Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa valitettaan 18-19 asteen "helteestä" kun Intiassa useita tuhansia on kuollut nälkään ja kuivuuteen?

Vierailija
26.06.2026 |

Suomen 18-19 asteen "helle" ei ole nimittäin mitään nähden Intian tämän hetken 30-31 asteen lämpötiloihin jotka ovat aiheuttaneet maassa kuivuutta ja nälänhädän.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka on valittanut 18-19 asteesta "helteenä"?

Vierailija
2/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä muistutus ja varoitus et jos ilmaston muutos jatkuu niin pian täällä Suomessakin voi olla yli 20 asteen lämpötiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa ihan liikaa porukkaa, hyvä että vähenee...

Vierailija
4/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.

Vierailija
5/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.

Olenko minä sitten alipainoinen jos palelen +19 asteessa?

Vierailija
6/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisten yhteenlaskettu ekologinen jalanjälki on 2-3 kertaa suurempi kuin maan biokapasiteetti, koska väkeä on paljon

 

https://data.footprintnetwork.org

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu just tänä aamuna selitti mulle että eniten Intiassa kuollaan kylmyyteen. Nää helteet on vain sellaista vihervasemmiston valehtelua. 

Uskoisitko persua?

Vierailija
8/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei Suomessa valita, kun lämpötila on 18-19 astetta. Korkeintaan viluisia voi vähän palella, jos ei ole sään mukaisesti pukeutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa yli puolet väestöstä on ylipainoisia. Ylipainoisella valuu hiki jo +12 asteessa, vaikka ei tekisi mitään.

Olenko minä sitten alipainoinen jos palelen +19 asteessa?

Mene lääkäriin. Sinulla on kilpirauhasen kanssa ongelmia.

Vierailija
10/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut kyllä noita valitteluita siitä, että on liian kuuma kun helleraja alkaa lähestymään. Minä taas pohdin että hienoa, voi kohta jo vaihtaa shortseihin. Ongelmana Suomessa ei ehkä niinkään ole se, että ulkona olisi liian lämmin vaan se, että meillä ei ole ilmastointilaitteet kovin yleisiä. Minä alan kyllä itsekin jo siinä vaiheessa hiukan tuskastumaan, kun kodin sisälämpotila alkaa menemään yli 30 asteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ihan Intian omaa vikaa ? Kaadetaan saasteita ympäristöön ja palvotaan epäjumalia. Kas kumma.

Vierailija
12/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu just tänä aamuna selitti mulle että eniten Intiassa kuollaan kylmyyteen. Nää helteet on vain sellaista vihervasemmiston valehtelua. 

Uskoisitko persua?

Sun pään sisällä asuvaa persua ei lasketa. Hae apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intiassa ihan liikaa porukkaa, hyvä että vähenee...

Nehän muuttaa Espooseen ja tienaa miljoonan vuodessa. Mitkäs sun vuositulot on? Tt-tuki x 12?

Vierailija
14/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä muistutus ja varoitus et jos ilmaston muutos jatkuu niin pian täällä Suomessakin voi olla yli 20 asteen lämpötiloja.

Toivottavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espooseen rakenbetaan miljonääreille krikettikenttä. Mites te Mäntyharjun työttömät perussuomalaiset kesänne vietätte? Ryyppäämällä niissä kahdessa baarissa.

Vierailija
16/16 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiassa on Intian omat itseaiheutetut ongelmat, jotka on pääasiassa seurausta liiasta sikiämisestä. Minua ei kiinnosta niiden ongelmat lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi