Suunnittelin asunnon ostoa Lappeenrannasta, mutta taitaa jäädä toteuttamatta
Koska nyt uhkaillaan että sairaalatoiminta supistuu merkittävästi. Olen sairaanhoitaja, mutta ilmeisesti nykyään ei voi ajatellakaan asunnon ostoa muualta kuin Helsingistä sillä ns. varmakin työpaikka voi mennä alta koska vaan. Ja sitten itketään vielä kun asuntokauppa sakkaa.
Kommentit (11)
Ei kai kukaan oikeasti edes harkitse asuntoa Lappeenrannasta:D Siellä haisee kaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti edes harkitse asuntoa Lappeenrannasta:D Siellä haisee kaali.
Minun kotikaupunki ja halusin muuttaa sinne että lapsilla ois isovanhemmat lähellä. Mutta taitaa jäädä ajatuksen tasolle. AP
Ei ainakaan Helsinkiin, mutta kannattaa toki varmistaa, että paikkakunnan sairaala säilyy jatkossakin. Sairaanhoitajan palkalla saa paremman elintason muualla kuin Helsingissä ja Helsingistä on muutenkin kehkeytynyt niin moniongelmainen, että en sinne ainakaan itse palaisi.
Mutta tää koskee siis muitakin paikkakuntia yhtä lailla. Kohta jää talot ja asunnot tyhjäksi.
Lappeenrannassa kaali, Helsingissä syyhy. Valitse joku ihan muu. Hoitsunpaikkoja on auki ympäri Suomea.
Lappeenranta on hyvä paikka, kannattaa muuttaa. Kaunis Saimaa ympärillä ja junalla Helsinkiin parhaimmillaan alta 2 tuntiin.
Lappeenranta ja lähiseudut kauniita alueita, joissa kyllä viihtyisi mikäli siellä ei asuisi lappeenrantalaisia.
Lappeenrantalaiset pääsääntööisesti epäluotettavia ja kieroilevia sekä pahantahtoisia mulccuja. Kaikkea muuta kuin itsestään laajasti viljelemäänsä mielikuvaa leppoisista ja mukavista etälä-karjalaisista.
Takuulla ei sairaala katoa mihinkään Lappeenrannasta.
Ihan kun katsoo kartasta miten isoa aluetta se keskussairaala siellä palvelee. Sinne on keskitetty parin sadan kilometrin säteellä kaikki toiminta.
Ei ainakaan Lappeenrannasta hyi hemmetti