IL: Alexander Stubbin teko oli Erika Vikmanille viimeinen niitti: ”Olin pettynyt"
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e7616327-449c-4ead-9cb5-42137a…
Vikman kertoo nyt podcastissa tuosta keväästä, joka oli hänelle vaikeaa aikaa. Hän olisi toivonut, että suomalaiset olisivat asettuneet enemmän hänen tuekseen.
– Täytyy sanoa, että olin kyllä pettynyt. Olisin halunnut, että olisin se Suomen suosikki. Olisin halunnut, että Suomi olisi ihan täysillä takanani, hän harmittelee.
Vikman kertoo pettyneensä uutisia seuratessaan siihen, että valtaosa gallupeihin osallistuneista suomalaisista kannatti KAJ:ta hänen sijastaan.
– Kyllä siinä alkoi kiehua, hän kuvailee tuntemuksiaan.
Kokemus myös kasvatti. Vikman kertoo jaksossa, kuinka hänen tiiminsä auttoi häntä rauhoittumaan hetkissä, jolloin turhautuminen nousi pintaan.
– Tiimi joutui välillä sanomaan, kun olin kirjoittamassa Suomelle: ”Haistakaa koko Suomi v i t t u . Mä en enää edusta teitä.”
Vai että nyt on Suomen ja suomalaisten vika, ettei pornomaisesti esitetty ja huonosti laulettu biisinsä pärjännyt, eikä saanut muilta mailta pisteitä, sillä Suomi ei voi äänestää euroviisuissa omiaan??? Vielä v---t t ua aikoo viattomille suomalaisille somessa törkeästi huudella! Kotikasvatus ei taida olla kunnossa?
Eikö suomalaiset äänestäneet sen voittoon UMK Suomessa, vai pettääkö tuon ihmisen muisti jo alle nelikymppisenä? Vai äänestikö jokin muu taho sittenkin sen voittoon säälistä kun tokaa kertaa yritti, eikä suomalaiset?
Kommentit (98)
Minä näin lavalla vain 2-3 numeroa liian pieneen muoviasuun ahtautuneen drag-meikkatun ja ärhäkän oloisen naisen, kiljumassa saksalaisen marssimusiikin päälle nuotin vierestä. Miksi olisi pitänyt kannustaa sellaista ?
Naiset.... kaikesta ne sitten jatkaa pahoittaa mielensä ja loukkaantua.
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Mun mielestä Erikan osuus oli vihdoinkin hyvä siinä tän vuoden viisujen retro-potpurrissa kun alkoi vetämään ja vielä kerrankin hyvin nuotilleen, sitä vannhaa Tsingis-Khaan biisiä, ja pomppi siinä jumppapallon päällä, paitsi jossain kohdassa ajattelin että mitä jos se pallo poksahtaa sen alla!
Maailma on mätäinen ja rappiolla sillä tämän päivän sairaita Naisten Voimaantumisia on mm. tällaisia tapauksia ja niitä ihaillaan, ja kuvitellaan että kaikkien pitäisi haluta samaa kun pistetään lähes laulutaidoton nainen laulukisaan huutamaan orgasmia nazzihitlerimäisen musan tahtiin, niukat kumivaatteet päällä.
Ei olisi kannattanut laulaa niin typerää laulua. Ei sellaista voi tukea eikä kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Entä Jasmiina Yildis tyyppistä 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minä näin lavalla vain 2-3 numeroa liian pieneen muoviasuun ahtautuneen drag-meikkatun ja ärhäkän oloisen naisen, kiljumassa saksalaisen marssimusiikin päälle nuotin vierestä. Miksi olisi pitänyt kannustaa sellaista ?
Ehkä sinä näit sen menevän nuotin vierestä, mutta kuunneltuna se ei mennyt nuotin vierestä.
Ihan oikeassa Erika on. Mauton veto Stubbilta mennä kannattamaan toisen maan osallistujia oman maan ehdokkaan sijaan. Olisi edes ensin huomioinut Erikan ja sen jälkeen KAJ'n. En kyllä yllättynyt lainkaan, ankkalammella on hyvä polskia.
Pidän molemmista ja suomalainen edustamassa Ruotsia oli upeimpia viisuhetkiä koskaan.
Eikö hyvä Vikman tiedä ettei Viisuissa saa kannustaa ja äänestää omaa maata vaan se ääni on annettava jonkun toisen Ebu-maan viisuedustajalle?
Vierailija kirjoitti:
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Miten muuten nämä julkisuudessa olevat nykyajan kolme-nelikymppiset Seiskalehti tason julkkikset ovat erittäin turvonneen ja huonovointisen oloisia, tyhjät katseet ja näyttävät siltä että epäterveellinen ruoka maistuu? Esimerkkinä tämä ex-tangokuningatar Erika, ex-missi Sieppi, ex-fitness Sofia Blörf, ex-tanssija Tukiainen ja monia muita. Kun ovat olleet vähän nuorempina hoikassa ja terveessä kunnossa, ja kasvot freessin näköisiä.
- Vaikuttaako kaiken maailman silikoonikimpaleet, täyteaineet kuten huulitäytteet, botox ja muut aineenvaihduntaa hidastaen? Sillä eihän tuo voi olla ravinnosta, saasteista tai muusta johtuvaa?
Muistan vaan lukeneeni jostain ulkomaalaisesta terveysalan julkaisusta miten botoxin ottamiset lisää naisilla ahdistuneisuushäiriötä ja masennusta. Silikonit aiheuttaneet aineenvaihduntahäiriötä ja täyteaineet lähtee liikkeelle siitä mihin pistetty eivätkä poistukaan elimistöstä vaikka luvattu, tämä todettu magneettikuvauksin kansainvälisten kirurgien raportoimana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Entä Jasmiina Yildis tyyppistä 🤣🤣🤣🤣
Tuokin kaikkitietäväinen möykkääjä pilasi Petolliset-sarjan viimeisen kauden, joka oli sarjan pohjanoteeraus.
Ohiksena.
Erika vois vaihtaa tyyliä jos haluaa olla pidetympi. Tuollainen halpa pornotyyli ei kiinnosta suurinta osaa ihmisistä. Ja se laulukin oli ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Voi Tuksuakin.
En välitä Dannystäkään joten miksi kannustaisin sen exää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä tullut mieleen kannustaa ketään tuksutyylisiä tyyppejä
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/31/erika_v…
Entä Jasmiina Yildis tyyppistä 🤣🤣🤣🤣
jasmiina on ihan fresh syö terveellisesti
Itsekin kannustin lasten kanssa KAJta, koska pidimme heidän kappaleesta ja esityksestä. Itse asiassa heidän kappaleensa soi edelleen kotona säännöllisesti ja 2-vuotiaskin laulaa innoissaan mukana. Mutta olen samaa mieltä Erikan kanssa siitä, että presidentti mokasi siinä, että asettui niin näkyvästi KAJn puolelle ja unohti kokonaan, että meillä on omakin edustaja.
Erika on hyvä laulaja ja tykkään kyllä Erikasta.
Ongelma on se, että biisi oli huono ja tyyli myös.
Jos biisi olisi ollut hyvä, niin kaikki olisivat olleet täysillä Erikan tukena, huolimatta pukeutumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeassa Erika on. Mauton veto Stubbilta mennä kannattamaan toisen maan osallistujia oman maan ehdokkaan sijaan. Olisi edes ensin huomioinut Erikan ja sen jälkeen KAJ'n. En kyllä yllättynyt lainkaan, ankkalammella on hyvä polskia.
Pidän molemmista ja suomalainen edustamassa Ruotsia oli upeimpia viisuhetkiä koskaan.
KAJ mainosti alusta asti olevansa suomalainen ja veti suomalaistyylisen biisin suomenruotsiksi. Siksi sai kannustusta.
Erika yritti leikkiä internäätsiönäliä ja saksalaista sadomasokistia asullaan ja esiintymisellään. Mauttomalla tavalla, joten miksi sellaista olisi pitänyt kannustaa.
KAJ meni viisuihin esittämään menevää biisiään, samalla suomalaisuutta kunnioittaen.
Erika meni viisuihin esittelemään itseään.
Siinä on suuri ero.