IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.
No millaiset? Veikkaan että köyhät.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet ei kelpaa enää edes pullukkanaisille. On täysin väärin se että alhaista tasoa olevat naiset kelpuuttaa kumppaniksi vain tasokkaita miehiä.
Mut et sä halua pullukkaa, komistus haluaa. Mikä ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No näin. Helposti miehenä aloittaa jutun naapurin sedän kanssa vaikka tämän tojotasta parkkipaikalla, mutta entäs tämän vaimo? Nooo joooo onpa kaunis sää kyllä! Jepjep..."
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä olit ajatellut sen naisen kanssa sitten parisuhteessa keskustella jos sellaisen onnistuisit saamaan? Vai puhuisitko edelleen vain naapurin sedälle?
Minä en ole ajatellut keskustella naisen kanssa parisuhteessa mitään, kunhan sanoin mielipiteeni asiaan ettei se nyt ihan sama asia ole naisen kanssa puhua kuin miehen kuitenkaan.
Kukaan nainen ei ala parisuhteeseen, jossa edes alussa ei voi keskustella. Jos mies ei osaa kuunnella naista ja olla henkisesti läsnä, niin ei sellainen mies kiinnosta naisia. Johonkin irtopanoon ei välttämättä keskusteluyhteyttä tarvita, mutta usein kyllä siihenkin jollain tasolla.
Että ainakin sellaiset miehet jäävät yksin, jotka eivät osaa keskustella naisten kanssa.
Kuuntelija ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään. Kaikilla on liian kiire ajatella itseään. Kuuntelija on liian outo.
Tähän liittyen, aika moni mies jaksaa puhua tauotta itsestään kertaakaan kysymättä toiselta (varsinkin deitiltä) mitään. Miehen mielestä kaikki menee hienosti ja hän ihmettelee kun toisia deittejä ei tule. Varmasti naisissakin on tällaisia tyyppejä, jotka rakastavat omaa ääntään. Raslasta seuraa. Tarvittaisiin enemmän kuuntelutaitoja. Hiljaisuuttakaan ei tarvitse pelätä. Tauoton turha pulina on hengetöntä.
Ei kuuntelija pääse treffeille. Varmaan siksi että ei ole koko ajan äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen nyt järjellä keksii millaiset jää yksin. Sellaiset sosiaalisesti kyvyttömät creepyt tyypit joilla ei ole mitään elämän taitoja ja istuvat vaan kotona pelaamassa.
Tarkastelevat välillä ulkomaailmaa kaihtimien välistä kuten jutun kuvassa.
Tunnen yhden tällaisen miehen, mutta hän ei ole mikään kotona pelaamassa istuva, vaan koko ikänsä aktiivisesti kestävyysliikuntaa harrastanut mies.
Sosiaaliset taidot vaan ovat hyvin heikot, omanikäisten naisten kanssa on vaikea puhuakin.
Ei käytä päihteitä, ei tupakoi, ei elä holtitonta elämää. Tutkijatyyppi. Ehkä myös aseksuaali.
Mitähän kukaan nainen kostuisi tällaisesta tyypistä. Ei pysty edes puhumaan sen kanssa. Miettikää nyt itse, kuka haluaa elää tällaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen nyt järjellä keksii millaiset jää yksin. Sellaiset sosiaalisesti kyvyttömät creepyt tyypit joilla ei ole mitään elämän taitoja ja istuvat vaan kotona pelaamassa.
Tunnen yhden tällaisen miehen, mutta hän ei ole mikään kotona pelaamassa istuva, vaan koko ikänsä aktiivisesti kestävyysliikuntaa harrastanut mies.
Sosiaaliset taidot vaan ovat hyvin heikot, omanikäisten naisten kanssa on vaikea puhuakin.
Ei käytä päihteitä, ei tupakoi, ei elä holtitonta elämää. Tutkijatyyppi. Ehkä myös aseksuaali.
Mitähän kukaan nainen kostuisi tällaisesta tyypistä. Ei pysty edes puhumaan sen kanssa. Miettikää nyt itse, kuka haluaa elää tällaisten kanssa.
Juuri niin. Miksi kukaan haluaisi olla (käytännöllisesti) täydellisen kumppanin kanssa? Vain siksi että ei osaa puhua naista pyörryksiin (pääasiassa) valheilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Miksi kukaan haluaisi olla (käytännöllisesti) täydellisen kumppanin kanssa? Vain siksi että ei osaa puhua naista pyörryksiin (pääasiassa) valheilla...
Täydellinen kumppani? Joku himoliikkuja, joka kotona ollessaan ei puhu eikä pukahda. Ja mitä tällainen tyyppi tekisi puolisolla, ehkä tarvitsee pyykkärin treenikamoilleen ja juomapisteen pitäjän pidemmille lenkeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltit
Nimenomaan. Useimmat naiset etsivät jotain helvetin kukkoja. Mitä isompi ego, sen parempi. Sitten valitetaan kun ei saadakaan tällaista yhdessä yössä muutettua uskolliseksi kumppaniksi. Arvostetaan "vahvaa itsetuntoa" näkemättä kuitenkaan sen läpi, että usein se on vain suojamekanismi, millä suojellaan todella haurasta ja pientä sisäistä elämää. Mitä suurempi "kusipää", sen parempi. Ei kilteille miehille ole juurikaan kysyntää vaikka lopulta monet nimenomaan haluaisivat sellaisen.
Tämä on 100 % totta! Nostan postauksen, koska siinä kerrottuja faktoja kukaan ei voi kiistää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No näin. Helposti miehenä aloittaa jutun naapurin sedän kanssa vaikka tämän tojotasta parkkipaikalla, mutta entäs tämän vaimo? Nooo joooo onpa kaunis sää kyllä! Jepjep..."
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä olit ajatellut sen naisen kanssa sitten parisuhteessa keskustella jos sellaisen onnistuisit saamaan? Vai puhuisitko edelleen vain naapurin sedälle?
Minä en ole ajatellut keskustella naisen kanssa parisuhteessa mitään, kunhan sanoin mielipiteeni asiaan ettei se nyt ihan sama asia ole naisen kanssa puhua kuin miehen kuitenkaan.
Kukaan nainen ei ala parisuhteeseen, jossa edes alussa ei voi keskustella. Jos mies ei osaa kuunnella naista ja olla henkisesti läsnä, niin ei sellainen mies kiinnosta naisia. Johonkin irtopanoon ei välttämättä keskusteluyhteyttä tarvita, mutta usein kyllä siihenkin jollain tasolla.
Että ainakin sellaiset miehet jäävät yksin, jotka eivät osaa keskustella naisten kanssa.
Kuuntelija ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään. Kaikilla on liian kiire ajatella itseään. Kuuntelija on liian outo.
Tähän liittyen, aika moni mies jaksaa puhua tauotta itsestään kertaakaan kysymättä toiselta (varsinkin deitiltä) mitään. Miehen mielestä kaikki menee hienosti ja hän ihmettelee kun toisia deittejä ei tule. Varmasti naisissakin on tällaisia tyyppejä, jotka rakastavat omaa ääntään. Raslasta seuraa. Tarvittaisiin enemmän kuuntelutaitoja. Hiljaisuuttakaan ei tarvitse pelätä. Tauoton turha pulina on hengetöntä.
Kyllä pääsee. Ei tämä maailma pelkkien papukaijojen ympärillä pyöri.
"Kuuntelija ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään. Kaikilla on liian kiire ajatella itseään. Kuuntelija on liian outo."
Se että vain kuuntelee on myös outoa. Normaali hyvin soljuva keskustelu sisältää nimenomaan sekä kuuntelua että siihen kuultuun reagointia. Ja nimenomaan niin että jatketaan sitä toisen ajatusta jolloin molemmilla on tunne että tämä keskusteltu aihe on molemmille kiinnostava. Parhaimmillaan kumpikin omilla ajatuksillaan ja kokemuksillaan samasta asiasta luo yhteenkuuluvuuden tunteen siinä keskustellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pääsee. Ei tämä maailma pelkkien papukaijojen ympärillä pyöri.
Ei sitä kuuntelijaa edes huomata
Vierailija kirjoitti:
"Kuuntelija ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään. Kaikilla on liian kiire ajatella itseään. Kuuntelija on liian outo."
Se että vain kuuntelee on myös outoa. Normaali hyvin soljuva keskustelu sisältää nimenomaan sekä kuuntelua että siihen kuultuun reagointia. Ja nimenomaan niin että jatketaan sitä toisen ajatusta jolloin molemmilla on tunne että tämä keskusteltu aihe on molemmille kiinnostava. Parhaimmillaan kumpikin omilla ajatuksillaan ja kokemuksillaan samasta asiasta luo yhteenkuuluvuuden tunteen siinä keskustellessa.
Juuri niin. Kuuntelija = hiljainen tuppisuu, joka ei ikinä sano mitään
Mutta tätähän tämä elämä nykyään on
Kuullaan, muttei kuunnella.
Oma ääni kiinnostaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikompi fyysinen voima: Miesten kohdalla alhaisempi puristusvoima ja vähäisempi ylävartalon lihasmassa ovat yhteydessä suurempaan todennäköisyyteen jäädä ilman seksiä.
Korkea koulutus ja älykkyys: Vastoin yleisiä oletuksia, seksittömyys korreloi positiivisesti korkean koulutustason ja älykkyyden kanssa.
Vähäinen päihteiden käyttö: Ihmiset, jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä, käyttävät usein vähemmän alkoholia ja tupakkaa. Tämä saattaa johtua siitä, että he päätyvät harvemmin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa seksikumppaneita yleensä kohdataan.
Psyykkiset tekijät: Seksittömyyteen liittyy usein voimakkaampaa hermostuneisuutta, yksinäisyyttä ja matalampaa onnellisuuden kokemusta
ok eli olen menossa oikeaan suuntaan eli hakemassa korkeakouluun. voimaa ja rauhallisuutta sekä päihteettömyys löytyy.
M38
Sorry mutta jos tuohon ikään mennessä ei oo naista saanut niin on aika epätodennäköistä että se enää onnistuisi vaikka mitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla mykkä mies on kenenkään mielestä täydellinen mies? Ei edes seksistä pidä. Täysin tarpeeton puujumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YLE haastatteli 103 vuotiasta mummoa, joka on/oli (saattanut jo kuolla) neitsyt. Mummo kertoi syyksi miesten aloitteellisuuden puutteen eli mummeli odotti kotona elämänsä miestä, mutta kukaan ei koskaan tullut ovelle kysymään häntä.
Monet naiset ovat nykyään kuin tämä mummo. Sillä erotuksella, että vaikka joku joskus tulisikin ovelle kysymään siitä herkästi syntyisi poliisiasia kun nykyajan naisilla on sellainen jatkuva superpositio tila, jossa mies ei saa lähestyä mutta kuitenkin samaan aikaan pitäisi lähestyä. Täysin tuurista kiinni mitä nainen lopulta ajattelee, joten parempi olla lähestymättä.
Kuinka sä niitä naisia oikein lähestyt, jos aina tulee poliisiasia?
No itse lähestyn naisia esim. olemalla olemassa: istun bussissa, käyn kaupassa ja jonotan, baarissa juon lonkeroa yksin puhelinta selaten sekä joskus käyn roskat viemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse itroverttina henkilönä olen todella arka keskustelemaan itselle tuntemattomalle naiselle. miehille aika helpostikkin, mutta naisille ei kyllä uskalla.
Itellä kyllä semmonen käsitys ollut aina että naisille on tarjontaa aika paljon , senkun valikoivat.
Ja kun tiedostaa sen on aika vaikea lähteä keskustelemaan ihmisen kanssa josta ei tiedä seurustelusuhteista yhtään mitään, pakit ei sinäänsä haittaisi mitään, mutta jos tulee aiheuttaneeksi jonkun mustasukkaisuus kohtauksen, niin ei semmoista millään haluaisi tapahtuva.
Olis niin hienoa kun ihmisillä olis vaan sinkku paita päällä jos ovat kiinnostuneet parisuhde suhmuroista.
itellä kyllä ollut usein mielestä teettä "vapaa ja yksinäinen" itseasiassa mulla oli joskus aikoja sitten magneetti tarrat auton kyljissä. eipä tullut kukaan keskustelemaan... yllättäen ::)Miksi et uskalla jutella naisille samalla tavalla kuin miehille? Juuri tämä on ikisinkkumiesten perisynti. Minä ihmeen avaruusolioina te naisia pidätte? Naiset ovat ihmisiä, saatana soikoon!
Ehkäpä joskus päästän myös konsensukseen, että miehetkin ovat vain ihan ihmisiä ja heille saa jutella kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.
Isäukko jäi 75v ikäsenä leskeksi kun äiti kuoli. Vuoden verran eleli yksin ja puhui siinä että alkaa riittää yksin olo. No tapasi sitten ihan kävelylenkillä saman ikäisen rouvan ja viihtyvät nykyään hyvin yhdessä. Puhumalla siitä selviää vaikka tuo ukko on omasta mielestä ollut aika jäyhä jupisija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen kumppani? Joku himoliikkuja, joka kotona ollessaan ei puhu eikä pukahda. Ja mitä tällainen tyyppi tekisi puolisolla, ehkä tarvitsee pyykkärin treenikamoilleen ja juomapisteen pitäjän pidemmille lenkeille.
Lisäksi himoliikkuja ja suorittaja tuskin katsoo hyvällä rentoutumista ja silloin tällöin herkuttelua, en itse ainakaan haluaisi että lorvimisesta ja pullan syömisestä tuomitaan ja luennoidaan.
En toisaalta katselisi kaljan kittaajaa enkä röökimiestä, terveet elämäntavat on pakollinen juttu, itsekin harrastan liikuntaa, mutta liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelin ja läppäri ovat saaneet paljon pahaa aikaan. Ollaan napit korvilla, eikä edes kuunnella ympäristöä. Minä olen 6-kymppinen mies ja tänäänkin oli bussissa matkaseuraa. Istuin ensin bussissa 4:n ryhmäpenkissä yksin. Sitten siihen tuli 3 nuorta naista. Ensin keskustelun aihe oli sellainen, että liian vieras minulle. Sitten juttu kääntyi sään kautta Vappuun ja minä käänsin sen vielä kesälomiin. Hauskaa oli ja tilanteen mahdollisti kun kellään ei ollut korvanappeja. Miesten pitäisi enemmän jutteleen naisporukan kanssa. Silloin ne naisetkaan eivät lähde pakoon. Tanssitaito kannnatta hankkia.
Näin ennen nykyään tulee helposti syyte seksuaalisesta häirinnästä.
Ei tule. Tavallinen juttelu ei aiheuta mitään syytteitä. Miksi joidenkin on niin vaikea erottaa normaali käytös ja häiritsevä käytös. Häiritsevää on esimerkiksi liian lähelle tuleminen, koskettelu, niljakkaat jutut, pitkäaikainen tuijottaminen, seuraaminen. Ja paikalle jääminen, jos pyydetään poistumaan seurasta.
Näin sitä voi luulla mutta perehtykää lakiin. määritelmä seksuaaliselle häirinnälle perustuu miten uhri asian kokee. Pelkästään läsnä olo voi olla riittävä. Oikeudessa ei pohdita oliko käytös millaista vaan siellä kuullaan uhrin mielipide asiasta ja sen mukaan mennään.
Sinulla on varmaan antaa linkkejä tällaisiin oikeustapauksiin Suomessa?
No oikeastaan kaikki viime vuosien tapaukset.
Eli sinulla ei ole yhtäkään konkreettista linkkiä esittämäsi väitteen tueksi. Jatkanet saman valheen levittämistä tulevaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse itroverttina henkilönä olen todella arka keskustelemaan itselle tuntemattomalle naiselle. miehille aika helpostikkin, mutta naisille ei kyllä uskalla.
Itellä kyllä semmonen käsitys ollut aina että naisille on tarjontaa aika paljon , senkun valikoivat.
Ja kun tiedostaa sen on aika vaikea lähteä keskustelemaan ihmisen kanssa josta ei tiedä seurustelusuhteista yhtään mitään, pakit ei sinäänsä haittaisi mitään, mutta jos tulee aiheuttaneeksi jonkun mustasukkaisuus kohtauksen, niin ei semmoista millään haluaisi tapahtuva.
Olis niin hienoa kun ihmisillä olis vaan sinkku paita päällä jos ovat kiinnostuneet parisuhde suhmuroista.
itellä kyllä ollut usein mielestä teettä "vapaa ja yksinäinen" itseasiassa mulla oli joskus aikoja sitten magneetti tarrat auton kyljissä. eipä tullut kukaan keskustelemaan... yllättäen ::)Miksi et uskalla jutella naisille samalla tavalla kuin miehille? Juuri tämä on ikisinkkumiesten perisynti. Minä ihmeen avaruusolioina te naisia pidätte? Naiset ovat ihmisiä, saatana soikoon!
Jostakin syystä naiset ei pidä siitä että heille puhutaan seksistä tai tieteestä tai historiasta. aiheen täytyy pyöriä naisen tunteissa.
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään incel, päinvastoin. Naisia ja kumppaniehdokkaita on aina riittänyt, vaikka olen aika tavallisen näköinen, keskituloinen ja akateemisesti koulutettu perusmies.
Jotain kummallista genetiikkaa siinä parinvalinnassa on. Menin aikanaan naimisiin hyvin kauniin naisen kanssa. Yhtäkkiä tuntui, että muutkin naiset alkoivat kiinnostua minusta osaksi sen kumppanini takia. "Tuossa miehessä täytyy olla jotain, kun sillä on noin kaunis vaimo".
Ihan saman huomasin jo aikanaan lukio- ja yliopistoaikoina. Tytöt olivat usein kiinnostuneita niistä pojista, joista muutkin tytöt kiinnostuivat. Eli suosio toi lisää suosiota. Kellä on, sille annetaan.
En tiedä, onko ilmiötä tutkittu, mutta jotain tekemistä sillä on sosiaalisen statuksen kanssa. Vähän niinkuin nykyajan julkkiskulttuuri, jossa tunnettuus näyttäisi lisäävän haluttavuutta, vaikka kohde olisi kaikilla objektiivisilla mittareilla täysin dorka.
Kävitkö oikiksen vai kauppiksen?
Tällei. Pilluu! Anna pilluu! Huo ra anna pilluu!