Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatteko kuinka uskovaisten pilkkaaminen

Vierailija
26.06.2026 |

Hyväksytään tällä palstalla.

 

Kuinka voittekaan noin pahoin ihmispolot.

 

Kovin moni vaikuttaa perin kateelliselta.Siis perinpohjin tuskaisen kateellisia omissa kurjuuksissa.Ei se muiden vika ole.

 

Eilisiä uutisia kun luin niin kyllä nyt jyllää semmoset pahuudet et valvokaatte.

 

 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut täällä uskovaisten pilkkaa. Tarkoitatko mahdollisesti uskonlahkojen johtajiin kohdistuvaa kritiikkiä, heidän harjoittamastaan oman ryhmänsä jäsenten manipuloinnista, henkisestä painostamisesta ja se ksuaalisesta väkivallasta? 

Vierailija
2/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta uskovaisethan haluavat tulla pilkatuksi. Heidän uskonsa mukaan pilkka on merkki Jumalansa lähestyvästä saapumisesta. Joten kunnioittaaksemme heidän uskoaan meidän kaikkien on pilkattava heitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskovaisia pilkata vaan heidän naurettavia uskomuksiaan. Uskovaisia säälitään heidän kyvyttömyydestään huomata uskomustensa järjettömyyksiä.

Vierailija
4/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan lestoja ja voin erinomaisen hyvin.

Vierailija
5/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomusten kyseenalaistaminen ei ole pilkkaamista.

Vierailija
6/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskovaisia pilkata vaan heidän naurettavia uskomuksiaan. Uskovaisia säälitään heidän kyvyttömyydestään huomata uskomustensa järjettömyyksiä.

Pilkkaat siis myös itseäsi, koska olethan sinäkin uskovainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla saa pilkata aivan vapaasti lestadiolaisia, mutta olemme kyllä tottuneet siihen.

Vierailija
8/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstalla saa pilkata aivan vapaasti lestadiolaisia, mutta olemme kyllä tottuneet siihen.

Kritisoidaan. Pitkään palstalla ei saanut kuin ylistää lestadiolaiset älykkyyttä, kauneutta ja yhteisöllisyyttä. Edelleenkin se yksi somettava pari on suurin piirtein Jeesuksesta seuraava autuudessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap uskovai sille voi olla kateellinen? Kuka vaan voi alkaa uskovaksi.

Vierailija
10/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pilkannut ketään.  Uskon Jumalaan ja luen Raamattua, mutta harvoin näen uskovaisissa sitä lähimmäisenrakkautta ja ymmärrystä josta Jeesus puhuu. Enemmän tiukkaa moralismia, ankeaa elämänasennetta ja vihaa toisin ajatteleivia kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllähän täällä pilkataan ihan surutta kristittyjä, muslimeita sun muita uskovia. Jos nyt kritiikki on pilkkaamista.

Vierailija
12/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei uskovaisia pilkata vaan heidän naurettavia uskomuksiaan. Uskovaisia säälitään heidän kyvyttömyydestään huomata uskomustensa järjettömyyksiä.

Pilkkaat siis myös itseäsi, koska olethan sinäkin uskovainen.

Et ymmärtänyt lukemaasi. Juurihan tuossa sanottiin, että ei pilkata uskovaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhulit on vaarallisia.

Vierailija
14/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan lestoja ja voin erinomaisen hyvin.

Mä en vihaa ketään mutta olen lukenut tämän:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23921675/

Ja tämän:

https://yle.fi/a/3-12285776

Lisäksi olen lukenut Raamatun ja ihmettelen, miksi niin moni "kristitty" unohtaa Jeesuksen opetusten ytimen: rakkauden kaksoiskäskyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan lestoja ja voin erinomaisen hyvin.

Vihaa ihan rauhassa. Ja voi miten lystäät.  🤣🤣🤣

Vierailija
16/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän täällä ateistien pilkkaa näkyy. Uskovia ei pilkkasi yhtään kukaan, jos pitäisivät uskonsa omana juttunaan eivätkä tunkisi sitä toisten ihmisten naamoihin. 

Vierailija
17/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan lestoja ja voin erinomaisen hyvin.

Mä en vihaa ketään mutta olen lukenut tämän:

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23921675/

Ja tämän:

https://yle.fi/a/3-12285776

Lisäksi olen lukenut Raamatun ja ihmettelen, miksi niin moni "kristitty" unohtaa Jeesuksen opetusten ytimen: rakkauden kaksoiskäskyn. 

Jeesuksen opetuksen ydin oli varoittaa homouden synnistä. 

Vierailija
18/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomata. On kyllä huomattu kyvyttömyyttä perustella uskomuksiaan konkreettisesti ja haluttomuutta esittää minkäänlaisia todisteita jumalan olemassaolosta.

Vierailija
19/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hihhulit on vaarallisia.

Hyvä että sinä tunnut fiksulta.  😝

Vierailija
20/37 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huomata. On kyllä huomattu kyvyttömyyttä perustella uskomuksiaan konkreettisesti ja haluttomuutta esittää minkäänlaisia todisteita jumalan olemassaolosta.

Niin sinä kun minun usko perustuu omaan vakaumukseen. Ei minun uskovaisena ole tarvis todistella mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi