Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Kuka sitten
Aloita vaikka vastaamalla kysymykseen. Vai hävettääkö jo viimein puolustaa tuota selkään puukottajaa?
Kuule. Otappa lääkkesi. Rauhoitu. Käy lenkillä. Syö jotain.
Tuo naisviha ja kateus on jotain käsinkosketeltavaa ..
On aika käsinkosketeltavaa varmaan myös silloin, kun sattuu näkemään näitä tekstareita miehensä puhelimessa. Mieshän kertoi niistä Martinalle itse aluksi, ja dissasi selkäänpuukottajan, mutta myöhemmin "rotta/käärme/marokkolainen" (miehen hellittelynimet kullalleen) onnistui ja mies tarttui syöttiin. Heitti sitten kuitenkin kamat ikkunasta ja lopulta koko kullanmurun kiertoon. Seuraavaksi se kuppasi Rantiksen isänkin jopa, siskot vahtivat asunnolla omaisuutta.
Suosittelen varattujen miesten saalistajalle jotain lääkitystä tai terapiaa. Mutta ehkä sinulla ja hänellä on samanlaiset arvot, muita naisia tai muiden pariisuhteita ei tarvitse kunnioittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Mutta kun Seiskassa luki vuosi sitten.
Pakko olla totta.
Yrittäjillähän ei ole lainoja, jenkkilöissä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Onnistu ritaluomalta vaikka se ei ole penaalin skarpein kynä. Nyt se asuu floridassa 4 miljoonan euron kartanossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Onnistu ritaluomalta vaikka se ei ole penaalin skarpein kynä. Nyt se asuu floridassa 4 miljoonan euron kartanossa.
Ja sinäkö olet skarppi kynä :D oikeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Onnistu ritaluomalta vaikka se ei ole penaalin skarpein kynä. Nyt se asuu floridassa 4 miljoonan euron kartanossa.
Sai yli 5 vuoden ehdottoman vankilatuomion ja 18 milliä on ulosotossa. Eipä taida olla enää asiaa Suomen kamaralle. Piti oikein googlettaa, en ymmärrä miten tuo tapaus on jäänyt minulta kokonaan huomaamatta, vaikka seuraan tarkkaan uutisointia useista lähteistä.
Rillis saisi myös linnatuomion, ei tuollaiset rahat taivaalle häviä. Olisikos se sitten hienoa elämää. Sofia taas yhden linnankundin naisena. Tai siis tarjolla sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Onnistu ritaluomalta vaikka se ei ole penaalin skarpein kynä. Nyt se asuu floridassa 4 miljoonan euron kartanossa.
Sai yli 5 vuoden ehdottoman vankilatuomion ja 18 milliä on ulosotossa. Eipä taida olla enää asiaa Suomen kamaralle. Piti oikein googlettaa, en ymmärrä miten tuo tapaus on jäänyt minulta kokonaan huomaamatta, vaikka seuraan tarkkaan uutisointia useista lähteistä.
Rillis saisi myös linnatuomion, ei tuollaiset rahat taivaalle häviä. Olisikos se sitten hienoa elämää. Sofia taas yhden linnankundin naisena. Tai siis tarjolla sellaiseksi.
Istuko se päivääkään vankilassa?
Se oli yli 6 miljoonan luksustalo ja meni myyntiin.
https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016092022345947
Suomalaisille hän selittää elävänsä kavereiden almuilla.
Autokauppafiasko | Sunny Car Centerin nokkamies kertoo elelevänsä Floridassa ”ystävien tuella” – Näin hän selittää rahalähetyksiä maailmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Juujuu, veloista nyt ihan satavarmasti löytyy todisteet. Se itse omaisuus se vaan on hävinnyt huonoihin sijoituksiin tyyliin ritaluoma nigerian prinssille. Siitäkin varmaan rikosilmoitukset sun muut tehty että on tuomarille näyttää.
Siis varattomuus on pystyttävä todistamaan. Ei se ihan helppoa ole sataa miljoonaa piilottaakaan. Ja velkahan on erittäin hyvä juttu, kun halutaan olla maksamatta oman lapsen elatusta. Kertoo vaan että on mennyt sijoituksiin jotka eivät sitten tuottaneetkaan. Mutta kun näistäkin pitää esittää tietty ne todisteet.
Onnistu ritaluomalta vaikka se ei ole penaalin skarpein kynä. Nyt se asuu floridassa 4 miljoonan euron kartanossa.
Sai yli 5 vuoden ehdottoman vankilatuomion ja 18 milliä on ulosotossa. Eipä taida olla enää asiaa Suomen kamaralle. Piti oikein googlettaa, en ymmärrä miten tuo tapaus on jäänyt minulta kokonaan huomaamatta, vaikka seuraan tarkkaan uutisointia useista lähteistä.
Rillis saisi myös linnatuomion, ei tuollaiset rahat taivaalle häviä. Olisikos se sitten hienoa elämää. Sofia taas yhden linnankundin naisena. Tai siis tarjolla sellaiseksi.
Sunny Car Center uutisointia minä seurasin mutta jostain syystä ukon nimi jäänyt unholaan. Joteen minäkin googlasin.
Sunny car Center soittaa nyt kelloja joo. Pakeni vankilaa kai, Suomessa taitaa olla etsintäkuulutus ja pidätetään tavattaessa.
Elääkö Sofiakin tulevaisuudessa "ystävien tuella"? :'D Mutta toisaalta, niinhän se on aina ennenkin elänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Vaimon lakimies kaivaa kivien ja kantojen alta kaiken esiin, elatuskiistaa varten.
Siksi ne vaati myös Blöröltä todisteet kaikista yli 1000 dollarin arvoisista ostoksista mitä on äijältä saanut ja sen vuoksi Blörö sai haasteen kuulusteluun. Vaimo ja nuorin lapsi on oikeutettuja samoihin summiin mitä ex-vaimo lapsineen, joten kynikööt tuon inhottavan oloisen äijän puhtaaksi, kaikkin mokomin. Costa Rican vai Kuuban hetken aikainen naisystävä, mistä suhteesta syntyi seurauksena tuo sarjassa käynyt tyttö, taitaa saada vähemmän kuukausirahaa, kun ei ole olleet naimisissa ja lapsi tunnistettu omaksi vasta myöhemmin.
Nyt vaimo ja lakimies on selvittäneet keiden kaikkien kanssa äijä on pettänyt. Blörö oli listoilla, ja paljon muita naisia. Huvittavaa että tämä kutsuu telkkarissa miestä hubbyksi ja poikaystäväkseen, vaikka mies on ollut seksuaalisessa kanssakäymisessä vaimonsa ja monen muun naisen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.
Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.
Mistä ihmeestä sen muka tietäisit? Yhtä hyvin hänellä on voinut olla laminaatit sillloin missinäkin.
Hänen hampaitten väri ei ole luonnollinen ja lisäksi ne tummentuu iän myötä. Hänellä väri on pysynyt samana.
Kouluttautunut meikkaajaksi ja naimisissa jääkiekkoilijan kanssa. Eli yhtä köyhä mieleltään kuin sofia.
On ollut nuoruuden ja lapsuudenkuvat missiajoilta lehdissä ja ne kauniit hampaat kyllä ovat ihan samat. Hampaita voi käsitellä ja valita valkaisuasteet kartasta.
Älä nyt noin ala puolustella tuota huumehörhöäsi. Siitä näet Espanjan halpisklinikan isot ja vitivalkoiset duplot. Hyvä että suunsa saa kiinni, onneksi on täyttölärvi, niin peittää vähän. Rantiksella samalla muotilla tehdyt. Olivat kuin kaksoset pepsodenttihymyissään.
Mulle tulee niistä Sohvin ja Rantiksen tekohampaista mieleen Trivago-mainoksen miehen hampaat! 😂 Niin keinotekoisen törkeän hilpeät että huhheijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on itse todennut Sofian olleen vain viimeinen niitti, joten jotain häikkää on ilmeisesti ollut Martinan suhteessa jo ennen kuin Sofia edes tuli kuvioihin.
Tietenkin oli häikkää, mutta ei siihen soppaan tarvitse kaverin miestä mennä iskemään. Ystävät tukee. Ja naikkonen laittoi tekstareita, jotka mies ensin torjui ja jatkoi elämää Martinan kanssa. Mutta tämä tuli kynsineen uudelleen, kun halusi elättäjän. Mutta, hauskaa, hauskaa, karma on narttu, korppu jäi kouraan ja kamppeet lensi ikkunasta :'D
Martinahan tuli aikanaan julkisuuteen iskemällä varatun äijän, joten onhan se karma iskenyt häneenkin.
Ei tullut vaan aurinkorasva kisan missinä, joku Miss Hawaian Tropic. Edusti Suomea ulkomailla.
Mikä tuon elämässä on mennyt pieleen, kun nelikymppisenä haalii laukkuja, kuvaa niitä ja kuvittelee että kaikki olisivat joillekin laukuille eli käyttöesineille sairaan kateellisia????
Ihminen kantaa tyhjiä laukkuja pelkässä lesoilutarkoituksessa, ja näyttää lapsellisesti kieltä kaikille täyttörupihuultensa ja laminaattihampaidensa raosta. Ei ole työpaikkaa, ei edes vuokra-asuntoa nimissään, ei mitään. Joka voidaan heivata kadulle koska vain, ja laukut jää omistajalle kenellä on niistä kuitit todisteena. Käteen jää pelkkä Ikean kassi joka täynnä likaisia meikkejä ja puolikkaita hajuvesipulloja ja vanhaa peruukkia nippuina, ja muotoilevia alusvaatteita jotka pitää pudonneet tekopakarat kohdallaan.
Ottaisin mieluummin 10 euron laukun jossa sisällä 10 000 euroa omaa käteistä, kuin 10 000 euron laukun jossa 10 euroa omaa käteistä.
Seiskakin alkanut vihdoin kirjottaa piilov---ttuilevasti juttuja Blöröstä ja varatusta miehestä, kenet kuvittelee elämänkumppanikseen.
Du bye bye, sinne meni 👍