IS: Tällaiset miehet jäävät yksin.
No millaiset? Veikkaan että köyhät.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011927561.html
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Nonni!
Eli koulut kannattaa jättää käymättä ja keskittyä sen sijaan dokaamiseen ja tupakan polttoon. no salilla pitää tietty käydä.
Noilla löytyy parisuhde lähes varmasti
Haaveilen parisuhteesta ja omasta perheestä. Tänäänkin citymarketissa ja prismassa näkyi kauniita naisia joilla oli kaunis keho ja kaunis naama, ne eivät edes hymyilleet minulle. Miksi en kelpaa naisille? Pitäisikö minun ajaa kaupan pihaan ferrarilla ja pitäisikö minun kasvattaa lihakset jotta voin kulkea tiukoissa vaatteissa jotta lihakset erottuvat?
Olen tavallinen mies, tienaan 3500e/kk brutto ja näytän ihan tavalliselle, eikö naisille enää riitä tämä vaan pitäisi olla rikas ja tienata 5000e/kk ja näyttää miesmallilta
Vierailija kirjoitti:
Kun laiva kallistuu,
huudetaan: naisia suositaan, suojellaan ja autetaan,
ja köydet lentävät pehmeämmin siihen suuntaan
missä hiukset hulmuavat tuulessa.
Naiset nostetaan pintaan kuin kevyet poijut,
värikkäät, kelluvat, näkyvät kauas
merkkejä siitä, että tähän saa tarttua,
tähän kannattaa kurkottaa.
Miehet pärjäävät yksin eikä heitä auteta eikä suosita,
niin heille sanotaan jo rannassa
ennen kuin vesi ehtii kylmetä luiden sisään.
Pärjäät kyllä,
ja se lause on pelastusliivi
jossa ei ole ilmaa.
He uivat ilman huutoa,
ilman käsiä jotka vetävät ylös,
rakentavat selkäänsä sillan
ja kulkevat sen yli yksin.
Ja kun joku katoaa pinnan alle,
ei poiju värähdä hänen kohdallaan
ei merkkiä, ei huutoa, ei köyttä
vain hiljaisuus toteaa
hän oli vahva
mutta vahvuus ei kellu.
Mitä mä juuri luin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse itroverttina henkilönä olen todella arka keskustelemaan itselle tuntemattomalle naiselle. miehille aika helpostikkin, mutta naisille ei kyllä uskalla.
Itellä kyllä semmonen käsitys ollut aina että naisille on tarjontaa aika paljon , senkun valikoivat.
Ja kun tiedostaa sen on aika vaikea lähteä keskustelemaan ihmisen kanssa josta ei tiedä seurustelusuhteista yhtään mitään, pakit ei sinäänsä haittaisi mitään, mutta jos tulee aiheuttaneeksi jonkun mustasukkaisuus kohtauksen, niin ei semmoista millään haluaisi tapahtuva.
Olis niin hienoa kun ihmisillä olis vaan sinkku paita päällä jos ovat kiinnostuneet parisuhde suhmuroista.
itellä kyllä ollut usein mielestä teettä "vapaa ja yksinäinen" itseasiassa mulla oli joskus aikoja sitten magneetti tarrat auton kyljissä. eipä tullut kukaan keskustelemaan... yllättäen ::)Miksi et uskalla jutella naisille samalla tavalla kuin miehille? Juuri tämä on ikisinkkumiesten perisynti. Minä ihmeen avaruusolioina te naisia pidätte? Naiset ovat ihmisiä, saatana soikoon!
Moni nainen kokee asiattomana käytöksenä, jos mies puhuu hänelle "kuin toiselle miehelle"
Eli no can do
Pari päivää sitten olin eräässä Helsinkiläisessä lounasravintolassa, satuin kuulemaan kuinka viereisessä pöydässä kaksi nuorta naista keskustelivat "chadeista ja inceleistä"
Kuulemma ensimmäisen naisen mielestä. "Jos valitsee incelin niin sekin voi muuttua ihan samanlaiseksi ylimieliseksi chadiksi, kun sille antaa kunnolla pillua. Siinä on se iso riski tulla petetyksi ja jätetyksi, kun incel ei tiedä omaa tasoaan ja siksi voi ajatella saavansa parempaa.
Toisen naisen mielestä. "Ja jos saa yhdeltä tytöltä niin miksei toiseltakin. Pitää kokeilla jotta tietää. Siksi kannattaa ottaa sellainen joka on kokenut eikä inceliä".
Naiset olivat iältään noin 18-20v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitää harrastaa penkkiä, vetää viinaa sekä röökata ja jättää koulut käymättä niin suominainen kiinnostuu :D
Eli sellainen "räplää itsesi märäksi" juttuja laukova juntti on suominaisten makuun vaikka palstamammat muuta väittävät.Missä kohtaa näin siis on sanonut kukaan nainen? 🧐
Jokainen vähänkin asioista tietävä mies tietää, että nainen sanoo ja tekee ihan eri asioita. Naiset ovat mestareita hyvesignaloinnissa.
tää on yks niistä naisten harhoista: että jatkuvasti valehteleva olisi automaattisesti myös HYVÄ valehtelija.
Vuan ei, siihen tarvitaan älyä.
Ei se jatkuvasti valehteleva tuota tajua. Naisissa on huomattavasti enemmän narsisteja kuin miehissä.
On tutkittu, että miehissä on enemmän narsisteja, sekä psyko- että sosiopaatteja. Eli väittämäsi on väärä.
Sinun psykopatiasi ei kerro muista mitään
Vierailija kirjoitti:
YLE haastatteli 103 vuotiasta mummoa, joka on/oli (saattanut jo kuolla) neitsyt. Mummo kertoi syyksi miesten aloitteellisuuden puutteen eli mummeli odotti kotona elämänsä miestä, mutta kukaan ei koskaan tullut ovelle kysymään häntä.
Monet naiset ovat nykyään kuin tämä mummo. Sillä erotuksella, että vaikka joku joskus tulisikin ovelle kysymään siitä herkästi syntyisi poliisiasia kun nykyajan naisilla on sellainen jatkuva superpositio tila, jossa mies ei saa lähestyä mutta kuitenkin samaan aikaan pitäisi lähestyä. Täysin tuurista kiinni mitä nainen lopulta ajattelee, joten parempi olla lähestymättä.
Kuinka sä niitä naisia oikein lähestyt, jos aina tulee poliisiasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä, jotka jäävät yksin ja ilman seksiä, yhdistää tyypillisesti:
-heikommat sosiaaliset taidot ja verkostot
-ulkopuolisuuden kokemus jo ennen deittailua
-matalampi itsetunto-mielenterveyshaasteet
-kokemus kilpailun kovuudesta (ulkonäkö, status)
-vaikeus muodostaa syviä emotionaalisia yhteyksiä
Kyse ei yleensä ole yhdestä “viasta”, vaan usean tekijän kasautumisesta.
Ja jokainen noista on kaikella todennäköisyydellä kavereiden/tuttujen/naapureiden aiheuttama. Kiusataan, syrjitään ja tehdään elämästä mahdollisimman vaikeaa. Kaiken lisäksi molemmat sukupuolet tekevät tuota. Tavallaan jopa liittoutuvat niitä "heikommaksi kuviteltuja" vastaan. Ja käytännössä mikä tahansa poikkeava koetaan joko uhaksi tai heikkoudeksi.
Kiusaaminen koulussa olisi kriminalisoitava. Kiusaamisesta kärsivät niin tytöt ja pojat. Kiusaamisen jäljet ovat kiusatun mukana usein lopun elämää, vaikeuttaen juurikin sosiaalisten suhteiden luomista.
Mutta ei tehdä. Sen sijaan sitä peitellään ja vähätellään koko ajan. Jopa opettajat tekevät tuota samaa. Sen sijaan niistä pahimmista kiusaajista tehdään presidenttejä ja johtajia. Ihan kuin ihmiskunta haluaisi tuhoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun laiva kallistuu,
Pärjäät kyllä,
jossa ei ole ilmaa.
He uivat ilman huutoa,
vain hiljaisuus toteaa
hän oli vahva
mutta vahvuus ei kellu.
Mitä mä juuri luin?
Hölyn pölyä 😂
Yksin jäävät miehet joilla ei ollut munaa kohdata ikäviä tunteita ja jotka eivät uskaltaneet mennä epämukavuusalueelle ja ottaa vastuuta omasta onnellisuudestaan.
Tavismiehet ei kelpaa enää edes pullukkanaisille. On täysin väärin se että alhaista tasoa olevat naiset kelpuuttaa kumppaniksi vain tasokkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten olin eräässä Helsinkiläisessä lounasravintolassa, satuin kuulemaan kuinka viereisessä pöydässä kaksi nuorta naista keskustelivat "chadeista ja inceleistä"
Kuulemma ensimmäisen naisen mielestä. "Jos valitsee incelin niin sekin voi muuttua ihan samanlaiseksi ylimieliseksi chadiksi, kun sille antaa kunnolla pillua. Siinä on se iso riski tulla petetyksi ja jätetyksi, kun incel ei tiedä omaa tasoaan ja siksi voi ajatella saavansa parempaa.
Toisen naisen mielestä. "Ja jos saa yhdeltä tytöltä niin miksei toiseltakin. Pitää kokeilla jotta tietää. Siksi kannattaa ottaa sellainen joka on kokenut eikä inceliä".
Älä jaksa tätä paskatarinaa enää tänne spämmätä. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Aika kaksnaamaista. Miks ei vaan voi sanoo suoraan haluavan pitkän ja komeen miehen? Sil se kokenut on ollut myös joskus kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun laiva kallistuu,
Pärjäät kyllä,
jossa ei ole ilmaa.
He uivat ilman huutoa,
vain hiljaisuus toteaa
hän oli vahva
mutta vahvuus ei kellu.
Mitä mä juuri luin?
Systemaattinen vika yhteiskunnassa. Vika, jota ei saa tuoda esille. Vika, joka pitää hiljaa hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavan tuttua. Vastaavaa kuulee koko ajan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet ei kelpaa enää edes pullukkanaisille. On täysin väärin se että alhaista tasoa olevat naiset kelpuuttaa kumppaniksi vain tasokkaita miehiä.
Sähän voit kostoksi kelpuuttaa vain instabeibejä. Anna potut pottuina 🥔🥔😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit olla hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida liikkua paljon julkisilla paikoilla? Aika usein esim. kuulee toisten yksityiselämän kertomuksia esim jossain bussissa tai metrossa. Koska ihmiset puhuvat nykyään niin kovaa, että kaikki ympärillä sen kuulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No näin. Helposti miehenä aloittaa jutun naapurin sedän kanssa vaikka tämän tojotasta parkkipaikalla, mutta entäs tämän vaimo? Nooo joooo onpa kaunis sää kyllä! Jepjep..."
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä olit ajatellut sen naisen kanssa sitten parisuhteessa keskustella jos sellaisen onnistuisit saamaan? Vai puhuisitko edelleen vain naapurin sedälle?
Minä en ole ajatellut keskustella naisen kanssa parisuhteessa mitään, kunhan sanoin mielipiteeni asiaan ettei se nyt ihan sama asia ole naisen kanssa puhua kuin miehen kuitenkaan.
Kukaan nainen ei ala parisuhteeseen, jossa edes alussa ei voi keskustella. Jos mies ei osaa kuunnella naista ja olla henkisesti läsnä, niin ei sellainen mies kiinnosta naisia. Johonkin irtopanoon ei välttämättä keskusteluyhteyttä tarvita, mutta usein kyllä siihenkin jollain tasolla.
Että ainakin sellaiset miehet jäävät yksin, jotka eivät osaa keskustella naisten kanssa.
Kuuntelija ei yksinkertaisesti kiinnosta ketään. Kaikilla on liian kiire ajatella itseään. Kuuntelija on liian outo.
Tähän liittyen, aika moni mies jaksaa puhua tauotta itsestään kertaakaan kysymättä toiselta (varsinkin deitiltä) mitään. Miehen mielestä kaikki menee hienosti ja hän ihmettelee kun toisia deittejä ei tule. Varmasti naisissakin on tällaisia tyyppejä, jotka rakastavat omaa ääntään. Raslasta seuraa. Tarvittaisiin enemmän kuuntelutaitoja. Hiljaisuuttakaan ei tarvitse pelätä. Tauoton turha pulina on hengetöntä.
Miten tämä eroaa kaikista niistä miehistä, jotka naisille ovat täysin näkymättömiä?