Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi paras hetki, jotta voit itsekin rentoutua.

ap

Vierailija
202/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hämmennystä ja uusien asioiden oppimista.

Eli sanoisin että lapsesi saa diagnoosin.

Tosin teille tullaan kertomaan paljon asiaan liittyvää, eikä se tule olemaan lopulta niin suuri järkytys kun nyt tuntuu.

Sairautta en osaa sen tarkemmin nyt sanoa, lapsesihan on tässä taas se kolmas osapuoli, näen asioita vain sinun kokemasi kautta.

kaikki kyllä järjestyy, ole luottavaisin mielin ja kuuntele asiatuntevia lääkäreitä ja hoitajia. Heiltä saat tukea, apua ja tietoa.

ap

ap

Vierailija:

Olen huolissani lapseni terveydestä. Tutkimukset ovat kesken. Erästä sairautta nyt epäillään ja sitä lähdetään tarkemmin tutkimaan kiirellisenä. Olen niin peloissani.. :(

Pystytkö näkemään mitään tulevasta? Kiitos!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin vahvasti itselläkin tunne, että saa diagnoosin.. :(. Onneksi kyseessä on todennäköisesti sairaus, jonka kanssa pystyy kuitenkin suhteellisen helposti elämään.. Pelkään vain, että lapseni kärsii siitä. onneksi on vielä pieni ja oppii varmasti elämään asian kanssa. Vaikeampaa varmaan minulla sopeutua :(?

Vierailija:

Näen hämmennystä ja uusien asioiden oppimista.

Eli sanoisin että lapsesi saa diagnoosin.

Tosin teille tullaan kertomaan paljon asiaan liittyvää, eikä se tule olemaan lopulta niin suuri järkytys kun nyt tuntuu.

Sairautta en osaa sen tarkemmin nyt sanoa, lapsesihan on tässä taas se kolmas osapuoli, näen asioita vain sinun kokemasi kautta.

kaikki kyllä järjestyy, ole luottavaisin mielin ja kuuntele asiatuntevia lääkäreitä ja hoitajia. Heiltä saat tukea, apua ja tietoa.

ap

ap

Vierailija:

Olen huolissani lapseni terveydestä. Tutkimukset ovat kesken. Erästä sairautta nyt epäillään ja sitä lähdetään tarkemmin tutkimaan kiirellisenä. Olen niin peloissani.. :(

Pystytkö näkemään mitään tulevasta? Kiitos!!!

Vierailija
204/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

moni varmasti vastauksen jo sisimmässään tietää. Sieltäkö sinä sen ammennat? :)

Vielä ihan vaan kyselin siitä urahommasta aiemmin, en varmasti ensialkuun kuullosta kaikkein tärkeimmälle, mutta toivon apuasi kuitenkin.

Vedenjakajalla

Nimenomaan juuri sieltä =)

Ihmisillä on monta tietä valittavana. Monta ajatusta pyörii päässä eri valinnoista. Monikaan ei osaa itse tulkita, eikä arjen keskellä näe todellista tietä jota pitäisi kulkea (tai olisi ongelmien ratkaisuun oikein polku). Kun ihminen kysyy minulta apua, luen hänen auraansa, tunnetilansa, ongelmat sydämestä ja ne eri mahdollisuudet joita hän alitajuisesti pyörittää. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta sitä se ei ole, välttämättä en ole ongelmasta kuullut kuin sanan verran sivulauseessa.. joten hakea saa. Ja keskittymistä se vaatii. Enkä kaikista edes näe, enkä pysty ketään lukemaan, jos ihminen itse ei ole vastaanottavainen eli " antanut sydämessään lupaa" lukea. Tästä syystä en myöskään näe kolmansiin osapuoliin. Enkä kovin paljoa pysty sanomaan esim. kadulla vastaantulijasta (vain pinnallisimmat asia tunnetuilasta ja vireydestä ja terveydestä, jotka näkyvät syoraan aurasta), en oikeastaan mitään, koska en pysty toista sisemmältä lukemaan ilman toisen apua ja lupaa.

ap