Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvännäkemisestä

Vierailija
09.05.2007 |

Minulla on kyky nähdä tulevaan, tai ehkä oikeemmin sanottuna osaan lukea ihmisten elämäntilannetta, näen ratkaisuja ongelmiin, näen kyllä tulevaakin (joskin tähän vaikuttaa aina ihmisen omatkin valinnat ja tulevaisuus on näin ollen muuntuva ja vaihtuva).

Olen täälläkin saanut hämmästeleviä kommentteja kun olen pyynnöstä katsonut ihmisille. Olen siirtänyt energiaa satojen kilometrien päähän, ja ainakin täällä olleiden mukaan lämpö ja rauhallisuus on siirtynyt myös perille asti.

Nyt olenkin alkanut pohtimaan, josko alkaisin tekemään tätä " työkseni" .

Onko täällä ketään muuta " oikeaa" henkiparantajaa/" ennustajaa" ?

Joku, joka tekisi tätä työkseen?

Maksua en ole tähän mennessä keneltäkään koskaan pyytänyt, enkä kyvystäni/lahjani käyttämisestä sitä edelleenkään pyytäisi, vain ajastani jota siihen käytän (jos kukaan nyt ymmärtää mitä tarkoitan).

Miten veroasiat ym. hoituisi? Pitäisikö perustaa jonkinlainen toiminimi tms?

Ei kait tälläistäkään voi pimeänä tehdä..? Vaikka kuin kyse on " huuhaasta" ja ihmisten auttamisesta, niin vaihtaisihan raha silloin kuitenkin omistajaa..

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys jännittää... Mitenhän tässä käy, tuleeko huonoja yllätyksiä?

Vierailija
122/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielnkiintoista onkin se, että tällä hetkellä minä olen äiti kahdelle lapselle joiden isä mieheni on, tosin viime aikoina on ollut puhetta kolmannestakin...

mutta sepäs se olisikin mielenkiintoista jos se kolmas olis jo olemassa jonkun muun kuinminun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään " näkijää" väheksymättä, mutta eipä tuossa mitään järin persoonallista ollut. Jos meinaat tuolla kyvylläsi tienata, niin hiontaa vielä kaipaa...

Vierailija
124/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan pian hoitovapaalta töihin ja tuo työ ei oikein tunnu niin tärkeältä, että haluaisin sitä loppuelämäni tehdä.

Vierailija
125/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen/hankkimatta jättäminen on ollut keskustelun alla ja jotenkin olen aina sisimmässä ajatellutkin, että en välttämättä lapsia saa ja näin ollen tottunut ajatukseen.

Kysyn vielä, näetkö tästä ihmissuhteestani mitään. Toinen osapuoli aika erikoislaatuinen ihminen, mutta en tiedä, onko hän minulle se, jonka kanssa olisin onnellinen. Ainakaan en ole ollut läheisempi kenenkään muun ihmisen kanssa.

Vierailija
126/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen tuli ekasta laakista, nyt toista " yritetty" sattumanvaraisesti pari kuukautta eli ei se aina suju heti kertalaakista ja ajatus töihinmenosta välissä on kypsynyt... Hitsi vaan, kun sitä poikalasta ei näy... :)

-31

Vierailija
127/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi heräsi itkien, joten lähden nukuttamaan hänet ja käyn samalla itse unille.

ap

Vierailija
128/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tulla sit katsomaan mitä näet minulle :) Mielenkiintoista! T. 28

Vierailija
129/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vasta kysymykseesi, mutta kävin kerran kansanparantajalla, jolla oli " lahjoitussysteemi" . Eli sanoi, että ei ole pakko maksaa mitään, mutta jos haluaa antaa korvauksen niin saa itse päättää paljonko. Ei varmaan maksa veroja.. Olisko sulle tällainen sopiva? Mikä olisi omasta mielestäsi sopiva korvaus esim 30 min sessiosta?

Vierailija
130/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen tekstisi olisi voinut olla minun kirjoittamani. Olen itse miettinyt ihan samaa. Haluaisin tehdä tätä työkseni, mutta missä ja miten, se on vähän auki. Olen käynyt erilaisia reikikursseja sun muita energiahoitomuotoja. Selvänäkö korteilla ja ilman toimii myös.

Tosin minusta tuntuu että tulevassa keskityn enemmän tuohon hoitoon, kuin ennustamiseen tai selvänäköön.

Haaveena olisi kyllä tehdä tästä itselle ammatti. Perustaa vaikka oma hoitola tai jotain vastaavaa:)

Seide

Vierailija
131/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko katsoa minullekin...?

Onko lapseni terve? Olenko turhaan huolissani?

Mitä muuta näet minulle ja lapsilleni? Entä minun ja miesystäväni suhde, mitä näet meille tulevaisuudessa?

Kiitos :)

Vierailija
132/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoisit minullekkin.. olen alkanut suhteen ja tuntuu niin ihanalta olo... Miten näet jatkomme? tuleeko tästä jotain vakavampaakin mahdollisesti... yhteinen koti, lapsia..

Vierailija
133/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten suhteemme mieheni kanssa tulee jatkumaan, vai ehkä erotaanko... tuleeko lapsia..

Vierailija
134/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten näet sen? perheenlisää mahdollisesti?

Vierailija
135/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin kuulla mitä minusta näet. lapseni suhteen, tuleeko lisää? jatkuuko suhteeni mieheeni, työtarjonta... saatko mtn fiilistä minusta.. =)

Vierailija
136/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tulemme asumaan tulevaisuudessa? Miten töihin paluuni sujuu? Onko lapsilukumme jo täynnä? Miten minun ja mieheni välinen suhde, olemmeko onnellisia?

Kiittäen Jonsku =)

Vierailija
137/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi.. Ensinnäkin lapset. Menetin yhden keväällä, ja olen nyt raskaana. Näetkö, miten tämä raskaus menee? Montako lasta minulle näet?

Toisena mieheni. Olen ahdistunut hänen juomisestaan. " mitä se kenellekään kuuluu, mitä hän tekee" on vastaus, kun kysyn juomisesta. Tänäänkin jätti menemättä töihin, kun on krapula. Sanoin aamulla, että saa valita joko perheen tai viinan.. Näetkö tähän tilanteeseen mitään? Kiitos :)

Vierailija
138/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaisitkohan katsoa minullekkin. Elämäni on ollut aika vaikeahkoa jo pisemmän aikaa. Miten jatkuu avioliittoni ja liittyykö hiljattain kohtaamani tummahiuksinen mies vielä elämääni?

Ovatko menneet vaikeudet menneitä vai vieläkö palaavat elämääni?

Vierailija
139/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää parisuhde ja työasiat nyt ja tulevaisuudessa?

Tuleeko lisää lapsia ja milloin?

Kiitos :)

Vierailija
140/204 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset ketjut ovat omiaan masentamaan, jos on vielä pienen hetken ollut uskossa ihmiseen. Mutta ehkä vielä joskus tulevaisuudessa, sukupolvien päässä, on toivoa.