Suomi ei voita euroviisuja
Tämä ei ole haukkumista tai lyttäämistä - tykkään kappaleesta ja kannustan Suomea, mutta joku musta hevonen sieltä nousee voittoon. Saattepa nähdä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Jos Pete laulaisi niin kuin joskus muinoin aikoinaan osasi, niin Suomi voisi voittaa. Mutta jostain syystä ei enää ääni lähde, valitettavasti.
Tähän kun ynnätään huono show ja muun Euroopan politikointi äänten kanssa, niin ei todellakaan voita.
Mitä vikaa äänessä ja show'ssa on? Sen verran saa hehkutusta ympäri Eurooppaa, että kyllä molemmissa aika paljon hyvää on. Olet aika yksin tuon lyttäävän mielipiteesi kanssa.
Suomella on umpisurkea biisi jossa ei mitään melodiaa toivon floppaa kunnolla.
Ja heittäkää nyt se israel ulos sieltä myös Suomen olisi pitänyt boikotoida tämä vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin loppuu kuin seinään. Kappaleella todella töksähtävä loppu.
Samanlainen kliimaksi kuin Ich kommessa.
Se on tarkoituksellista. Ideana on kappaleen loppukiihdytyksessä ja seinään katkeamisessa kuvata yhdynnän kiihtymistä loppua kohden ja äkillistä kliimaksia.
Toivomme, että ei voita.
terv, Ylen johtoporras
Vierailija kirjoitti:
Voitto olisi Suomen taloudelle se piste kaiken muun perään. Järjestely söisi viimeisimmänki rovon kirstun pohjalta eikä sekään riitä. Kyllä nyt vähintään yksi hyvinvointialue pitäisi lakkauttaa jotta saataisi tappiot katettua kekkereiden jälkeen.
Toisaalta kisat myös tuovat ihmisiä tänne kuluttamaan.
Ei ihme, ettei talous kasva, jos mennään tuolla sinun asenteella että ei saa tehdä mitään, kun kaikki maksaa. Niin maksaa, joskus on pakko rohkeasti sijoittaa, koska muuten ei tule taloudellista voittoa. Säästäminen ei rikastuta.
Vierailija kirjoitti:
Ja heittäkää nyt se israel ulos sieltä myös Suomen olisi pitänyt boikotoida tämä vuosi.
Haista paska. Vaikka voittoa ei tulisikaan, niin sijoitus on silti hyvä. Onneksi Pete ja Linda eivät anna tuollaisten elämäntapavalittajien vaikuttaa tekemisiinsä.
Olen samaa mieltä, Israelin mukanaolo on kyseenalaista, mutta boikotoimalla ei Suomi saa mitään. Jos muut eivät lähde messiin, niin olemme turhaan yksin kiukuttelemassa ringin ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Toivomme, että ei voita.
terv, Ylen johtoporras
Vedä käteen, trolli
Mulle tuli yllätyksenä että, euroviisujen säännöissä on esiintyä vain taustanauhan säestyksellä. Ajattelin niiden haluavan päästä vain halvalla ja sen takia taustat tehty koneella vähän kuin ysärillä oli niitä bändejä joiden esitykset perustui konetaustaan ei siis kaikilla ollut bändiä soittamassa lainkaan. Mutta jos livebändi ei soita euroviisujen sääntöjen takia niin sitten en kyllä ymmärrä mikä idea siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on kumitissit nahkeassa kuivassa kropassaan. Se nuoren naisen ihon sileys ja pehmeys loistaa poissaolollaan.
Siis mitä mä luin?? Loreen oli voittaessaan saman ikäinen. Ja moni muu, mies tai nainen, ei ole ollut missi- tai mallitasoa. Oletpa typerä, kun luulet jollain kuvittelemallasi "nahkeudella" tuolla hävittävän.
Loreen on 42, Linda 54
Linda on 56, mutta kisojen vanhin on tänä vuonna Italian edustaja Sal da Vinci, 57.
Boy George, 64.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli yllätyksenä että, euroviisujen säännöissä on esiintyä vain taustanauhan säestyksellä. Ajattelin niiden haluavan päästä vain halvalla ja sen takia taustat tehty koneella vähän kuin ysärillä oli niitä bändejä joiden esitykset perustui konetaustaan ei siis kaikilla ollut bändiä soittamassa lainkaan. Mutta jos livebändi ei soita euroviisujen sääntöjen takia niin sitten en kyllä ymmärrä mikä idea siinä on.
Bändi on soittavinaan lavalla, mikäli se kuuluu osaksi bändin show'ta. Syy, miksi musa kuitenkin tulee nauhalta on tekninen, on yksinkertaisesti helpompaa ja nopeampaa esiintyjien vaihtumisten välillä kun ei tarvitse aina viritellä kaikkea uudestaan. Soittimien, vahvistimien ja muun laittaminen on aika hidasta puuhaa ja jos sitä alettaisiin tehdä yhä uudelleen, niin koko kisapäivä venyisi kohtuuttomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista paska. Vaikka voittoa ei tulisikaan, niin sijoitus on silti hyvä. Onneksi Pete ja Linda eivät anna tuollaisten elämäntapavalittajien vaikuttaa tekemisiinsä.
Olen samaa mieltä, Israelin mukanaolo on kyseenalaista, mutta boikotoimalla ei Suomi saa mitään. Jos muut eivät lähde messiin, niin olemme turhaan yksin kiukuttelemassa ringin ulkopuolella.
Noista boikoteista on turha jauhaa. Vaihtuvuutta tapahtuu vuosittain ilman suurempaa draamaa, joku pitää taukoa ja joku toinen maa tulee takaisin. Italiakin on ollut poissa euroviisuista lähes 20 kertaa. Espanja ja Israel ovat kähisseet keskenään jo vuosikausia milloin mistäkin.
"Tekemällä tehty" biisi, ei vaan kolahda. Melkeinpä ärsyttävä tekele, enkä tykkää laulajastakaan. Linda soittaa hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändi on soittavinaan lavalla, mikäli se kuuluu osaksi bändin show'ta. Syy, miksi musa kuitenkin tulee nauhalta on tekninen, on yksinkertaisesti helpompaa ja nopeampaa esiintyjien vaihtumisten välillä kun ei tarvitse aina viritellä kaikkea uudestaan. Soittimien, vahvistimien ja muun laittaminen on aika hidasta puuhaa ja jos sitä alettaisiin tehdä yhä uudelleen, niin koko kisapäivä venyisi kohtuuttomasti.
No jos siellä olisi osaava miksaus porukka niin kyllä onnistuisi ne mikitykset jne. vaikka bändi ja esiintyjät vaihtuisivat. Olen seurannut sellaisia tapahtumia joissa useampia esiintyjiä joilla oma bändi mukana. Ei mitään ongelmaa. Kyllähän se toki teettää enempi töitä. Toi kaikki koneelta tuo halvalla tehdyn vaikutelman. Mutta onhan siinä toi juttu mistä kirjoitat. Itse kun arvostan sitä että, bändi säestäisi livenä ja pienemmissäkin sessioissa pettymys jos päätetty toteuttaa konetaustana.
Vierailija kirjoitti:
"Tekemällä tehty" biisi, ei vaan kolahda. Melkeinpä ärsyttävä tekele, enkä tykkää laulajastakaan. Linda soittaa hyvin!
Biisi ei muutu "tekemällä tehdyksi" vain sillä ettet satu pitämään siitä. Mutta jos se pärjää kisassa, niin hyvä. Siinä ei tuollaisten jupisijoiden mielipiteet paljoa paina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on kumitissit nahkeassa kuivassa kropassaan. Se nuoren naisen ihon sileys ja pehmeys loistaa poissaolollaan.
Siis mitä mä luin?? Loreen oli voittaessaan saman ikäinen. Ja moni muu, mies tai nainen, ei ole ollut missi- tai mallitasoa. Oletpa typerä, kun luulet jollain kuvittelemallasi "nahkeudella" tuolla hävittävän.
Loreen voitti Euroviisut 28- ja 39-vuotiaana. Linda on 56-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos siellä olisi osaava miksaus porukka niin kyllä onnistuisi ne mikitykset jne. vaikka bändi ja esiintyjät vaihtuisivat. Olen seurannut sellaisia tapahtumia joissa useampia esiintyjiä joilla oma bändi mukana. Ei mitään ongelmaa. Kyllähän se toki teettää enempi töitä. Toi kaikki koneelta tuo halvalla tehdyn vaikutelman. Mutta onhan siinä toi juttu mistä kirjoitat. Itse kun arvostan sitä että, bändi säestäisi livenä ja pienemmissäkin sessioissa pettymys jos päätetty toteuttaa konetaustana.
Ja jokainen esiintyjä on esittänyt vain yhden biisin ja taas on kamat vaihdettu uusiin? Euroviisut on nopeatempoinen ja silti finaali kestää monta, monta tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitin loppuu kuin seinään. Kappaleella todella töksähtävä loppu.
Loppu on hieno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi siinä on Linda. Olisi ottaneet jonkun nuoren ja kauniin viulistin.
Missikisatko ne ovatkin?
Joo kyllä. Laitetaan vaan joku malli/missi esittämään viulunsoittoa, kun soitinten äänet tulee taustanauhalta. Ei tarvitse edes osata soittaa.
Kyllä ne pilaajat ovat nämä Israelin kiusaajat. Israelin esiintyjä on siellä vaan esiintymässä, muut sen sijaan kiusaavat, häiriköivät, buuaavat ja politikoivat taktisilla äänillään.