Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, ketä kiinnostaa hankkis ihmiset elämån sen sijaan pitää hyvesignalisoida
Persut hyvesignaloi holokaustin.
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?
Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös?
Veronika Honkasalo on.
Syntyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Moni muukin on Lappeenrannasta. Siellä asuukin kymmeniä tuhansia ihmisiä. Mitä sitten?
Eikös Jani Mäkelä ja Ville Tavio ole sieltä päin myös?
Veronika Honkasalo on.
Syntyisin.
Myös Ville Tavio ja Jani Mäkelä ovat syntyisin Lappeenrannasta.
Hamashuivin heilutus aivan sama asia, sysipahoja aatteita molemien takana.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Yhdenvertaisuusvaltuutettu katsoi vuonna 2016, että hakaristilippu ikkunassa oli laitonta häirintää ja pyysi lautakuntaa arvioimaan asiaa. Lautakunta päätyi samalle kannalle ja kielsi kuukausia ikkunassaan lippua pitänyttä asukasta uusimasta tekoaan.
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Onko muinaisen Saksan lipun käyttäminen nyt sitten isänmaallista ylpeyttä oman maan kulttuurista? Eikö se ole ennemminkin keskisormen näyttö isänmaalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakaristin saldo: 10 miljoonaa kuollutta
Punalipun saldo: 100 miljoonaa kuollutta
Uskallatko veikata paljonko on USA:n tähtilipun saldo?
Ainakin vähemmän kuin muslimien yli 400 miljoonaa kuolonuhria saatanankultin alettua leviämään muhammedin kuoleman jälkeen kalifien armeijojen mukana.
Taitaa olla Immosen Olli kavereineen juhlimassa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä persut taitaa pitää kekkereitään.
Hinatkaa lippu alas ja talon omistajan fillari tilalle. Tai sen Mersun taka-akseli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakaristin saldo: 10 miljoonaa kuollutta
Punalipun saldo: 100 miljoonaa kuollutta
Uskallatko veikata paljonko on USA:n tähtilipun saldo?
Alle miljoona, joka tapauksessa aika mitätön noihin verrattuna.
Nauraisin vain paskasta naurua tuollaiselle pellenaapurille!
Lappeenrannasta on tullut viimeaikoina muitakin hakaristiuutisia, joten en ihmettele, jos naapurit huolestuvat...
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Eikös se epähauska vassukoomikko ja moni muukin vassutardi ole ulissut Puttea vapauttamaan Suomea fasistihallituksen ikeestä? Aika moni vassu on ulvonut fasistihallituksesta. Ulkomaiseen mediaan on levitetty valheita rasistisesta Suomesta soijapistoolien toimesta.
Siitoinkaan ei naurata enää niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "hamashuivi"? Täysin outo juttu minulle vaikka paljon Lähi-itää seuraan.
Taitaa Hamasiin liittyvät asiat olla persutrolleille kovin tuttuja. Mistä se sitten kertookaan.
Et ole siis nähnyt sitä terroristirättiä, johon Hamastiinan terroritekojen fanittajat kääriytyvät?
Valkoisia valkoisia vasemmistoteroja hamashuivit päässä ja harteilla Saksassa juuri nyt pidettävässä oikeudenkäynnissä heidän hyökättyään israelilaiseen yritykseen
https://www.bild.de/regional/stuttgart/nach-angriff-auf-ruestungsfirma-…
Ns. Ulmin viisikko aiheutti yli mijoonan euron tuhot ja " Syyttäjänvirasto syyttää "Palestine Action Germany" -ryhmää selkeästä Israelin vastaisesta ja antisemitistisestä suuntautumisesta. Syytteessä mainitaan Israelin olemassaolon oikeuden kieltäminen ja Hamasiin liittyvän symboliikan käyttö."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannattaisi semmoista liputtaa. Sehän houkuttelee natsivastaisen Putinin hyökkäämään. Natsiverukkeellahan hän Ukrainaankin hyökkäsi.
Talossa asuva nasseliputtaja onkin todennäköisimmin joku venäläisperäinen agentti joka yrittää luoda perustat pienelle erikoisoperaatiolle.
Suomen vasemmisto loihtii Puten houkuttimeksi narratiivia fasistihallituksesta, eli juuri sitä veruketta, jonka perusteella Putte hyökkäsi Ukrainaan. Mikään ei ole niin alhainen kuin vassu.
Putin on itse z kannattaja. Voi lisätä toisen z kirjaimen sen päälle ristiin.
Ei ole kuitenkaan vaikea arvata!