Selvännäkemisestä
Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).
Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.
Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .
Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?
Joku, joka tekisi tätä työkseen?
Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).
Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?
Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..
Kommentit (204)
94 toivoo syvästi, että ehtisit paneutua kysymykseeni. Perheemme tilanne on ollut varsin vaikea. Haluaisin tietää, onko mitään valoa edessä päin!
Olen ollut yhdesä mieheni kanssa 10 vuotta ja minulla on vaikeuksia puhua tunteistani ym.. Olen ollut pitkään tyytymätön ja olen huomannut että olemme kyllä todella erilaisia. En pysty olemaan oikea itseni mieheni ollessa paikalla. Lapsia meillä on 2.
Nyt sitten elämääni pölähti mies joka on meinannut viedä järkeni. Olen puhunut tälle miehelle elämäni asioita enemmän kuin omalle miehelleni ikinä. Minulla ei ole rohkeutta lähteä tästä, mutta sydämeni on 24 tuntia vuorokaudessa muualla.. tuon toisen miehen luona.
Olen elänyt puoli vuotta nyt järkyttävässä stressitilassa; yöunet on välillä menneet, naama on väsynyt ja olo pingottunut. Kauankohan kestän tätä? Miten tämä jatkuu.. alan olla epätoivoinen...
KIITOS sydämestäni jos ehdit vastata!!
Ensinnäkin kumpi puhuu totta isäni siskoni välisessä riita asiassa? Tämä on painanut mieltä jo vuosia, enkä ole vastausta saanut siihen. Tällä hetkellä mietityttää oma elämän tilanteeni. Tulenko jatkamaan mieheni kanssa, miten lasten tilanne? Onko nuorimmalla lapsella jotain vakavaa sairautta? Riittääkö meidän rakkaus miehen kanssa? Entäs minun työelämä mitä se näyttää? Olen melko ahdistunut tällä hetkellä elämän tilanteeni vuoksi, miten tämä kaikki tulee päättymään auta minua!
Mukava kun sain vastauksen, vaikka ruinailinkin. :) Kaikki osui kohdalleen. Päntätä täytyy todella, totta. Olen vaan niin viimehetken ihminen, äh.. Ja hyvä muistutus masennuksesta, mutta ehkä se onkin niin, että en jaksaisi miettiä sitä asiaa, siis helpompi olla sitä ajattelematta. Toki on aina mielessä.
Osaisitkohan sanoa vielä jotain työkuvioista? Näet varmaan tuon työahdistuksen, joka on minua jo kauan vaivannut.. :( Mistäköhän löytäisin sen " unelmieni paikan" ..
Mutta kiitos paljon sinulle ap, teet arvokasta työtä, vaikka tällä hetkellä vielä ihan palkatta!! :)
t. Elenia
Vierailija:
Syytä sinun flunssalle ei ole.
Joskus vaan käy niin, että ensimmäisen taudin tultua tulee seuraava ja seuraava.. Vastustuskykysi heikkenee siis.
Suosittelenkin ihan normaalia " hoitoa" eli paljon c-vitamiinia. Sitrushedelmiä, marjoja (kesällä tietty tuoreita). Sinulla on vaan normaali vastustuskyvyn heikkeneminen, muutoin aistin sinun olevan ihan perusterve.
Pääsykokeisiin sinun pitää todella päntätä, tällä hetkellä näyttää siltä, ette muuten tule pääsemään läpi.
Mieheen en voi sanoa mitään,.. Mutta sinulle sanon, että ole sinä miehesi tukena, nyt et tunnu aina muistavan, että se masennuskin on oikea sairaus.ap
kin kaipaan vielä vastausta.. 48
Vierailija:
kiinnostaisi.. Ensinnäkin lapset. Menetin yhden keväällä, ja olen nyt raskaana. Näetkö, miten tämä raskaus menee? Montako lasta minulle näet?
Toisena mieheni. Olen ahdistunut hänen juomisestaan. " mitä se kenellekään kuuluu, mitä hän tekee" on vastaus, kun kysyn juomisesta. Tänäänkin jätti menemättä töihin, kun on krapula. Sanoin aamulla, että saa valita joko perheen tai viinan.. Näetkö tähän tilanteeseen mitään? Kiitos :)
Hei,
minulla onkin tällä hetkellä elämässäni huolia ja murheita ihan liiaksi. Tai ehkä ne tuntuvat suurilta, yksin niitä murehdin mielessäni.
Työ/raha-asiani ovat ihan pielessä, johtuen yritykseni epäonnistumisesta.
Tästä johtuen taidan olla masentunut ja kohta loppuunpalanut. Mitä en tietenkään myönnä miehelleni saatika vanhemmilleni. Työtilanteeni on kurja ja mietin että löydänkö koskaan ammattia/työtä jossa viihdyn ja jotta saisin raha-asiat kuntoon.
Tämä kaikki ahdistaa todella suuresti.
Mieheni kanssa, menee ihan hyvin. Tosin omien vaikeuksieni kautta olen alkanut miettimään, onko meillä tulevaisuutta? Toisaalta rakastan, toisaalta en tiedä. Ajatus erosta ei houkuttele, enhän pärjäisi yksin lapsiemme kanssa (taloudellisesti).
Joku joskus sanoi, että meille tulee neljäs vauva. Pitääkö paikkansa? Onko se mahdollisesti mieheni vai jonkun toisen lapsi?
Olen myös huolissani esikoisemme kouluunlähdöstä. Olenko huolissani ihan turhaan?
Jos ehdit vastailemaan, niin ottaisin kaikki neuvot kullan arvoisina vastaan.
Aurinkoisia päiviä sinulle
T:T
Jätin sinulle kysymyksen pari päivää sitten ja odotan kovasti vastausta. Hassua, miten tällainen voi jäädäkin päähän pyörimään...
T:232
Nyt pyydän sua menemään makuulle. Sammuta kännykkä. Riisu kello ja korut käsistä (sormukset, ranneketju tms.)
Nämä häiritsevät puhdistavaa energiaa, joka on energioista haurainta.
Mene siis makuulle, sulje silmäsi. Laita vasen kätesi rinnanpäälle, oikea noin kämmenen mitan alemmaksi vatsaa kohden.
Rentoudu, tyhjennä mielesi. Ota vastaan lämpöä ja puhdistusta ja voimaa. Luultavasti tulet ajatuksissani näkemään värejä, tai täysin kirkasta, kuin vettä.
Onnistuessaan hoito on hyvin puhdistava, joten jos sinua alkaa itkettää niin itke, ulise ja vaikka voihki jos siltä tuntuu. Älä estele tuntemuksia vaan anna niiden vuotaa pois.
Kunolen noin vartin lähettänyt puhdistavaa enersiaa, alan lähettää rauhaa ja voimaa, lempeyttä ja rakkautta. Tähän menee kaikkineen noin puoli tuntia.
Aloitan klo 12. 55
ap
Näetkö minun tulevaisuudestani jotain?Olen kahdeb tytön äiti ja hoitovapaalla ja syksyllä pitäisi mennä takaisin töihin...näetkö mitään työelämä muutoksia?Olen aika hukassa juuri nyt näiden asioiden kanssa kun en oikein tiedä mitä tehdä!Entä koska saamme kolmannen lapsen...kuumeilua on mutta ajankohtaa ei päätetty:)!Entä osaatko kertoa edellisöisestä unestani jotain joka kävi toteen heti seuraavana päivänä,aika jännä olo jäi!Hassu juttu että kun luen tätä ketjua posket kuumottavat koko ajan,aivan kuin tosiaan yhteyden saisi!kiitos sinulle jo etukäteen!!!
kerropa minulle mitä näet tilanteestani. periaatteessa luotan mieheeni, mutta eräs asia vaivaa mieltäni liittyen hänen elämäänsä ennen minua. tiedän että pitäisi antaa olla mutta kun vaistoan että mieheni ei ole ollut siitä asiasta aivan rehellinen vaikka olen pyytänyt. olen sanonut että puhutaan asia selväksi niin siihen ei tarvitse enää puuttua, mutta hän on vaan sanonut että en kuitenkaan ymmärrä¿
näetkö elämämme yhdessä jatkuvan? toivoisin niin että olisin hänelle se elämän suuri rakkaus mutta viekö joku muu voiton?
haluaisin pyytää aloittajaa pohtimaan irtautumista selvännäkijäkyvyistä pyytämällä vapautumista rukouksessa Jeesukselta. Tuntuu pahalta ajatella, kuinka kamala kohtalo on tuohon taitoon sekaantujilla. Ei meille ole tarkoitettu noita kykyjä, eikä niillä ole hyvän kanssa mitään tekemistä.
Sain kuulla äsken ystävältäni järkyttävän uutisen. Ystäväni on ollut leikkauksessa, ja vielä on pitkä tie takaisin normaaliin arkeen. Paraneeko ystäväni? Huoli on kova ystävästäni ja hänen perheestään.
Näetkö, meneekö minulla ja miehelläni pitkään, ennenkuin tulen raskaaksi? Kuinka monta lasta näet meidän perheessä? Rakastan miestäni ja lastani yli kaiken ja toivon, että meidän perheeseen suodaan vielä iloa ja onnea roppakaupalla. Nyt on mieliala maassa ystäväni takia.
Pystytkö näkemään, mikä koirallamme on.. epilepsia(ko)? Hän sai kohtauksen mummolassa pari viikkoa sitten. Vai onko jotain vakavampaa?
Kiitos avustasi.
t. huolestunut
Vierailija:
haluaisin pyytää aloittajaa pohtimaan irtautumista selvännäkijäkyvyistä pyytämällä vapautumista rukouksessa Jeesukselta. Tuntuu pahalta ajatella, kuinka kamala kohtalo on tuohon taitoon sekaantujilla. Ei meille ole tarkoitettu noita kykyjä, eikä niillä ole hyvän kanssa mitään tekemistä.
Tai armolahjoista yleensäkään?
mutta olo on kevyt ja jotenkin erilainen. Sinun täytyy olla väsynyt tuosta äskeisestä? Minä kiitän sydämeni pohjasta!
Surusilmä
näethän jo tämän ketjun pituudesta, monesta epätoivoiseta avunpyynnöstä ja kovin monen ILMAISTA apua saaneen suuresta kiitoksesta, ettei tämä ap henkilö todellakaan ole väärällä asialla!
Yhtäkään negatiivista kommenttia en muistaakseni ole tässä ketjussa edes lukenut ennen sinun viestiäsi.
Ja en ihan nyt ymmärrä tuota pointtiasi, paransihan esim. Jeesuskin ihmisiä ja teki uskomattomia tekoja, eikä siinä nähdä olevan minkäänlaista pahuutta ja vääryyttä?
T: ajasta ja avusta kiitollinen ketjun nro 11
Miten tulee käymään minun töiden/opiskelujen kanssa? Paraneeko rahatilanteemme? Muutammeko tämän vuoden puolella suunnitelmiemme mukaan, vai kaatuuko suunnitelmat?
Jos ehdit, niin toivoisin että vastaat minullekin...
Olen kahden lapsen äiti ja takana on rankat pari vuotta. On perheenjäsenen kuolema, keskenmenoja ja työpaikkasotkuja. Kaikesta on selvitty ja nyt on jo hetki eletty seesteisempää aikaa. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä kauan ja hyvältä yhteiselo maistuu, vaikka arki välillä vähän verottaakin. Miltä tulevaisuus näyttää? Saammeko vielä lisää lapsia? Aukeaako työkuviot?
Kiitos jos jaksat vastata.
nuhanenä
T:232