Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Rantasestahan tulee nyt isä. Soffi sanoi erosivat, kun hän haluaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Seiskaska oli aiheesta juttu 13.8.2025. Rilliksellä miljoonien velkataakka.
Vittuettä ootte tyhmiä. Tietenkin sen juristi sanoo tuomarille että se on varaton jotta minimoisi elarit.
Veloista pitää olla todisteet. Tuskin Rilliäijä on saanut /tuhlannut miljoonia niin, ettei siitä ole mustaa valkoisella. Ei riitä tuomarille, että kertoo olevansa varaton, kaikki tutkitaan, vuosien ajalta. Ja niinhän vaimokin sanoo, että tekstarit ja sähköpostit, siis läpikotaisin ukon touhut ja varallisuus, rahaliikenne syynätään kaikkineen.
Mut vissiin vaan jenkeissä?
Suomessa ei.
Onneksi ei ole omakohtaista kokemusta, nämä täällä olevat tiedot on sieltä heidän tapauksestaan, ja niistä uutisoidaan. Ei ole vaimolla helppoa, ja sitten vielä tällainen Bflörffistanian istuu ukon olkapäällä kuin piru konsanaan teroittelemassa ahnaasti kynsiään. Nyt on siis vuorossa äitiyden ihannointi. Koiran hoitaminen näyttikin oleellisen.
Todella huvittaa tuo me kerronta. Joku tyyppi, paras ystävä... Yllättäen mies oletettu, tuli niin Sohvi heti painottaa kuinka Heillä on aina uusi koti kun tuut käymään... Rakas mieheni😄😄 on ehkä eri mieltä. Ja selittää kuin asunto oikeasti olisi hänen. Vaatteet, yĺ laukut, kengät, ovat useimmiten olleet vaikeasti saatavia. Tottakai Sohville sellaiset järjestyy, kun on niin kuuluisa.
Ei tuohon Sohviin voi suhtautua vakavasti 😄
Sofialla silmät asettuvat täydellisesti kohdalleen, toisinkuin joillakin, joilla silmät ovat keskellä kalloa
Vierailija kirjoitti:
Sofialla silmät asettuvat täydellisesti kohdalleen, toisinkuin joillakin, joilla silmät ovat keskellä kalloa
Viilattu, täytetty ja leikelty pää. Tunkkainen peruukki ja kolmen sentin pakkelikerros. Valtavat tekarit ja väkäleuka, implantti varmaan siirtynyt.
Suomessa rahoittajamiehet joutu linnaan. Pakko yrittää löytää niitä muualta
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Kertoi ainakin tekevänsä kovasti töitä ja luo omasta mielestään varmaan kovinkin ansiokasta uraa :D
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Jos ei mitään muuta eläkettä saa, niin silloin kuuluu ilmeisesti takuueläkkeen piiriin.
Onhan tuo surullinen tapaus. Ymmärrän jonkun parikymppisen hypetyksen, ja kaikki pyörii rahan, ulkonäön ympärillä..kuuluu tuohon ikään..Mutta 36v pitäisi olla jotain muuta, enkä tarkoita lapsia, vaan joku suunta elämässä. Ikää tulee ja kohta niitä laukkujen ostajia ei löydy, nuoremmat ja nätimmät korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Jos ei mitään muuta eläkettä saa, niin silloin kuuluu ilmeisesti takuueläkkeen piiriin.
Maksaako Kela myös kauneushoitolat ja hiustenpesun?
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Jos ei mitään muuta eläkettä saa, niin silloin kuuluu ilmeisesti takuueläkkeen piiriin.
Maksaako Kela myös kauneushoitolat ja hiustenpesun?
Sinunun täytyy olla lapsi tai täysin hullu aikuinen kun tämmöstä heti aamusta viitsit melskata. Eikö hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ihan kova työeläke tällä naisella sitten mummona.
Jos ei mitään muuta eläkettä saa, niin silloin kuuluu ilmeisesti takuueläkkeen piiriin.
Ilmeistä sinä joudut huolehtimaan kaikkin eläke asiat kun joudat mt eläkkeellä trollaamaan. Onpa sulla kivat harrastukset nainen aamusta iltaan...kurkkaamassa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
Varmaan sen mielestä on parempi vain ettei sitä ukkoa näy niin että se voi keskittyä niihin tosirakkauksiin eli käsilaukkuihin, "viktooria pekham" kelloihin ja kauneushoitoihin joissa on päämääränä tulla kim kärdäshiänin kaksoisolennoksi tai mikä nyt sen kateellisuuden kohde sillä hetkellä sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
Rane sai lyödä Sofiaa, kunhan korvasi esim. aurinkolaseilla jälkeenpäin. Sofia on täydellinen puoliso väkivaltaiselle narsistille, koska korvausta vastaan saa hakata ja lyödä.
Kaikki käy, ehkä naamalle kakkaamiset ja suuhun kusemisetkin? Ukko on jo tuonut herppeksenkin, sairasta meininkiä. Mutta uusi laukku lohduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Rikoksista tuomittu arabi, en ymmärrä ketä voi kiinnostaa.
Näköjään sinua. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
30 000€, 16000€,20000€,30000€....laukkuja.
Olipa oikea kuvakulma ja siinä näkyi ikääntynyt Sohvi.
Säälisin, jos säälittäisi. Nyt vain ihmettelen tyhjyyttä.
Ajatelkaa että yli 36 v nainen ei ole hakenut opiskelemaan missään yhteishaussa, ei ole hakenut omissa nimissä olevaa asuntoa koskaan vaan aina tunkenut muiden koteihin. Ei ole ollut vakituista työsuhdetta ja on elämänsä ajan leikkinyt Kim Kardashiania, ja ollut katkera siitä kun syntynyt väärään perheeseen eikä Kardashianin sukuun.
Kiusaa rilliukon vaimoa ja vauvaa postaamalla kaikkea inhottavaa kuten otti rilliukon vauvan leikkivideolla olleen biisin minkä vaimonsa oli kuvannut, ja laittoi siihen päälle "MOVE THE F**K ON!" kommentin selkeästi terveisinä Floridaan :( Kopioi itselleen tuolla pitkällä mallivaimolla nähdyt vaatteet kuviinsa aivan kuin fanittava teini, ja irvisteli videoilla ja kuvissa perään kuin viisivuotias pentu.