Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa

Vierailija
12.05.2026 |

Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:

https://yle.fi/a/74-20225619

Kommentit (332)

Vierailija
61/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...

Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?

Ei ole kuitenkaan vaikea arvata!

Vierailija
62/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, ketä kiinnostaa hankkis ihmiset elämån sen sijaan pitää hyvesignalisoida

Persut hyvesignaloi holokaustin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Vierailija
64/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...

Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?

Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös? 

Veronika Honkasalo on.

Syntyisin.

Vierailija
65/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...

Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?

Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös? 

Veronika Honkasalo on.

Syntyisin.

Myös Ville Tavio ja Jani Mäkelä ovat syntyisin Lappeenrannasta. 

Vierailija
66/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamashuivin heilutus aivan sama asia, sysipahoja aatteita molemien takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

https://yle.fi/a/74-20225619

Yhdenvertaisuusvaltuutettu katsoi vuonna 2016, että hakaristilippu ikkunassa oli laitonta häirintää ja pyysi lautakuntaa arvioimaan asiaa. Lautakunta päätyi samalle kannalle ja kielsi kuukausia ikkunassaan lippua pitänyttä asukasta uusimasta tekoaan.

Vierailija
68/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muinaisen Saksan lipun käyttäminen nyt sitten isänmaallista ylpeyttä oman maan kulttuurista? Eikö se ole ennemminkin keskisormen näyttö isänmaalle?

Vierailija
70/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakaristin saldo: 10 miljoonaa kuollutta

Punalipun saldo: 100 miljoonaa kuollutta

Uskallatko veikata paljonko on USA:n tähtilipun saldo?

Ainakin vähemmän kuin muslimien yli 400 miljoonaa kuolonuhria saatanankultin alettua leviämään muhammedin kuoleman jälkeen kalifien armeijojen mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Immosen Olli kavereineen juhlimassa.

Vierailija
72/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä persut taitaa pitää kekkereitään.

Hinatkaa lippu alas ja talon omistajan fillari tilalle. Tai sen Mersun taka-akseli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakaristin saldo: 10 miljoonaa kuollutta

Punalipun saldo: 100 miljoonaa kuollutta

Uskallatko veikata paljonko on USA:n tähtilipun saldo?

Alle miljoona, joka tapauksessa aika mitätön noihin verrattuna.

Vierailija
74/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin vain paskasta naurua tuollaiselle pellenaapurille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannasta on tullut viimeaikoina muitakin hakaristiuutisia, joten en ihmettele, jos naapurit huolestuvat...

Vierailija
76/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.

Vierailija
77/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitoinkaan ei naurata enää niin paljoa.

Vierailija
78/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.

Vierailija
79/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.

Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.

Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?

Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen

https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…

Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."

Vierailija
80/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.

Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.

Suomen vasemmisto loihtii Puten houkuttimeksi narratiivia fasistihallituksesta, eli juuri sitä veruketta, jonka perusteella Putte hyökkäsi Ukrainaan. Mikään ei ole niin alhainen kuin vassu.

Putin on itse z kannattaja. Voi lisätä toisen z kirjaimen sen päälle ristiin.