollit.
Putinistien eduskuntavaaliehdokas kulkee hakaristipaita päällä.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ VAAN KUVITELKO ET SE LIITTYY SAKSAAN . SE ON HINDU USKONNON MERKKI . TÄNÄÄN ON LIPUTETTU SUOMEN LIPPUA SUOMALAISUUDEN PÄIVÄÄ . Suomen valtion lippu on sinivalkoinen . Ei liity mitenkään budhaan.
Kyllä se tässä yhteydessä liittyy nimenomaan Saksaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.
Ei Israel kiihota mitään vastaan. Puolustautuminen sitä vastaan on eri asia, älyätkö?
Puolustaa sankarillisesti miehittämiään naapurimaan alueita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.
Myös vasemmistö rääkyy jatkuvalla syötöllä nassehallituksesta, oikein maanittelevat Puttea Suomen kimppuun. Minkä puolueiden kansanedustajat äänestivätkään itärajan sulkemista ja miinojen palauttamista vastaan? Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään.
"Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään" mutta ei kannata puttea kuten hyvin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?
Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen
https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…
Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."
Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!
Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.
Puoluekartan perusteella löytyvät vasemmalta ja jakavat vasemmistonuorten antisemitistiset näkemykset.
Sinimustat on osa persujen nuoriso-osastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.
Hienoa, että olet löytänyt epähauskalle koomikolle, soijapistoolille ja muille fasistihallitusta uikuttaville vassutardeille oivan verrokin!
Persu Turtiaisesta?
Sinähän sen rinnastuksen teit näistä maanpettureista, jotka ulvovat nassehallitusta Puten suuntaan.
Venäjä ujuttautuu EU:hun äärioikeiston avulla, mukana tuttu suomalainen
EU Observer on saanut haltuunsa Krimin vaalitarkkailumatkan vieraslistan. Listalla mainitaan myös suomalainen aktivisti Johan Bäckman. Lehti kuvailee Bäckmania näin:
”Bäckman on julistettu ei-toivotuksi henkilöksi Virossa ja Moldovassa hänen Kremliä tukevan toimintansa vuoksi, ja vuonna 2018 hän sai 12 kuukauden ehdollisen vankeustuomion suomalaisen toimittaja Jessikka Aron kunnianloukkauksesta ja tämän ahdistelusta (stalking). Aro tutki venäläistä trollitehdasta.”
https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-ujuttautuu-euhun-aarioikeiston-av…
Siitä talosta ainakin ollaan yhteyksissä ulkomaille, 2 satelliittilautasta joista toinen on tolpan päässä n. 10 metrin korkeudessa, Ylen kuvassa näkyy.