Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Neuvostoliiton lippua saa vapaasti heiluttaa kaikissa vasemmiston miekkareissa. Stalinia fanitetaan edelleen.
Ai että oikein "kaikissa vasemmiston miekkareissa"?
Älähän vitsaile.
Veikkaatko että ne heiluu useammin kuin ovat heilumatta vasemmistolaisen rosvosakin mellakoissa?
Mulle sama, jos joku kertoo näin olevansa idiootti
ÄLKÄÄ VAAN KUVITELKO ET SE LIITTYY SAKSAAN . SE ON HINDU USKONNON MERKKI . TÄNÄÄN ON LIPUTETTU SUOMEN LIPPUA SUOMALAISUUDEN PÄIVÄÄ . Suomen valtion lippu on sinivalkoinen . Ei liity mitenkään budhaan.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun Neuvostoliiton lippua saa vapaasti heiluttaa kaikissa vasemmiston miekkareissa. Stalinia fanitetaan edelleen.
Ihanaa että oikeistolaiset otatte antisemitismin vakavasti ettekä lähde heti tarinoimaan mutkun..
Eiku hetkinen...
Vierailija kirjoitti:
Venäläisiä?
Saattaa olla että keppostelevat. Takuuvamasti tämä päätyy venäläisiin medioihin ja näin saadaankin taas uutta pontta propagandaan. Lappeenrannassa rys siä riittää.
Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔
Venäläiset riehuu taas . Eihän Suomi ole mikään hinduvaltio eikä edes mikään Saksan osavaltio . Hahaha.
Mulle sama, jos joku haluaa ilmaista näinkin olevansa täysi. I D I O O T T I !
Peto sai hetken olla irti - hakaristit liehuivat Helsingissä:
Lappeenrannan venäläiset taas riehuu. Siellä on venäjän kielinen koulu.
Oikeisto nimenomaan tukee Hamasia.
Laitetaan nyt tämäkin tänne kun vasemmistostakin laitettiin vastaavaa kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔
Kohta pihamaalla käyskentelevät itse Halla-Aho ja Purra voikukkia keräämässä ja n a t s i lauluja laulamassa
KANNATTAA MUUTTAA SINNE OMAAN MAAHAN KUULKAA EIKÄ RIEHUA TOISELLA PUOLELLA MAAPALLOA !
Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.
Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?
KATSOKAAS HUVIKSEEN IHAN KARTASTA MISSÄ ON SAKSA MISSÄ MAAPALLOLLA ON ARABIA . KARTALLA !!!
Halla-Ahon piti ostaa talo tytölle ja hänen "seuralleen" koska eivät saa kokoontua enää minnekkään...
Vierailija kirjoitti:
Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.
Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?
Jep
Tä. Saksalaiset äänestivät Aatun valtaan. Palet äänestivät hamasin valtaan.