Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3.1
Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3. Keskustelu on poistettu.
Mikä tekee tästä aiheesta maailman sensuroidumman?
Kommentit (6482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin lestadiolaisen aviomiehen. Mitenköhän voisin hänet saada/löytää?
Voit ehdottaa, että Srk tekee oman tinderin vl-ihmisille. Tai sitten menet vaan seuroihin ja etsit sieltä.
En ole vl. Siksi kysynkin täällä neuvoja vl-miehen löytämiseen.
Menee yhteisön tapahtumiin, seuroihin, leireille jne.
Eikö täällä pitäisi puhua Evestä ja Ollesta eikä kiistellä kaikenlaisesta muusta?
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä pitäisi puhua Evestä ja Ollesta eikä kiistellä kaikenlaisesta muusta?
Ei kai näissä ole mitään keskusteltavaa? Ja se on vaan hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan varkauden hampaaton läski liittyä lestoihin?
Varmasti voi, jos hän itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Järkyttävää, yksi peukuttaja tukee pedoja😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Liian yksioikoinen kuvaus. Kyse on yhdestä pahuuden muodosta ja pahuuteen kykenee jokainen. Totta kyllä, ettei mieleltään terve ihminen tee tarkoituksellisesti pahaa lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Kerrotko, mitä on tämä yms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Ei kaikki ole varsinaisesti pedofiilejä, mutta selittääkö sitä joku luonnehäiriö tai muu, että paremman puutteessa lapsi voi käydä korvikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Ei kaikki ole varsinaisesti pedofiilejä, mutta selittääkö sitä joku luonnehäiriö tai muu, että paremman puutteessa lapsi voi käydä korvikkeeksi.
Oho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Liian yksioikoinen kuvaus. Kyse on yhdestä pahuuden muodosta ja pahuuteen kykenee jokainen. Totta kyllä, ettei mieleltään terve ihminen tee tarkoituksellisesti pahaa lapselle.
Kääntää ja vääntää, vääntää ja kääntää..😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Ei kaikki ole varsinaisesti pedofiilejä, mutta selittääkö sitä joku luonnehäiriö tai muu, että paremman puutteessa lapsi voi käydä korvikkeeksi.
Oho!
Se on faktaa, ei kaikki lapsiin sekaantujat ole pedofiilejä(tai edes niitä hieman vanhemmista kiinnostuneita). Pedofiili taitaa olla lisäksi väärä termi, mutta on muodostunut yleistermiksi, vaikka tarkoittaa vain tietyn ikäisistä kiinnostuneita. Eli vielä nuorempia, kuin sitä puhekielessä käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?
Ei vl:n mielestä, ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, mitä porukkaa. Jos eivät ole pedoja, niin haluatko oman lapsesi kimppuun tällaisen välimuodon?
Ei kai sillä syyllä ole mitään väliä, miksi käyttävät lapsia hyväkseen, ihan yhtä vakava asia joka tapauksessa.
Entä pedofiili, joka ei käytä lapsia hyväkseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?
Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.
Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.
Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.
Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.
Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?
Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).
Oletko ilmoittanut sun vastaavasta naapurista?
Ihmetyttää, että ihmiset viitsivät täällä kinastella. Uskohan on iloinen asia.
Voiskohan varkauden hampaaton läski liittyä lestoihin?