Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näetkö ongelmana haluttomuuden, näetkö siihen parannusta?kyllästyykö mieheni seksin puutteeseen?

Vierailija
42/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin huomaat, sinulle riittäisi töitä! Perusta ihmeessä jokin puhelinpalvelu tms missä saisit vähän rahallista vastinetta työllesi. Minullakin on nyt levollisempi olo ja tuntuu että voin nukkua rauhallisesti ensi yön. Iki kiitollisena sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todella paljon sekä työstäni että työkavereista. En ole ihan varma mitä nykyinen esimieheni minusta ajattelee. Haaveilen uusista haasteista ja mahdollisesti jopa jatko-opinnoista. Näetkö minulle mitään ns. urakehitystä lähiaikoina?

Vierailija
44/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joillakin lääkäreilläkin on, ottavat esim 20e että vastaavat kysymykseen

Vierailija
45/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella ahdistunut. Sinusta oikein huokuu painostava olo. Hyvä puoli on se, että kaiken tämän pahan olon ja ahdistuksen alla on kaunis ja lempeä ihminen. Olet hyvin herkkä, olet perusluonteeltasi iloinen ja naurat paljon. Nyt sinut on peittänyt suru, kiukku ja ahdistus.

Tämä ei johdu sinusta, eikä perheestäsi.

Sinä rakastat lapsiasi aivan mielettömästi. Kuitenkin tämä ahdistus räjähtää nopeasti, huudat ja kiukkuat, ja samalla tunnet huonoa omatuntoa kun taas huudat. Jälleen tulee lisää ahdistusta ja oravanpyörä on valmis.

Tiedätkö mitä? Sinulla on ihan neurologinen syy tähän. Olet masentunut. Se on hoidettavissa, joten hae apua pian. Tiedän, ettet kehtaisi tätä ikinä myöntää neuvolassa terveydenhoitajalle tai lääkärille. Haluat pitää ne kulissit, joitten perusteella näyttää että kaikki on hyvin.

Kaikki ei ole hyvin. Sinä voit huonosti. Muista, se ei ole sinun syytäsi, se on neurologista.

Sinä yrität aina parhaasi, nyt parasta olisi että unohdat ne kulissit ja haet apua. Sinulle ei naureta, eikä sinua parjata. Älä pelkää hakea apua. Synnytyksen jälkeinen masennus on hyvin yleistä, ja se voi tulla kenelle tahansa. Se ei tee sinusta huonoa äitiä, huonoa vaimoa eikä huononna sinua.

Leuka pystyyn! Maanantaina soita aika ja kerro jo miksi sitä tarvitset. Saat asian hoitoon pian. Muista olla avoin, vaikka se olisi vaikeaa. Vain myönnetty ongelma voidaan parantaa. Muista, ongelma ei ole sinun syytäsi, sinä olet tehnyt ja teet aina parhaasi! Nyt vain sinun hormoonisi on tehnyt tepposet.

Toivotan sinulle voimia. Lähetän vielä rauhoittavaa energiaa. Ja rohkeutta =)

Halaus.. lämpöinen, rutistava halaus.

ap

Vierailija
46/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että apuasi tarvitsee niin moni, ja aikasi on rajallinen. Silti, pystytkö antamaan minulle mitään tietoa, miten mennä eteenpäin?

Onko tämä masennukseni viimeinen? Selviänkö tästä mitenkään? Joka toinen päivä tuntuu " normaalilta" ja joka toinen siltä, että tulevaisuuteni on tyhjän päällä. Lapsiani rakastan yli kaiken, ja heidän vuokseen on jaksettava. Näetkö minulle mitään suuntaa, minne minun kannattaisi työelämässä pyrkiä? Vai olenko kotiäitinä loppuelämäni? Mieskään ei ole niitä helpoimpia, muuttuuko suhteemme koskaan paremmaksi? Olen kiitollinen, jos ehdit auttaa.

Kielo

Vierailija
47/204 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, että pystyisitkö näkemään veljeni tulevaisuuten. Pelkään hänen joutuvan väärälle tielle, ja rikollisiin puuhiin. Asia huolestuttaa ja mietityttää minua kovin.

-usva-

Vierailija
48/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantamisen olen huomannut ihan " vahingossa" .

Kerran vain hieroessani parasta ystävääni hän totesi että minulla on niin tavattoman kuumat kädet. Hän pyysi, että vain pitäisin käsiäni hänen harteillaan. Kertoi, että kädet kuumottavat ja kihelmöivät ja lievittävät kipua.

Koitin samaa ihan toisen ihmisen kanssa, hän huomasi sen tuovan helpotusta kipeään nilkkaansa. Siitä se sitten lähti, nykyisin osaan jopa itse hakea kipeät kohdat ihmisestä, vaikkei hän sanoisi sanallakaan vaivoistaan.

Minun ei siis tarvitse edes kosketaa kipeää aluetta, tunnen sen terveysaurasta ihon tuntumasta.

Myös kaukoparannusta pystyn harjoittamaan. Löydän asiakkaan energian ja auran.. en osaa selittää miten. Ja sitten samalla lailla käsieni kautta " valutan" lämpöä.

ap

ap

Vierailija
49/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kiitollinen vastauksesta!!!

Vierailija
50/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jaksat ja viitsit, voisitko olla ystävä ja lähettää parantavaa energiaa korvakipuisille lapsilleni ensi yöksi, kiitos, jos viitsit!

Vierailija
51/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Sinulla on mahtava lahja ja tunnut osaavan käyttää sitä hyvällä tavalla.

Toivoisin itsekin vielä vastausta, vaikka ymmärrän toki, että äitinä et jouda kaikille vastaamaan. Olen naimisissa hyvän miehen kanssa ja rakastan häntä. Meillä on kolme lasta ja toivoisin vielä yhtä, mieheni taas ei. Näetkö, tuleeko meille vielä lasta ja jos tulee, niin milloin ja kumpaa merkkiä.

Olen myös hyvin ahdistunut, koska olen pätkätyöläinen enkä nyt tiedä, olenko jossain töissä syksyllä. Iso talolaina vaatii kaksi tienaajaa. Työsuhteeni nykyiseen työpaikkaan päättyy pian.

Olen myös hyvin huolestunut esikoisestamme, jolla on asperger. Eihän hänestä tule rikollista eihän? Tuleehan hänestä vielä kunnon kansalainen, joka erottaa oikean ja väärän. Nyt hän on eskarissa ja on varastanut pari kertaa kavereilta.

Tuosta lapsijutusta vielä. Minua hämmentää, sillä minulla on ollut vahvoja kokemuksia, että joku haluaisi vielä meille syntyä tai tulla. Olen kuullut ovikellon soivan yöllä, eikä kukaan sitä soittanut (kaksi kertaa olen tähän herännyt ja käynyt tarkistamassa). Olen nähnyt vahvan unen, jossa pitelin omaa vauvaa sylissä ja yritin suojella sitä. Vauva oli meidän, mutta ei kukaan olemassa olevista lapsista...

Ps. Minullakin on joskus ollut etiäiskokemuksia ja telepaattinen yhteys äitini kanssa. Sukujuureni ovat äidin puolelta lapissa ja isän puolelta jostain kaukaa löytyy romaniverta. En kuitenkaan pysty ennustamaan eikä minulla ole tuon kaltaisia lahkoja kuin AP:llä

Kiitos vielä

t. Salvia

Vierailija
52/204 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykokeisiin sinun pitää todella päntätä, tällä hetkellä näyttää siltä, ette muuten tule pääsemään läpi.

ap

Mua jäi tämä mietityttää, koko päivän olen asiaa päässäni pyöritellyt.. Ja kysynkin silti, vaikka mun kysymystulva on loputon, heh.

Eli siis näetkö sellaisen mahdollisuuden, että pääsisin sinne " unelmieni kouluun" , ykkösvaihtoehtoon siis, jos nyt kovasti pänttäisin ja lukisin? Eli se ei ole mahdotonta? Jotain kannustusta tästä nyt kai haen, kun todella ajattelin aloittaa sen " mahdottoman pänttäysurakan" heti kun paranen, ensi viikolla siis. Toivottavasti ei mene ihan turhaan se, jos ei ole alunperinkään mahdollisuuksia.. Tai siis, varmasti on, mutta vähäiset.

terkuin, 87 Elenia

Vierailija
53/204 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uusi rakkaus: onko tulossa, kuka ja milloin ja missä merkeissä?

Kiitos ja terveisin Kaisa

Vierailija
54/204 |
13.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. 232

Vierailija
55/204 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minulle olisi ERITTÄIN tärkeää saada tietää VIELÄKÖ SAAMME AVIOMIEHENI KANSSA LAPSEN/LAPSIA?

Kiitos jos jaksat vastata ja hyvää kesän odotusta! :)

T: 181

Vierailija
56/204 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettipalsta tällaisenaan ei toimi täydellisesti, koska tarvitset yhteyden autettavaan lähemmin.

Vierailija
57/204 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla mahdollisuutta vastata? Olisin hurjan kiitollinen.

Kielo

Vierailija
58/204 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso: http : //www .akashic. net/

Vierailija
59/204 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut ihan kaikkea lukea. Olen itse maksanut selvänäkemisestä 30¿. Noin puolen tunnin istunto oli. Verotuksesta kannattaa kysellä verovirastosta suoraan. Sanoisin että jos olet ihan oikea näkijä, voit pyytää ihan huoletta 50¿/h. Minusta se on kohtuullinen hinta ja se vielä houkuttelee asiakkaitakin. 60¿/h on minusta jo liikaa.

Minua jäi kalvamaan omasta selvänäköistunnostani pari asiaa. Missä on mieheni 5v päästä? Minulla on jostain syystä paha aavistus, eikä tämä toinen näkijä helpottanut tunnetta. Samoin jäin miettimään tulevaisuuttani. Saanko vielä lapsia? Miten oman terveyteni laita on? Menenkö naimisiin?

Vierailija
60/204 |
12.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En jaksanut ihan kaikkea lukea. Olen itse maksanut selvänäkemisestä 30¿. Noin puolen tunnin istunto oli. Verotuksesta kannattaa kysellä verovirastosta suoraan. Sanoisin että jos olet ihan oikea näkijä, voit pyytää ihan huoletta 50¿/h. Minusta se on kohtuullinen hinta ja se vielä houkuttelee asiakkaitakin. 60¿/h on minusta jo liikaa.

Minua jäi kalvamaan omasta selvänäköistunnostani pari asiaa. Missä on mieheni 5v päästä? Minulla on jostain syystä paha aavistus, eikä tämä toinen näkijä helpottanut tunnetta. Samoin jäin miettimään tulevaisuuttani. Saanko vielä lapsia? Miten oman terveyteni laita on? Menenkö naimisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi