Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä ihmisistä jotka valehtelee ja piilokettuilee minulle.

Vierailija
09.06.2022 |

Sen sijasta kuulisin mielelläni sen totuuden kasvokkain sanottuna, kuin kierosti väännettynä. Oli totuus mikä tahansa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienointa on, kun kohde ei edes tajua että hänelle v*ttuillaan.

Vierailija
2/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii vastuuuta myös sinulta itseltäsi että vaikka se toinen pystyy vaikka omaa taustaasi vasten ymmärtämään kokonaistilanteen ja missä suhteissa arvioiitasi teet ylipäätänsäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaatii vastuuuta myös sinulta itseltäsi että vaikka se toinen pystyy vaikka omaa taustaasi vasten ymmärtämään kokonaistilanteen ja missä suhteissa arvioiitasi teet ylipäätänsäkin.

ELi että toiinen on myös perillä ja hänellä on käsitys siiitä millaisen henkilön kanssa on tekemisiissä.

Vierailija
4/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä moni vitt**ainen tyyppi luulee.

Vierailija
5/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ELi että toiinen on myös perillä ja hänellä on käsitys siiitä millaisen henkilön kanssa on tekemisiissä.

Tietenkään jos puhutaaan järjestelmistä niin terapeutit on sitä varteen olemassa että saadaan perusrunko sinne ja jotka ovat ne tahot mitkä toimiii oman ammattinsa kautta siinä suhteessa tukena.

Vierailija
6/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa naisten tavalta toimia.

Vierailija
7/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep sitä sanotaan myös kiusaamiseksi tai kusipäisyydeksi

Vierailija
8/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva niistä tykkää. Anna opetus, kun ei ole todistajia paikalla. Jos ei opi kerrasta, kovenna keinoja.

Vierailija
9/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Oletan että suurin osa tekee sitä siksi, että ovat sen verran yksinkertaisia ja kuvittelevat, valehtelunsa menee läpi ja toinen ei tajuaisi  ja osa tekee siksi, että voi itse säilyttää sädekehänsä pään päällä eikä ole se joka kertoo asiat miten ne on ja on se pahis joka sanoo ikävästi. Tuo jälkimmäinenhän on puhdasta itsekeskeisyyttä ja pahuutta, jolla ei ole muuta tarkoitusta kuin nujertaa toinen henkisesti.

Vierailija
10/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset osaa kyllä piilovittuilun taidon. Ei ole pitkä aika kun eräs osasi hienosti ilkeillä ja luuli etten tajua että halusi olla oikeasti mulle ilkeä.

Vierailija
11/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kukaan saavuttaa piilovittuilulla? Oikeesti? Ymmärrän sarkasmin, eli sen että toinen ymmärtää mistä puhutaan, mutta piilovittuilu, kenen etua se ajaa? Mitä kukaan siitä hyötyy kun ajatellaan kokonaiskuvaa?

Vierailija
12/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en monesti siihen reagoi, koska mielestäni on raukkamaista. Jos luuleen etten tajua on se hänen oma tyhmyytensä.

Vierailija
13/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Oletkin ensimmäinen!

Vierailija
14/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vastuussa muiden ihmistwn käytöksestä. Saatan olla kyseisen kaltaiselle ilkeä takaisin.

Vierailija
15/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sinun ongelmasi, ei kenenkään muun.

Vierailija
16/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuota harrastavat alemman sosiaaliluokan kasvatit. Yllättävää on, että he jatkavat sitä yhä, vaikka olisivat itse nousseet sosioekonomisessa asemassa korkeammalle.

Vierailija
17/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä moni vitt**ainen tyyppi luulee.

Niinpä

Vierailija
18/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva niistä tykkää. Anna opetus, kun ei ole todistajia paikalla. Jos ei opi kerrasta, kovenna keinoja.

Taatusti annan ja niin olen aina antanutkin siinä vaiheessa, kun on mitta täynnä.

Vierailija
19/19 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan joku tällainen yksityinen totuus.