Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3.1

Vierailija
26.04.2026 |

Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3. Keskustelu on poistettu.

 

Mikä tekee tästä aiheesta maailman sensuroidumman?

Kommentit (6482)

Vierailija
6321/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Vierailija
6322/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Taas vale. Tasan tarkkaan ilmoitettaisiin tuollainen, jos vaan tiedettäisiin. 
Korkeintaan voi olla joku sukulaisuussuhde, jossa peittely voisi onnistua. Ei mitenkään ole ollut useampien tiedossa.

Vierailija
6324/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vastauksia ei tule näiltä kritisoija-jankuttajilta. Ympäripyöreää veivaamista vain. Tuolle puhe- ja käytöstyylille on aivan oma nimensäkin. 

Vierailija
6325/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lestadiolaisen aviomiehen. Mitenköhän voisin hänet saada/löytää?

Voit ehdottaa, että Srk tekee oman tinderin vl-ihmisille. Tai sitten menet vaan seuroihin ja etsit sieltä.

Semmonen on jo. Ja joskus aikanaan oli oma irc ja myöhemmin suomi24 oma chatti. Tosin noissahan on/oli paljon ex lestadiolaisia ja muutenkin monenlaista, mut kai se siinä jutustellessa selviää mitä on miehiään. 

Vierailija
6326/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Ymmärrätkö sinä alapeukuttaja, että sinä olet asenteinesi osa ongelmaa? 

Jos et halua tunnustaa tosiasioita, tämä pahuus saa jatkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6327/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että ihmiset viitsivät täällä kinastella. Uskohan on iloinen asia. 

Totta. Meidän seurakunnassa tällaista vääntämistä kutsuttaisiin synniksi. 

Vierailija
6328/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6329/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, että ihmiset viitsivät täällä kinastella. Uskohan on iloinen asia. 

Totta. Meidän seurakunnassa tällaista vääntämistä kutsuttaisiin synniksi. 

Olisi siis ollut synti rangaista pedofiilejä?

On tämä kyllä nurinkurista.

Vierailija
6330/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Ymmärrätkö sinä alapeukuttaja, että sinä olet asenteinesi osa ongelmaa? 

Jos et halua tunnustaa tosiasioita, tämä pahuus saa jatkua.

Mikäs neuvoja sinä olet? Ja millä mandaatilla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6331/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin lestadiolaisen aviomiehen. Mitenköhän voisin hänet saada/löytää?

Voit ehdottaa, että Srk tekee oman tinderin vl-ihmisille. Tai sitten menet vaan seuroihin ja etsit sieltä.

Semmonen on jo. Ja joskus aikanaan oli oma irc ja myöhemmin suomi24 oma chatti. Tosin noissahan on/oli paljon ex lestadiolaisia ja muutenkin monenlaista, mut kai se siinä jutustellessa selviää mitä on miehiään. 

Ai on? Missä? Nyt alko kiinnostaa. :D 

Vierailija
6332/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Ja silti vuosikymmenien ajan jätettiin viemästä vakavat asiat viranomaisten tietoon. Tästäkään et varmaan ole tietoinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6333/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Ja silti vuosikymmenien ajan jätettiin viemästä vakavat asiat viranomaisten tietoon. Tästäkään et varmaan ole tietoinen?

Jos sinä tiesit, mikset ilmoittanut?

Minä en tiennyt.

Vierailija
6334/6482 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Pelkkää turhaa länkytystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6335/6482 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Ja silti vuosikymmenien ajan jätettiin viemästä vakavat asiat viranomaisten tietoon. Tästäkään et varmaan ole tietoinen?

Jos sinä tiesit, mikset ilmoittanut?

Minä en tiennyt.

Mikä saa sinut riehumaan palstalla, ja jopa manipuloimaan peukutuksia? 

Ei noin tyhmää viestiä kukaan kyllä yläpeukuta.

Et voi mennä tietämättömyyden taakse, kun asiasta on paljon tietoa, ja jopa tutkittua tietoa.

Miksi minä olisin silloin aikoinaan tiennyt asiasta, kun en liikkeeseen kuulunut. Sinä sensijaan kuuluit.

Vierailija
6336/6482 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Tästäkin on tutkittua tietoa, eli ei ollut valhe. Eli miksi raivon vallassa syyttelet kaikkia valehtelijoiksi?

Ja jälleen olet manipuloinut peukutuksia!

Vierailija
6337/6482 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Taas vale. Tasan tarkkaan ilmoitettaisiin tuollainen, jos vaan tiedettäisiin. 
Korkeintaan voi olla joku sukulaisuussuhde, jossa peittely voisi onnistua. Ei mitenkään ole ollut useampien tiedossa.

On ollut useampien tiedossa. Kuten jo sanoin, asiaa on tutkittu.

Vierailija
6339/6482 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin, myös Hurtigin tutkimuksessa sanottiin että PEDOFILIAA EI OLE ENEMPÄÄ KUIN MUUSSAKAAN VÄESTÖSSÄ.

Mutta jos pedofiilien on annettu mellastaa vuodesta toiseen, on pedofilisia tekoja voinut olla paljon enemmän, vaikka pedofiilejä ei olisi enempää.

Toinen asia mikä lukuja voi nostaa, että tiukat säännöt yms. ovat saattaneet johtaa ei-pedofiilinkin käyttämään lapsia hyväkseen, vaikka mieluimmin olisi aikusen kanssa.

Pedofilia on sairaus. Kukaan terve aikuinen ei käytä lasta hyväkseen.  

Miksi näille sitten on vaan saarnattu teot syntinä anteeksi ja annettu vaeltaa vapaalla jalalla? Eikö ne olisi pitänyt toimittaa (pakko)hoitoon, pois kuleksimasta?

Sitä voimme vain ihmetellä. Olisko samantyylinen syy kuin perheväkivallan kohdalla, josta poliisin tietoon tulee vain murto-osa? Jos juoppo isä hakkaa ja ajaa äidin ja lapset kartanolle, niin siitä ei läheskään aina ilmoiteta (tutkimusten mukaan).

Nyt ei ole kyse pelkästään perheen sisällä tapahtuvasta asioiden peittelystä, vaan siihen liittyy myös yhteisö. Ainakin osa siitä.

Eli jälleen täysin eri asia.

Totta. Kun asioita on pyydetty ja "annettu" anteeksi, ei niistä saa enää puhua.

Ja taas vale. Oikeis SRK:n sivulla ohjeistettu ilmoittamaan rikoksista viranomaisille.

On teillä otsaa! Mitä luulette voittavanne tällä valehtelulla?

Ja silti vuosikymmenien ajan jätettiin viemästä vakavat asiat viranomaisten tietoon. Tästäkään et varmaan ole tietoinen?

Jos sinä tiesit, mikset ilmoittanut?

Minä en tiennyt.

Mikä saa sinut riehumaan palstalla, ja jopa manipuloimaan peukutuksia? 

Ei noin tyhmää viestiä kukaan kyllä yläpeukuta.

Et voi mennä tietämättömyyden taakse, kun asiasta on paljon tietoa, ja jopa tutkittua tietoa.

Miksi minä olisin silloin aikoinaan tiennyt asiasta, kun en liikkeeseen kuulunut. Sinä sensijaan kuuluit.

Minä peukutin kyllä. Tuossa on nimittäin just se keskeinen pointti, että kun ei tiedetty, niin ei tiedetty. Onko matikka sulle vaikeaa? Jos oletetaan että jopa 300 lestadiolaista tiesi, niin jää KYMMENIÄTUHANSIA, jotka ei tienneet. Tai niinku minä, en ollu välttämättä ees syntyny tuollon.

Ottaa aivan sairaasti päästä että tuollasta on paskaa hierotaan tässä ketjussa meihin syyttömiin ihmisiin.

Tästä lähtien etin kauheimpia rikoksia mitä on uutisoitu ja syytän sinua niistä. Tasan yhtä relevanttia.

Vierailija
6340/6482 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa juopot narkkarit se ryyppääminen kun teidän lapset kärsii. Miten teidän lapset vois pelastaa? Hirveetä kattoo tuommosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme