Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Hakaristilippu liehuu omakotitalon pihalla Lappeenrannassa

Vierailija
12.05.2026 |

Poliisi on saanut asiasta useita ilmoituksia:

https://yle.fi/a/74-20225619

Kommentit (332)

Vierailija
21/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläisiä?

Saattaa olla että keppostelevat. Takuuvamasti tämä päätyy venäläisiin medioihin ja näin saadaankin taas uutta pontta propagandaan. Lappeenrannassa rys siä riittää.

Vierailija
22/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset riehuu taas .   Eihän Suomi ole mikään hinduvaltio eikä edes mikään Saksan osavaltio . Hahaha. 

Vierailija
24/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sama, jos joku haluaa ilmaista näinkin olevansa täysi. I D I O O T T I  !

Vierailija
25/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peto sai hetken olla irti - hakaristit liehuivat Helsingissä:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005923606.html

Vierailija
26/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenrannan venäläiset taas riehuu. Siellä on venäjän kielinen koulu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto nimenomaan tukee Hamasia.

Laitetaan nyt tämäkin tänne kun vasemmistostakin laitettiin vastaavaa kuvitelmaa.

Vierailija
28/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho ostanut tytölleen talon 🤔

Kohta pihamaalla käyskentelevät itse Halla-Aho ja Purra voikukkia keräämässä ja n a t s i lauluja laulamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KANNATTAA MUUTTAA SINNE OMAAN MAAHAN KUULKAA EIKÄ RIEHUA TOISELLA PUOLELLA MAAPALLOA ! 

Vierailija
30/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.

Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATSOKAAS HUVIKSEEN IHAN KARTASTA MISSÄ ON SAKSA MISSÄ MAAPALLOLLA ON ARABIA . KARTALLA !!! 

Vierailija
32/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-Ahon piti ostaa talo tytölle ja hänen "seuralleen" koska eivät saa kokoontua enää minnekkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut tukee Nat*i-Saksaa ja Hamasia.

Eikö ole ihanaa kun palstalle voi kirjoittaa mitä vain?

Jep

Vierailija
34/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.

No jaa. Totuus nyt kuitenkin on, että 90% "palestiinalaisista" kannattaa Hamasia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että oikeistolaiset aina sanotte ottavanne antisemitismin vakavasti.

Ja sittrn kun ihan se ehta na*silippu liehuu, niin "Saahan Neuvostoliitonkin lippua heiluttaa!!"

Vierailija
36/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäläisiä?

Venäläiset pelkäävät ja vihaavat kansallissosialismia. Natsilipuista ja antisemitismistä joutuu siellä vankilaan. 

Juuri siksi joku sys sä Suomessa voi tehdä tuollaista, jotta venäläismedia saa jutun tynkää kuinka Suomi on natsimaa.

Vierailija
37/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäministeri Rantasen avustaja on Lappeenrannasta...

Vierailija
38/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh, ne ovat Halla-ahon tyttären alushousut.

Vierailija
39/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hih hih on se niin hauskaa taas sotkea tahallaan Hamas ja Palestiina, vähän niin kuin minä sanoisin että hakaristilippua Saksan lipuksi.

No jaa. Totuus nyt kuitenkin on, että 90% "palestiinalaisista" kannattaa Hamasia

Lähdettä sulla ei ollutkaan.

Vierailija
40/332 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollinen tutkintanimike voisi poliisin mukaan olla kiihottaminen kansanryhmää vastaan.

https://yle.fi/a/74-20225619

Samalla pitäisi kieltää Israelin lippukin.

Miksi?