Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3.1
Areenassa Luojan lapset (v-lestadiolaisista) vol 3. Keskustelu on poistettu.
Mikä tekee tästä aiheesta maailman sensuroidumman?
Kommentit (6483)
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Senhän takia nuorisoa lähtee tästä yhteisöstä, jos nuori kasvava ihminen näkee miten korvakoruista tehdään iso syntikysymys ja samalla näkee miten lapsiin kohdistuneita rikoksia on salailtu ja mitätöity, niin eihän se normaalilla mielellä varustetulle ihmiselle enää näytä millään tavalla tolkulliselta yhteisöltä, johon kannattaa kuulua. Yhteisöllä on silloin peiliin katsomisen paikka, mikä kaikki on mennyt pieleen.
Korvakorut ei ole syntiä, vaan ovatpa silti siinä määrin uskovalle sopimatonta käyttäytymistä, että niiden vuoksi on potkittu ihmisiä pihalle "yhteisestä uskosta". Toisin kuin pedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekö teistä normaali täysjärkinen aikuinen 16v lapsensa sossujen juttusille, koska tämä on ottanut korvakorut?
No tuo ei taatusti ole ollut se syy 😂
Toki lapsi on voinut niin väittää.
Mutta vastauksena: ei vie normaali aikuinen tuollaisesta syystä, ei todellakaan.
Tämäpä juuri. Lapset väittävät kaikenlaista. Joiltakin puuttuu medialukutaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Jeesus ei järjestänyt ryyppyjuhlia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Juu, mutta suomalaiset on sen verran viinaan meneviä, ettei pieni alkoholikielto tekisi ollenkaan pahaa. Sitä paitsi olisi kiinnostavaa nähdä jotain totutusta kaavasta poikkeavaa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Jeesus ei järjestänyt ryyppyjuhlia
Onko tämä alapeukuttaja siis sitä mieltä, että Jeesus järjesti ryyppyjuhlia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekö teistä normaali täysjärkinen aikuinen 16v lapsensa sossujen juttusille, koska tämä on ottanut korvakorut?
No tuo ei taatusti ole ollut se syy 😂
Toki lapsi on voinut niin väittää.
Mutta vastauksena: ei vie normaali aikuinen tuollaisesta syystä, ei todellakaan.
Tämäpä juuri. Lapset väittävät kaikenlaista. Joiltakin puuttuu medialukutaito.
En viitsi tarkistaa, mutta tämä "lapsi" taisi olla 28 vuotias.
Tosiasioiden kieltäminen sillä, että väittää muiden aina valehtelevan ei ole kovin järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Jeesus ei järjestänyt ryyppyjuhlia
Onko tämä alapeukuttaja siis sitä mieltä, että Jeesus järjesti ryyppyjuhlia?
Typeryksen typerä viesti jossa ei ole asiaa ansaitsee aina alapeukun.
Jos tuo ”lapsi” on tämä julkisuushakuinen videonjulkaisija, joka jatkuvasti täälläkin videotaan mainostaa, niin…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekö teistä normaali täysjärkinen aikuinen 16v lapsensa sossujen juttusille, koska tämä on ottanut korvakorut?
No tuo ei taatusti ole ollut se syy 😂
Toki lapsi on voinut niin väittää.
Mutta vastauksena: ei vie normaali aikuinen tuollaisesta syystä, ei todellakaan.
Tämäpä juuri. Lapset väittävät kaikenlaista. Joiltakin puuttuu medialukutaito.
En viitsi tarkistaa, mutta tämä "lapsi" taisi olla 28 vuotias.
Ja hän oli eronnut lestadiolaisuudesta lapsena, 16-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ”lapsi” on tämä julkisuushakuinen videonjulkaisija, joka jatkuvasti täälläkin videotaan mainostaa, niin…
Älä viitsi vääristellä asioita.
Hän mainostaa kirjaansa, mutta ei varmasti videoa, ainakaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊
Kyösti Kallio oli syvästi kristillinen presidentti. Hänen aikanaan linnanjuhlissa kiellettiin alkoholi ja tanssiminen. Kahvitarjoilut oli vaan. Tämä ois kyllä ihan virkistävää nähdä toistuvan. 🙂
Sori vaan Jeesus antoi ihmisille lisää viiniä eikä nyrpistellyt juhlijoille nenäänsä.
Jeesus ei järjestänyt ryyppyjuhlia
Onko tämä alapeukuttaja siis sitä mieltä, että Jeesus järjesti ryyppyjuhlia?
Typeryksen typerä viesti jossa ei ole asiaa ansaitsee aina alapeukun.
Näinkö sinä siis kohtelet ja nimittelet muita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ”lapsi” on tämä julkisuushakuinen videonjulkaisija, joka jatkuvasti täälläkin videotaan mainostaa, niin…
Älä viitsi vääristellä asioita.
Hän mainostaa kirjaansa, mutta ei varmasti videoa, ainakaan täällä.
Ai varmasti? Kuka sen on varmistanut ja miten anonyymilla palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ”lapsi” on tämä julkisuushakuinen videonjulkaisija, joka jatkuvasti täälläkin videotaan mainostaa, niin…
Älä viitsi vääristellä asioita.
Hän mainostaa kirjaansa, mutta ei varmasti videoa, ainakaan täällä.
Kuka muu jaksaa ladata videolinkin joka sivulle 10 kertaa?
Taatusti tämä tyyppi.
Meillä naapurissa pakataan asuntoautoa suviseuroihin. Näyttää mukavalta, kun koko perhe on innolla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapurissa pakataan asuntoautoa suviseuroihin. Näyttää mukavalta, kun koko perhe on innolla mukana.
Viive?
Nimittäin ensimmäinen seurapäivä kääntyy kohta yön puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasioiden kieltäminen sillä, että väittää muiden aina valehtelevan ei ole kovin järkevää.
Sinulle varmasti tuo jatkuva väittely on raskasta, kun elät pelkkien kuulopuheiden ja mainosvideoiden varassa.
Me, jotka tunnemme nämä asiat henkilökohtaisesti, voimme keskustella ilman mitään väittelyä.
Oispa hauska, jos Suomeen tulisi lestadiolainen presidentti! 😊