Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävuodet 37 -> 47

Vierailija
07.05.2026 |

Valtava muutos. Ulkonäöllisesti ja henkisesti. Elinvoima laskenut puoleen. Huolia paljon. Nauttikaa hyvistä ajoista, yhtäkkiä ne voivat olla ohi. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllinen rupsahdus tulee 45:na. Yhtäkkiä. Siitä sitten meneskellään kuuttakymppiä kohti, 55:na rusahtavat roikkumaan leukaperät jne. Näytin todella nuorelta vielä 42:na kun kattelen vanhoja kuvia.

Vierailija
22/27 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on just toisinpäin. 37-vuotiaana olin masentunut. En jaksanut mitään. Nyt 47-vuotiaana taas energiaa ihan älyttömästi tehdä kaikkea ja koko ajan tulee uusia ideoita, mitä seuraavaksi teen.

Sain keskimmäisen lapsemme 39-vuotiaana ja nuorimman (joka oli yllätysvauva) 41-vuotiaana. 

Sain juuri uuden, parempipalkkaisen työpaikan 4000€/brutto. Nykyisin, kun lähetän työhakemuksen, 98% tapauksista tulee kutsu haastatteluun. Viimeksikin sain valita kolmen työpaikan välillä; kahta en edes hakenut, vaan niitä tarjottiin, mutta valitsin tämän, jossa palkka alkaa nelosella. Niissä olisi ollut vain jotain 3850€.

37-vuotiaana oli tosi vaikeaa päästä työhaastatteluun, vaikka koulutus oli sama kuin nytkin. Lisäksi saan nykyään jatkuvasti positiivista huomiota miehiltä (vaikka en edes tarvitse, koska olen pitkässä avioliitossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/27 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon puolivälissä eli 37-> 42. Mikään ei ole muuttunut. Lienee siis yksilöllistä.

Sama, ei tässä mihinkään ole jaksaminen tai elämänilo karissut. Rahaa on vaan enemmän kuin ennen.

Vierailija
25/27 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä muista tulloin mitään tuollaista. Kestävyys väheni minulla 47-57 v

Vierailija
27/27 |
08.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole hetkeen päässyt hokemaan mä haluan olla vain kaveria? Kissankusen hajuinen kämppä ja viinitonkkakännit?

Ihan oikeasti minä haluaisin joskus livenä tavata tällaisen mielenmaiseman omaavan olion! Mitä

helvettiä tälle on käynyt lapsuudessa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä