Selvännäkemisestä
Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).
Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.
Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .
Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?
Joku, joka tekisi tätä työkseen?
Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).
Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?
Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..
Kommentit (204)
minua niin vaivaa mieheni, eli näetkö sinä rakastaako hän minua ja ja on sitoutunut meihin ja oerheeseemme, vai onko ollut uskoton minulle?
Kyllä varmasti löytyy aina epätoivoisia ihmisiä jotka turvautuvat näihin taitoihin muiden keinojen ollessa vähissä. ongelmana on aina se uskottavuus ja kaikkiei tähän usko koskaan. mutta kyllä kai siitä maksun voi hyvinkin pyytää ja käyttää kovin erilaisia kanavia ja foorumeja taitojen hyödyntämisessä.
Ihan vaan vinkiksi, jos aiot ilmoituksia ruveta rustaamaan.
Enkä ikinä sotkeutuisi moisten asioitten selvittelyyn. Kaikki laittomien tapausten selvittämiset kuuluu viranomaisille.
ap
Onko mieheni minulle se oikea?
N27
Miehesi rakastaa sinua. Hänen rakkautensa on syvää, mutta arkista. Rakkaus on muuttunut syvän kumppanuuden tasolle. Tottuneisuuteen.
Hänen reissuillaan on ollut naisia. Enemmän kuin kaksi. Kyseessä on tällä hetkellä ihastus, pitkät hiukset. Tuore ihastus, noin 2kk.
Miehesi ei ole patologinen pettäjä, ei tosiaan! Hän on vain hyvin herkästi ihastuva. Sitä en osaa sanoa mitä hän ihastuksellaan tekee.. toisinsanoen meneekö hän ihastuksissaan tekoihin, vai ihaileeko vain kaukaa.
Sinä olet kuitenkin miehesi kumppani. Hän ei voisi/haluaisi elää ilman sinua.
ap
ps. kutittaako sinulla oikeaa korvaa? Minä sain kutitusta korvaani kun tulkitsin sinulle.. :)
Tulet saamaan kolme lasta, siis yhteensä.
Eroat miehestäsi, tätä varmaan jo osaat uumoillakin.
ap
Tuo kielellinen lahjakkuus ja satujen lukeminen pitää kyllä paikkansa! Pystytkö näkemään, mitä anoppi minusta OIKEASTI ajattelee? Olenko pahoittanut mieleni turhaan? Ymmärtääkö anoppi koskaan, miten hänen sanansa minua satuttavat?
Saanko ne kaksi lasta tälle nykyiselle miehelleni? Milloin näet minun raskautuvan?
Kiitos :)
15
jotain tuollaista olen aavistellutkin, eli jotain ihme intuitioita saan itse myös mieheni ihastumisista silloin tällöin, mutta kun en sen enmpää ikinä ole mitän raskauttavia todisteita saanut asian suhteen. se epätietoisuus on raastavinta asiassa.
ja mietinkin että mitä mahdat tehdä minulle kun yritn keskittyä ja odottaa " näkemistäsi" . minulla kihelmöi hassusti kropassa ja tuli kuuma, sykkivä tunne :)
korvaani en kuitenkaan muistaakseni rapsutellut.
Luulenpa että syy jo itää sinussa itsessäsi ;)
Tulet jättämään miehesi ihastuksesta toiseen mieheen. En tarkoita, että olisit jo nyt ihastunut johonkin toiseen, mutta tiedäthän sen itsekin kuinka saatat joskus katsella jotain toista ja miettiä millainen hän mahdollisesti olisi kumppanina. Eikö vain?
Tälläisestä lähtee ihastuksesi, joka poikii uuden parisuhteen ja kolmannen lapsen. Vuosien päästä siis.
Elä nyt tässä hetkessä, nauti miehestäsi ja elämästäsi. Teillä on monta onnellista vuotta vielä yhdessä. Saatte vielä tyttären.
ap
Vierailija:
Saanko ne kaksi lasta tälle nykyiselle miehelleni? Milloin näet minun raskautuvan?Kiitos :)
15
Tuo vauvan tulo kuulosti hyvältä koska mieheni kanta lapsiasiaan on nyt ehdoton EI. Mutta kiva jos muuttaa mielensä ;)
Katsellaan mitä tuleman pitää.
Hyvää kesää sinulle!
15
Oli noin 50 euroa/puolisen tuntia. Kulki pitämässä vastaanottoa eri kaupungeissa, missä hänellä ilmeisesti myös jonkinlainen vuokrattu vastaanottotila. Maine kulki lähinnä suusta suuhun, en usko, että missään virallisesti ilmoitteli. Vaikea sanoa, oliko hänellä sitten joku toiminimi tms että maksoiko veroja.
Olen kahden vaiheilla, että onko oikein ottaa rahaa vai pitäisikö auttamisen tapahtua puhtaasti auttamisen halusta eikä ottaa rahaa lainkaan. Toisaalta jollainhan ihmisen on elettävä. Vaikea kysymys siis. Ihailen sinun lahjaasi, pystyt tekemään varmasti paljon hyvää
Näetkö minulle, onko tämä nykyinen suhteeni jotakin hyvin pitkäaikaista, onko meillä tulevaisuutta? Biologisia lapsia lainkaan?
Mennäkö töihin vai tehdäkö lapsi, itse en osaa päättää.. Saanko vielä joskus kauna kaipaamani poikalapsen?
Anoppisi ei ajattele sinua pahalla ainakaan.
Kuinka minusta tuntuu, että pahoitat mielesi " turhaan" ?
Sinun anoppisi tuntuu olevan pesunkestävä Besserwisser, ei hän oikeasti tarkoita pahaa. Hän vaan on sitä ieltä, että hänen tapansa ja kantansa ovat niitä oikeita. Onhan hän kokeneempi elämässä kuin sinä.
Ja tapa jolla hän puhuu, on hänen mielestään hyvien neuvojen antamista, hyvää tarkoittaen. Hän kasvatti aikoinaan omat lapsensa kuin parhaaksi näki, mutta hän ei ymmärrä, että sinulla on omat tapasi. Tai ymmärtää, mutta hän haluaisi kovasti olla sinun apuna/tukena ja neuvonantajana, onhan kyse hänen pojastaan ja hänen lapsenlapsistaan.
Tyypillinen ongelma miniän ja anopin välillä siis.
Mutta painotan vielä, että hän ei todellakaan tarkoita pahalla. Hänellä vaan on kielenkannattimet löysällä ja hän monesti sanoo ennenkuin ajattelee. Ja usko minua, hän tarkoittaa hyvää. Monesti hän miettii iltaisin, tuliko sanottua liiankin kanssa, mutta hän ei osaa pyytää anteeksi. Hänen anteeksipyyntö on tekoja, niitä jolloin hän tulee teille touhottamaan ja jonka sinä otat tunkeilevana käytöksenä.
Koleile joskus seuraavaa: Kysy häneltä jossain asiassa neuvoa, esim vaikka kinkkukiusauksen teossa. Soita hänelle ja pyydä apua (vaikka et oikeesti sitä tosiaankaan tarvitsisi). Hän on otettu kun pääsee " luvan kanssa auttamaan sinua, usko pois vaan, sen puhelun jälkeen teillä menee huomattavasti paremmin! Ja jatka samaan malliin, soita tai pyydä anopin ollessa teillä hänen apuaan säännöllisesti, vaikka kerran parissa viikossa. Anna hänen käyttää tätä pätemisen tarvettaan. Teistä tulee vielä läheiset kun annat hänelle hieman tilaa.
ap
Vierailija:
Tuo kielellinen lahjakkuus ja satujen lukeminen pitää kyllä paikkansa! Pystytkö näkemään, mitä anoppi minusta OIKEASTI ajattelee? Olenko pahoittanut mieleni turhaan? Ymmärtääkö anoppi koskaan, miten hänen sanansa minua satuttavat?
jos jaksat ja pystyt, osaatko katsoa ja kertoa monellekko lapselle mieheni on isä, sepäs se oliskin mielenkiintoista kuulla luotettavalta näkijältä ;)
kiitos.
Tarkoitinkin juuri sitä, etten ottaisi maksua kyvystäni, se on ilmainen lahja. Asiakas maksaisi minulle siis menetetystä ajastani (siis ajastani jonka olen poissa mm. lapsiltani, jolloin voisin vaikka askarrella heidän kanssaan), ymmärräthän?
Heitit kysymyksen biologisista lapsista.
Sinulla taitaa olla jotain ongelmia kuukautistesi kanssa? Munasarjoissa näen särkyä ja punoitusta. Alaselkäsi joskus vaivaa? Sinulla on myös kuivaa ihoa (sorry, mainitsen vain asioita siinä järjestyksessä kun ne koen), rasvaa sitä huolella.
Niin, ne biologiset lapset.. taidat tarvita lääketieteen apua. Olen tätä kirjoittaessani lähettänyt sinulle energiaa.. tunnet (olet jo varmaan tuntenut) ne lievänä kuukautiskivunomaisena tunteena.
ap
Vierailija:
Oli noin 50 euroa/puolisen tuntia. Kulki pitämässä vastaanottoa eri kaupungeissa, missä hänellä ilmeisesti myös jonkinlainen vuokrattu vastaanottotila. Maine kulki lähinnä suusta suuhun, en usko, että missään virallisesti ilmoitteli. Vaikea sanoa, oliko hänellä sitten joku toiminimi tms että maksoiko veroja.Olen kahden vaiheilla, että onko oikein ottaa rahaa vai pitäisikö auttamisen tapahtua puhtaasti auttamisen halusta eikä ottaa rahaa lainkaan. Toisaalta jollainhan ihmisen on elettävä. Vaikea kysymys siis. Ihailen sinun lahjaasi, pystyt tekemään varmasti paljon hyvää
Näetkö minulle, onko tämä nykyinen suhteeni jotakin hyvin pitkäaikaista, onko meillä tulevaisuutta? Biologisia lapsia lainkaan?
mutta kolme lasta näen.
ap
Vierailija:
jos jaksat ja pystyt, osaatko katsoa ja kertoa monellekko lapselle mieheni on isä, sepäs se oliskin mielenkiintoista kuulla luotettavalta näkijältä ;)
kiitos.
Vierailija:
Mennäkö töihin vai tehdäkö lapsi, itse en osaa päättää.. Saanko vielä joskus kauna kaipaamani poikalapsen?
Poikalasta en näe.
Lapsen saat kyllä, mutta se ei tule yhtä nopeasti kuin edellinen.
ap
Kamalaa sanoa, mutta en näe tätä ongelmaa.
Oikeasti. Näen kyllä anopin, ja näen lapsia, jotka istuvat hänen sylissään. Jos anoppisi on " ilkeä" , hän ei ainakaan tarkoituksellisesti sitä ole. Anoppi osaa pitää lapsista huolta, hän ilmeisesti on hyvä lukemaan/kertomaan satuja. Hän on kielellisesti lahjakas, luultavasti käyttää kovasti tätä taitoa hyödykseen.
Näen neljä lasta, samasta perhepiiristä. Sitä en näe, ovatko täysin samasta perheestä.
Vierailija:
ap