Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö miten lapseni koulunkäynti tulee sujumaan ensi lukuvuonna, jolloin aloittta ensimmäisen luokan? Esikoulun opettaja epäili, joitain ongelmia olevan lapsella; näetkö mitään? Saako kivasti kavereita jne?

t. Apila

Vierailija
82/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

87 kaipaisi todella vastausta. Jos tuntuu siltä, että asiat selviävät muutenkin, niin ei tietenkään tarvitse vastata. :) Mutta etenkin tuo miehen masennus mietityttää.. Kuten myös työkuviot, pääsykokeet, tämä flunssaisuus (stressistä?).. No, ei kinuta enempää :)

t. Elenia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytä sinun flunssalle ei ole.

Joskus vaan käy niin, että ensimmäisen taudin tultua tulee seuraava ja seuraava.. Vastustuskykysi heikkenee siis.

Suosittelenkin ihan normaalia " hoitoa" eli paljon c-vitamiinia. Sitrushedelmiä, marjoja (kesällä tietty tuoreita). Sinulla on vaan normaali vastustuskyvyn heikkeneminen, muutoin aistin sinun olevan ihan perusterve.

Pääsykokeisiin sinun pitää todella päntätä, tällä hetkellä näyttää siltä, ette muuten tule pääsemään läpi.

Mieheen en voi sanoa mitään,.. Mutta sinulle sanon, että ole sinä miehesi tukena, nyt et tunnu aina muistavan, että se masennuskin on oikea sairaus.

ap

Vierailija:

87 kaipaisi todella vastausta. Jos tuntuu siltä, että asiat selviävät muutenkin, niin ei tietenkään tarvitse vastata. :) Mutta etenkin tuo miehen masennus mietityttää.. Kuten myös työkuviot, pääsykokeet, tämä flunssaisuus (stressistä?).. No, ei kinuta enempää :)

t. Elenia

Vierailija
84/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näetkö miten lapseni koulunkäynti tulee sujumaan ensi lukuvuonna, jolloin aloittta ensimmäisen luokan? Esikoulun opettaja epäili, joitain ongelmia olevan lapsella; näetkö mitään? Saako kivasti kavereita jne?

t. Apila

Tää ei nyt onnistu.. En näe lapseesi, vaikka yleensä näenkin äidin kautta. Sovitaanko että otat hänet syliin ja koitetaan uudelleen. Kysy häneltä saako häntä hetken kuunnella hiljaa.

ap

Vierailija
85/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

154 täällä myös oottelee vastausta:)!

Vierailija
86/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitkö, meneekö vielä pitkään, ennen kuin tilanne helpottaa?

Kiitos.

Ninni

Vierailija
87/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe.

Liittyy nyt niin vahvasti johonkin toiseen ihmiseen ja hänen toimiinsa/haluihinsa, siis asia on sinusta riippumaton. En näe. Olen pahoillani.

ap

Vierailija
88/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin aivan jäässä, en tunne kuin suurta kiukkua vaikka kaiken pitäisi olla hyvin. Olen jatkuvasti vihainen, mitään syytä en oikeastaa keksi, jos ihan rehellinen olen itselleni. Mies tuntuu olevan täysin väärä, lapset herättävät ajoittain suurta kiukkua. Olenko sittenkin perustanut perheen väärän ihmisen kanssa? Rakastaakohan mieheni minua todella ja minä häntä? Pelottaa lasten tulevaisuus tällaisen vihaisen äidin kanssa. Kaipaan jotain ihmistä jolle puhua, ystävää, mutta en halua ketään tavata.

Oon jotenkin ihan solmussa, vaikka kaikki näyttää ulkopuolisten silmin olevan hyvin. Hyvä mies, ihana leikki-ikäinen ja vauva. Vai minä olen huono asia tässä perheessä.

Mistä lähden ahdistustani purkamaa?

Kanttarelli

Vierailija
89/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen itsekin, että et sä voi tätä nähdä, koska kyse on mieheni sisäisestä maailmasta. Näkisitkö miten mun omat kuviot järjestyy, asuminen, työ ja muut...

Ninni

Vierailija:

En näe.

Liittyy nyt niin vahvasti johonkin toiseen ihmiseen ja hänen toimiinsa/haluihinsa, siis asia on sinusta riippumaton. En näe. Olen pahoillani.

ap

Vierailija
90/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako sinua koskaan kokemasi yliluonnolliset jutut? itse kävin reiki kurssin, enkä enää uskaltanut mennä toiselle kurssille, koska virittäydyin jotenkin " liikaa" ja koin yliluonnollisia asioita...

Tiedän, että haluat nyt auttaa vaikeassa tilanteessa olevia, mutta olisin kiitollinen, jos voisit sanoa, näetkö meille vielä toista lasta?

-kiitos-

Vierailija
91/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan kiva ammatti ja työpaikka odottamassa hoitovapaalta paluuta, mutta aina on tuntunut siltä, että jotain puuttuu. Eli haluaisin auttaa ihmisiä enkä pelkästään rikastuttaa työnantajaani. Osaisitko neuvoa, mikä olisi oikea väylä tämän toteuttamiseen?

Sitten vielä lapsista... olemme vaihtamassa lapsen päiväkotia. Näetkö, onko se hyvä ratkaisu?

Kiitos jos ehdit vastata (ja vaikket ehtisikään :-)

Vierailija
92/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos vastaisit!

Vierailija
93/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymykseni on se, että helpottaako tämän työn kanssa josain vaiheessa ja jollakin tavalla.

Ja kiukkuileeko lapsemme uusia tilanteita ja asuinpaikkaamme vai kuuluuko kaikki vain asiaaan?

Kiitksia jo etukäteen!

Vierailija
94/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi erittäin tärkeää saada tietää VIELÄKÖ SAAMME AVIOMIEHENI KANSSA LAPSEN/LAPSIA?

Kiitos jos jaksat vastata ja hyvää kesän odotusta! :)

Vierailija
95/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua " painaa" yksi asia, johon haluaisin saada selvyyttä.

itse olen lähinnä tarot korteilla katsonut, ja joskus unissa nähnyt asioita, moinesti tulee myös " tunne" .

Vierailija
96/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä apuna kortteja enkä mitään muutakaan. Kun kohtaan ihmisen, katson hänen silmiään ja auraansa, välimatkan päästä " lennän" energiatasolla hänen luokseen.

ap

Vierailija
97/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuon auran nielen mutta en energiatason lentoja.

Vierailija
98/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä paraneeko tilanne anopin kanssa lapsen kasvaessa ja mahdollisesti muiden lapsien synnyttyä?

Vierailija
99/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki riippuu siitä, kuinka kauan yhteen istuntoon menee. Tämä taas riippuu siitä mikä on asiakkaan tarve.

Pikainen katsominen, siis tää perinteinen ennustaminen, vie n. 15 minuuttia.

Jos taas jollain on vain yksi kysymys, se hoituu vain viidessä minuutissa.. Jos joku haluaa perusteellisen elämäntilanteen arvioinnin ja katsomisen tulevaan, voi tähän vierätää tuntikin.

Energiahoito kestää vaivasta riippuen 20-40 minuuttia.

Joskus käy niin, etten saa yhteyttä asiakkaaseen, en vaikka hän olisi vieressäni ja pitäisin häntä kädestä, tällöin en tietenkään voisi maksua ottaa vaikka aikaa kuluisikin.

Haluaisin juuri tästä syystä kysellä muilta, jos täällä olisikin maksua vastaan em. palveluksia tarjoavia. Ammatikseen ja lailliseti näitä hommia tekeviä.

ap

Vierailija
100/204 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vielä tuon auran nielen mutta en energiatason lentoja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme