Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute.
Miten Sofia on kärsinyt?
Jätti hyvän aviomiehen, jonka BB-rahat ensin kuppasi, ja mies etsi ja järjesteli Sofialle töitä. Martinan avulla sai Miss Hki tittelin, jota ei tajunnut hyödyntää.
Sen jälkeen alkoi huumediilerin naiseksi ja ihan vapaaehtoisesti ruikutti oven karmeja raapien sisäänpääsyä sekä Marbellassa että Helsingin asuntoon. Huumeet. Oikeidenkäynnit ja rikostuomio.
Siitä sitten jatkossa saalisti varatun pienen lapsen isän ja kuppasi tyhjiin, Nuo miehet myös olivat Sofiaan suhteessa yhtäaikaa tietämättään. Toisen heistä isän luottokorttikin oli Sofian käytössä. Miehen siskot vahtivat, ettei anasta omaisuutta veljen asunnolta, kun saivat kuppaajan pois elämästään.
Kouluja olisi ollut tarjolla, lukion lopetti kesken ja missään töissä ei ole koskaan ollut. Huippu-urheilija??????"Fitnessura" jäi lyhyeksi ja siitä jäi mittavat verovelat Suomen valtiolla samatta. Onkohan tänäkään päivänä maksettu niitä? Veronkiertäjä, mikä on sekin rikollisuutta.
Tällä hetkellä ottaa elatuksen naimisissa olevalta mieheltä, joka taistelee avioero-oikeudenkäynneissä. Lähettelee ikäviä viestejä vaimolle. Vaimo sieltä toivottelee onnea.
Vilpillinen ja valehteleva nainen.
Kerropas siis mitä tuo kärsimys tarkoittaa? Ja perään mistä pitää olla kateellinen?
Eikö se Ranta-Aho maksanut verovelat.
Siitäkin on ollut kahtalaista tietoa lehdissä. Verottaja tuskin julkaisee totuutta. Nekin kai vanhenee, sitähän se Jethrokin omalla kohdallaan odottelee.
Tuli esiin oikeudessa. Onhan siellä tietysti voitu valehdellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute.
Miten Sofia on kärsinyt?
Jätti hyvän aviomiehen, jonka BB-rahat ensin kuppasi, ja mies etsi ja järjesteli Sofialle töitä. Martinan avulla sai Miss Hki tittelin, jota ei tajunnut hyödyntää.
Sen jälkeen alkoi huumediilerin naiseksi ja ihan vapaaehtoisesti ruikutti oven karmeja raapien sisäänpääsyä sekä Marbellassa että Helsingin asuntoon. Huumeet. Oikeidenkäynnit ja rikostuomio.
Siitä sitten jatkossa saalisti varatun pienen lapsen isän ja kuppasi tyhjiin, Nuo miehet myös olivat Sofiaan suhteessa yhtäaikaa tietämättään. Toisen heistä isän luottokorttikin oli Sofian käytössä. Miehen siskot vahtivat, ettei anasta omaisuutta veljen asunnolta, kun saivat kuppaajan pois elämästään.
Kouluja olisi ollut tarjolla, lukion lopetti kesken ja missään töissä ei ole koskaan ollut. Huippu-urheilija??????"Fitnessura" jäi lyhyeksi ja siitä jäi mittavat verovelat Suomen valtiolla samatta. Onkohan tänäkään päivänä maksettu niitä? Veronkiertäjä, mikä on sekin rikollisuutta.
Tällä hetkellä ottaa elatuksen naimisissa olevalta mieheltä, joka taistelee avioero-oikeudenkäynneissä. Lähettelee ikäviä viestejä vaimolle. Vaimo sieltä toivottelee onnea.
Vilpillinen ja valehteleva nainen.
Kerropas siis mitä tuo kärsimys tarkoittaa? Ja perään mistä pitää olla kateellinen?
Eikö se Ranta-Aho maksanut verovelat.
Siitäkin on ollut kahtalaista tietoa lehdissä. Verottaja tuskin julkaisee totuutta. Nekin kai vanhenee, sitähän se Jethrokin omalla kohdallaan odottelee.
Ulosottoviranomainen ei näitä salaile.
Martina on itse todennut Sofian olleen vain viimeinen niitti, joten jotain häikkää on ilmeisesti ollut Martinan suhteessa jo ennen kuin Sofia edes tuli kuvioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 1000 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta" 😂😂😂😂
Kohta 1100 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta" 😂😂😂😂
Kohta 1400 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta" 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Sorge mutta nyt en oikein tajua tätä. Sofia on karseempi kun pedot tai pervot koska teki oharin Martinalle, asui jossain saunassa, ei vieny koiraa hoitoo ja fitness on sairasta itse ihailua. No huh huh. On meitä moneksi.
Jaa-a. Minusta nätti nainen. Elää omaa elämäänsä. Mitä väärää siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Ei ollut sana sanaa vastaan. Kaksi todistajaa ja wu viestit. Se on voittoa molemmille kirjoitti Roope mm. uhrille. Tunnusti teon. Oletko ihan tosissasi, että Sofian "teot" ovat kamalampia kuin pedofiilien tai seksuaalirikollisten. Kyllä olet lapsellinen ihminen. Sulle on varmaan ehkä lapsuudessa sattunut jotain tosi pahaa kun tuollaisia vertauksia kirjoittelet. Aivan naurettavaa. Hae apua.
Itse sinä aloit RoopeSalmista tänne vetämään. Se on rikoksensa sovittanut. Ei sillä ole Blörön kanssa mitään tekemistä. tee sille om aketju missä saat puhua suusi puhtaaksi. Tämä on Blööröescortin ikioma ketju. Lokki, iilimato ja silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Soffi on ollut suhteiden rikkoja, älä nyt naurata.
Martinalla on omat ongelmansa, ei siellä mikään puhdas pulmunen ole
Sofia on kaunis ja suloinen tumma suklaasilmä! Upea kaunotar! Fiksu ja tyylikäs. Timmi ja osaa etiketin seurapiireissä. Haluan hänet miljoonineni minäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Soffi on ollut suhteiden rikkoja, älä nyt naurata.
Martinalla on omat ongelmansa, ei siellä mikään puhdas pulmunen ole
Jos tekstareiden lähettely raskaana olevan ystävän miehelle (joka ei siis ole ennestään Sofialla ollut mikään ystävä) on ok mielestäsi, niin ei voi mitään, Minä en hyväksy.
Martinan ongelmat eivät ole nyt aiheena.
Onko joku oikeus iskeä ystävän mies, jos tällä on suhteessaan jotain ongelmia? Eikö parin kuulu selvitellä omat ongelmansa rauhassa keskenään? Eikö mielestäsi ystävän kuulu antaa tukensa?
Miten se on keneltäkään pois jos joku elää Dubaissa varakkaan miehen avecina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on itse todennut Sofian olleen vain viimeinen niitti, joten jotain häikkää on ilmeisesti ollut Martinan suhteessa jo ennen kuin Sofia edes tuli kuvioihin.
Tietenkin oli häikkää, mutta ei siihen soppaan tarvitse kaverin miestä mennä iskemään. Ystävät tukee. Ja naikkonen laittoi tekstareita, jotka mies ensin torjui ja jatkoi elämää Martinan kanssa. Mutta tämä tuli kynsineen uudelleen, kun halusi elättäjän. Mutta, hauskaa, hauskaa, karma on narttu, korppu jäi kouraan ja kamppeet lensi ikkunasta :'D
Martinahan tuli aikanaan julkisuuteen iskemällä varatun äijän, joten onhan se karma iskenyt häneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on itse todennut Sofian olleen vain viimeinen niitti, joten jotain häikkää on ilmeisesti ollut Martinan suhteessa jo ennen kuin Sofia edes tuli kuvioihin.
Tietenkin oli häikkää, mutta ei siihen soppaan tarvitse kaverin miestä mennä iskemään. Ystävät tukee. Ja naikkonen laittoi tekstareita, jotka mies ensin torjui ja jatkoi elämää Martinan kanssa. Mutta tämä tuli kynsineen uudelleen, kun halusi elättäjän. Mutta, hauskaa, hauskaa, karma on narttu, korppu jäi kouraan ja kamppeet lensi ikkunasta :'D
Martinahan tuli aikanaan julkisuuteen iskemällä varatun äijän, joten onhan se karma iskenyt häneenkin.
Tässä kysyttiin nyt sitä, onko Sofia perheenrikkojatyyppiä, ja onhan se. Martinaa hauktaan jo sen omassa ketjussa, siellä voit jatkaa sinäkin.
Martinalle kävi hyvin, pääsi eroon juopponarkista, joka päätyi Sofialle. Sofia näytti mustelmia oikeudessa, kun taisi sitten rantis puolestaan hakata, ja kamat lenteli ikkunoista ja ovista.
Martina pärjää hyvin, on töitä ja asiat kunnossa, on myös OMILLAAN, ei ole pelkoa että kukaan nakkelisi vaatteita viidakkoon tai paukuttaisi päähän. Sofian nykyinen "mies" (naimisissa oleva) on ollut väkivaltainen yhtä exäänsä kohtaan ja hajotti koko kämpän.
Kannattaa siis miettiä millainen on karma ollut, kun Sofian mieshistoriaa katselee. Ja mitään omaa ei edelleenkään sillä ole.
Joku taisi kirjoittaa kuinka se on oppinut elämässään kaikenlaista ja järkiintynyt. Mä en kyllä löydä mitään tähän viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Soffi on ollut suhteiden rikkoja, älä nyt naurata.
Martinalla on omat ongelmansa, ei siellä mikään puhdas pulmunen oleJos tekstareiden lähettely raskaana olevan ystävän miehelle (joka ei siis ole ennestään Sofialla ollut mikään ystävä) on ok mielestäsi, niin ei voi mitään, Minä en hyväksy.
Martinan ongelmat eivät ole nyt aiheena.
Onko joku oikeus iskeä ystävän mies, jos tällä on suhteessaan jotain ongelmia? Eikö parin kuulu selvitellä omat ongelmansa rauhassa keskenään? Eikö mielestäsi ystävän kuulu antaa tukensa?
Martinahan aloitti ”uransa” salarakkaana ja teki siitä sinkunkin. Aloittiko suhteen Stefuun ollessa vielä Eskon kanssa ? Kännissä on ajanut, muistaakseen lapset oli kyydissä ja julkisesti vetänyt turpiin sofieta.
Soffi on laittanut varatulle tekstiviestejä, ollessaan itse sinkku.
Martina on aivan eri planetalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???
Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?
Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.
Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?
Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.
Niin että kun Roope on ikuisesti joku rkaaja (sana sanaa vastaan) ja koska sairaat pedof..iilit ei parane, niin Sofian elämäntyyli on hyvin kunnioitettavako?
Hän syöksyy varattujen meisten perheet rikkomaan, ja puukotti esim. Martinaa selkään, vaikka tämä auttoi uralla eteenpäin ja oli aito ystävä. Arvostatko?
Seveliusta käytti hyväkseen, ja nimitteli assistentiksi, asui saunatuvalla, kunnes potkittiin pihalle. On loisinut muidenkin rahoilla.
Koirasta sanoi, että se on sairas, mutta ei vienyt hoitoon. Arvostatko?
Miten voit verrata mieleltään sairaita ihmisiä Sofiaan, vai onko hänkin mieleltään siis sairas? Mikä diagnoosi on?
Mahdatko loppujen lopuksi todella ihaillakaan Sofiaa, kun otat vertailun kohteeksi psyykkisesti sairaat vai eikö häntä voi terveisiin vertailla?
Mikä hänen elämässään on kunnioitettavaa? Ja unohda tuo oman kehon fitnessmuokkaus, sekin perustui sairaaseen itsensä ihailuun.
Soffi on ollut suhteiden rikkoja, älä nyt naurata.
Martinalla on omat ongelmansa, ei siellä mikään puhdas pulmunen oleJos tekstareiden lähettely raskaana olevan ystävän miehelle (joka ei siis ole ennestään Sofialla ollut mikään ystävä) on ok mielestäsi, niin ei voi mitään, Minä en hyväksy.
Martinan ongelmat eivät ole nyt aiheena.
Onko joku oikeus iskeä ystävän mies, jos tällä on suhteessaan jotain ongelmia? Eikö parin kuulu selvitellä omat ongelmansa rauhassa keskenään? Eikö mielestäsi ystävän kuulu antaa tukensa?
Martinahan aloitti ”uransa” salarakkaana ja teki siitä sinkunkin. Aloittiko suhteen Stefuun ollessa vielä Eskon kanssa ? Kännissä on ajanut, muistaakseen lapset oli kyydissä ja julkisesti vetänyt turpiin sofieta.
Soffi on laittanut varatulle tekstiviestejä, ollessaan itse sinkku.
Martina on aivan eri planetalla
Sinä aloit nyt sitten haukkua Martinaa, vaikka tässä Sofian ketjussa on Sofiasta kyse. Et sinä sillä valkopese escorttia.
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Eikös noin ole tehty maailmansivu ja tehdään varmaan parhaillaankin jossain. Paska temppu mutta ei se mikään raiskaus tai pedofiiliaa ole. Vertailusta oli kyse ja sun mielestä jälkinmäinen ei ole mitään Sofia temppuihin verrattuna. Joten vielä kerran, älä yritä ja häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas kateellista akkaa sivulla. Sofia on tosi kaunis ja valinnut elämänsä. Mitä se kuuluu Suomen kehopositiivisille tantoille? Onko se jotenkin teiltä pois? Kertokaa ihmeessä miten se on teiltä pois?
Sofian elämäntyyli on kirjaimellisesti tässä maailmassa ja yhteiskunnassa muilta pois, jos sitä ei ymmärrä edes alkeellisella tasolla, niin vaikeaa on ja ei ihme että maailmassa asiat on niin huonosti.
Miten se että Sofia nauttii rillimiljonäärin rahoista Dubaissa, tai missä tahansa, vaikuttaa esim Suomen talouteen. Tai lähi-idän kriiseihin, Irakin ja Ukrainan sotiin. Tai nälänhätään lukuisissa maissa tms tms
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Kuka sitten
Tuo oli hyvin sanottu.