Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa
Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:
Kommentit (332)
Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔
Venäläiset riehuu taas . Eihän Suomi ole mikään hinduvaltio eikä edes mikään Saksan osavaltio . Hahaha.
Mulle sama, jos joku haluaa ilmaista näinkin olevansa täysi. I D I O O T T I !
Peto sai hetken olla irti - hakaristit liehuivat Helsingissä:
Lappeenrannan venäläiset taas riehuu. Siellä on venäjän kielinen koulu.
Oikeisto nimenomaan tukee Hamasia.
Laitetaan nyt tämäkin tänne kun vasemmistostakin laitettiin vastaavaa kuvitelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔
Kohta pihamaalla käyskentelevät itse Halla-Aho ja Purra voikukkia keräämässä ja n a t s i lauluja laulamassa
KANNATTAA MUUTTAA SINNE OMAAN MAAHAN KUULKAA EIKÄ RIEHUA TOISELLA PUOLELLA MAAPALLOA !
Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.
Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?
KATSOKAAS HUVIKSEEN IHAN KARTASTA MISSÄ ON SAKSA MISSÄ MAAPALLOLLA ON ARABIA . KARTALLA !!!
Halla-Ahon piti ostaa talo tytölle ja hänen "seuralleen" koska eivät saa kokoontua enää minnekkään...
Vierailija kirjoitti:
Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.
Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?
Jep
Vierailija kirjoitti:
Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.
No jaa. Totuus nyt kuitenkin on, että 90% "palestiinalaisista" kannattaa Hamasia
Ihanaa että oikeistolaiset aina sanotte ottavanne antisemitismin vakavasti.
Ja sittrn kun ihan se ehta na*silippu liehuu, niin "Saahan Neuvostoliitonkin lippua heiluttaa!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäläisiä?
Venäläiset pelkäävät ja vihaavat kansallissosialismia. Natsilipuista ja antisemitismistä joutuu siellä vankilaan.
Juuri siksi joku sys sä Suomessa voi tehdä tuollaista, jotta venäläismedia saa jutun tynkää kuinka Suomi on natsimaa.
Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...
Ja pöh, ne ovat Halla-ahon tyttären alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.
No jaa. Totuus nyt kuitenkin on, että 90% "palestiinalaisista" kannattaa Hamasia
Lähdettä sulla ei ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.
Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.
Miksi?
Saattaa olla että keppostelevat. Takuuvamasti tämä päätyy venäläisiin medioihin ja näin saadaankin taas uutta pontta propagandaan. Lappeenrannassa rys siä riittää.