Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa

Vierailija
12.05.2026 |

Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:

https://yle.fi/a/74-20225619

Kommentit (332)

Vierailija
81/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.

Siitä talosta ainakin ollaan yhteyksissä ulkomaille, 2 satelliittilautasta joista toinen on tolpan päässä n. 10 metrin korkeudessa, Ylen kuvassa näkyy.

Vierailija
82/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika idässähän tuo lappeenranta näkyy olevan ja sattumoisin itärajalta venäläiset ostelleet kovasti kiinteistöjä kuulemma? Hmmmmm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Myös Ylen paikan päällä käynyt toimittaja todisti lipun liehumista tiistaina iltapäivällä.-


Kas, kun ei mennyt ovelle kyselemään. 

Vierailija
84/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella erikoista, että persut ovat niin antisemitismia vastaan ja kuitenkin fanittavat ideologiaa, jossa juutalaisille ei ole tilaa kuin työleirillä tai kuopan pohjalla.

Make it sense.

Vierailija
85/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Katsos kun Pro Israel -ihmisillä (kansanedustajia myöten) menee jatkuvasti Hamas ja Palestiina sekaisin.

Silti pitävät itseään Israelin-Palestiinan-konfliktin asiantuntijoina.

Hupaisaa porukkaa.

Vierailija
86/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...

Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?

Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös? 

Veronika Honkasalo on.

Syntyisin.

Myös Ville Tavio ja Jani Mäkelä ovat syntyisin Lappeenrannasta. 

Hanna Holopainen valittiin sieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella erikoista, että persut ovat niin antisemitismia vastaan ja kuitenkin fanittavat ideologiaa, jossa juutalaisille ei ole tilaa kuin työleirillä tai kuopan pohjalla.

Make it sense.

Enemy of my enemy is my friend.

Vierailija
88/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.

Siitä talosta ainakin ollaan yhteyksissä ulkomaille, 2 satelliittilautasta joista toinen on tolpan päässä n. 10 metrin korkeudessa, Ylen kuvassa näkyy.

Eli rysssssän provokaatiohan tuo on

Vierailija
90/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Katsos kun Pro Israel -ihmisillä (kansanedustajia myöten) menee jatkuvasti Hamas ja Palestiina sekaisin.

Silti pitävät itseään Israelin-Palestiinan-konfliktin asiantuntijoina.

Hupaisaa porukkaa.

Mikä mahtaa olla Hamaksen kannatusprosentti ja miksi palet tekevät yhteistyötä Hamaksen kanssa, mm. piilottivat, surmasivat, raiskasivat ja rääkkäsivät israelilaisia panttivankeja ja riemuitsivat lokakuun 7. iskusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.

Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.

Vierailija
92/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?

Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen

https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…

Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."

Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!

Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.

Hienoa, että olet löytänyt epähauskalle koomikolle, soijapistoolille ja muille fasistihallitusta uikuttaville vassutardeille oivan verrokin!

Persu Turtiaisesta?

Vierailija
94/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrantalaisen omakotitalon pihalla liehuu hakaristilippu.

Kaakkois-Suomen poliisin komisario Harri Horttanainen kertoo, että tapauksesta on kirjattu rikosilmoitus.

Horttanaisen käsityksen mukaan poliisi sai ensimmäisen ilmoituksen hakaristilipusta maanantaina. Tiistaina ilmoituksia on tullut useampia.

Saman omakotitalon julkisivua koristavat erikoiset Venäjä-aiheiset banderollit.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012003120.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinistien eduskuntavaaliehdokas kulkee hakaristipaita päällä.

Vierailija
96/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLKÄÄ VAAN KUVITELKO ET SE LIITTYY SAKSAAN .  SE ON HINDU USKONNON MERKKI .   TÄNÄÄN ON LIPUTETTU SUOMEN LIPPUA SUOMALAISUUDEN PÄIVÄÄ .  Suomen valtion lippu on sinivalkoinen .  Ei liity mitenkään budhaan. 

Kyllä se tässä yhteydessä liittyy nimenomaan Saksaan.

Vierailija
97/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

https://yle.fi/a/74-20225619

Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.

Ei Israel  kiihota  mitään  vastaan.  Puolustautuminen  sitä  vastaan  on  eri  asia,  älyätkö?

Puolustaa sankarillisesti miehittämiään naapurimaan alueita...

Vierailija
98/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.

Varmaan ainakin levittävät hakaristilipun kuvaa Venäjällä todisteeksi Suomen nasseista kuten Janus Putkonenkin. Eipä ihmetyttäisi, jos lipun on nostanut salkoon paikallinen putinisti. Bäckmanin blogissa Suomen "nassehallituksesta", tosin meuhkaa myös Marinista ja Niinistötä.

Myös vasemmistö rääkyy jatkuvalla syötöllä nassehallituksesta, oikein maanittelevat Puttea Suomen kimppuun. Minkä puolueiden kansanedustajat äänestivätkään itärajan sulkemista ja miinojen palauttamista vastaan? Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään.

"Li Anderssonkin kuuluu putinistien EU-ryhmään" mutta ei kannata puttea kuten hyvin tiedät.

Vierailija
99/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?

Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen

https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…

Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."

Sinimustavassut ja punalippuvassut ne yhteen soppii, huomenna laitetaan pussauskoppiin!

Sulla on nyt puurot ja vellit sekaisin, sinimustat ovat ää ri oi keis to a.

Puoluekartan perusteella löytyvät vasemmalta ja jakavat vasemmistonuorten antisemitistiset näkemykset.

Sinimustat on osa persujen nuoriso-osastoa.

Vierailija
100/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vieläkö Ano Turtiainen anoo Putinia miehittämään Suomen, jotta VKK pääsee eduskuntaan? Myös venäjän kansalainen desantti Bäckman.

Hienoa, että olet löytänyt epähauskalle koomikolle, soijapistoolille ja muille fasistihallitusta uikuttaville vassutardeille oivan verrokin!

Persu Turtiaisesta?

Sinähän sen rinnastuksen teit näistä maanpettureista, jotka ulvovat nassehallitusta Puten suuntaan.

Venäjä ujuttautuu EU:hun äärioikeiston avulla, mukana tuttu suomalainen

 

 

 

EU Observer on saanut haltuunsa Krimin vaalitarkkailumatkan vieraslistan. Listalla mainitaan myös suomalainen aktivisti Johan Bäckman. Lehti kuvailee Bäckmania näin:

”Bäckman on julistettu ei-toivotuksi henkilöksi Virossa ja Moldovassa hänen Kremliä tukevan toimintansa vuoksi, ja vuonna 2018 hän sai 12 kuukauden ehdollisen vankeustuomion suomalaisen toimittaja Jessikka Aron kunnianloukkauksesta ja tämän ahdistelusta (stalking). Aro tutki venäläistä trollitehdasta.”

https://www.verkkouutiset.fi/a/venaja-ujuttautuu-euhun-aarioikeiston-av…