Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi ihmeessä ihmiset laittaa pyykit narulle kuivumaan ihan oudoilla tavoilla

Vierailija
08.05.2026 |

Paidat puolesta välistä melkein kainaloiden kohdalta, että ovat narulla kaksin kerroin, tai housut kiinnitetään narulle vyötäröltä?? Miksi haluaa pidentää ja hankaloittaa tarkoituksella kuivumista?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kostea hometalo kyseessä niin kaksinkerroin laitetut pyykit kyllä kuivuu yön yli, kesällä jopa yhden illan aikana.

Vierailija
2/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ainakin mun kuivaustelineellä ne vaatteet roikkuisivat lattialla, jos ne ripustaisi esim paidanhelmasta tai lahkeensuista / housunvyötäröstä. Ja ne kuivuu kyllä ihan hyvin kaksin kerroinkin, eikä tarvitse pyykkipoikia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pyykkitelinettä enkä halua, että vaatteet nuohoaa maata. Hyvin on pyykit kuivunut.

Vierailija
4/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne pitäisi mielestäsi ripustaa? Pyykkipoikia en käytä.

Vierailija
5/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No farkut lahkeista, vyötärössä kun on enemmän kangasta ja paidankin olkapäistä :D

Vierailija
6/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No farkut lahkeista, vyötärössä kun on enemmän kangasta ja paidankin olkapäistä :D

Farkut lahkeista, mutta paita helmasta. Jos paidan ripustaa olkapäistä, jää olkapäihin rumat pyykkipojan jäljet. 

Vierailija
7/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkut lahkeista, mutta paita helmasta. Jos paidan ripustaa olkapäistä, jää olkapäihin rumat pyykkipojan jäljet. 

Kuka jaksaa pelleillä joidenkin pyykkipoikien kanssa?

Vierailija
8/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska puolet ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä. Kuka teillä ripustaa pyykit?

Vierailija
9/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuivattanut ulkona kun niihin tulee raikas tuoksu. Kävi kuitenkin niin että trikoopaita oli täynnä reikiä yhden kuivatussession jälkeen. Olisi pitänyt kai ymmärtää. 

Vierailija
10/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kyttäämässä patiollani kuinka olen laittanut vaatteeni kuivumaan🤭

Vierailija
11/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pöh. Mitä sillä on väliä miten toiset ripustavat pyykkinsä? Miten itse ripustat pyykkisi, aloittaja? Varmasti meidän muiden mielestä teet sen ihan väärin.

Vierailija
12/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Sinä teet ap ilmeisesti jotenkin toisin ja se taas on mielestäni väärä tapa ripustaa pyykkiä.

Vierailija
13/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh. Mitä sillä on väliä miten toiset ripustavat pyykkinsä? Miten itse ripustat pyykkisi, aloittaja? Varmasti meidän muiden mielestä teet sen ihan väärin.

Tässä vain neuvotaan äidillisesti sitä oikeaa tapaa ettei tulisi niitä mystisiä reikiä. 

Vierailija
14/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä vain neuvotaan äidillisesti sitä oikeaa tapaa ettei tulisi niitä mystisiä reikiä. 

90% ajasta mystiset reiät tulee pesussa avonaisista vetoketjuista, ei pyykkien ripustustavasta. Huom, sauma- ja muun suuren kulutuksen kohtien reiät ei ole mystisiä.

Vierailija
15/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse siis ulkona kuivattamisesta? 

Vierailija
16/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ainakin mun kuivaustelineellä ne vaatteet roikkuisivat lattialla, jos ne ripustaisi esim paidanhelmasta tai lahkeensuista / housunvyötäröstä. Ja ne kuivuu kyllä ihan hyvin kaksin kerroinkin, eikä tarvitse pyykkipoikia erikseen.

PyykkoNARU. Ei pyykkiteline.

Vierailija
17/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita ripustetaan henkariin.

Vierailija
18/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa pelleillä joidenkin pyykkipoikien kanssa?

Miten saat pyykit pysymään ulkona narulla ilman pyykkipoikia? Vai onko sulla pyykkinaru sisällä kotonasi?

Vierailija
19/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa kuva jos tuohon vastapäisen ralon seinään olisi kadun yli pingotettu pyykkinaru, kuten maailmalla näkee😎🤓Voisin tsekata onko kalsarit oikein ripustettu. 

Vierailija
20/32 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan farkutkin kaksinkerroin orren ympärille. Hyvin kuivuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän