Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Kuka sitten
Aloita vaikka vastaamalla kysymykseen. Vai hävettääkö jo viimein puolustaa tuota selkään puukottajaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos laittaa ystävänsä miehelle tekstareita iskumielessä (ystävä raskaana) niin sekö on siis ok?
Kaikee paskaa vitsit jauhaa.... Eikö elämässäsi muuta ole?
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Taitaa olla p ja p kipeinä tällä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla p ja p kipeinä tällä.
Tukka pestään, naama piikitellään, implantit vaihdetaan, muovia lisäillään, karvaa liimaillaan, ruokaa työnnetään suuhun ja pullo kouraan, ja tietty sen p&p:n hoitaa ja tarkastaa oma lääkäri säännöllisesti. Ja taas odottaa uusi laukku!
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Ohoh tän sarjan voi kattoa jo ilmaiseksi netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
Aika harva on noin tyhmä, että pakka menee heti sekaisin, jos joku sana puuttuu välistä, eikä osaa päätellä pointtia. Nokkeluus on hieno asia. Kaikilla sitä ei näköjään ole.
Erikoinen suhde, jos ex-vaimon mukaan mies vonkaa kokoajan takaisin? Jos mies olisi tosissaan sohviin rakastunut, niin ei hän vanhaa haikailisi? Enemmänkin joku laastarisuhde ja Sohvi saa lähteä kun ex-vaimo ottaa miehen takaisin tai löytää toisen kodinhengettären. Ei ihme, että Sohvi saa paniikkikohtauksia ja ei nuku kunnolla. Pelkää koska tämä kaikki loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen suhde, jos ex-vaimon mukaan mies vonkaa kokoajan takaisin? Jos mies olisi tosissaan sohviin rakastunut, niin ei hän vanhaa haikailisi? Enemmänkin joku laastarisuhde ja Sohvi saa lähteä kun ex-vaimo ottaa miehen takaisin tai löytää toisen kodinhengettären. Ei ihme, että Sohvi saa paniikkikohtauksia ja ei nuku kunnolla. Pelkää koska tämä kaikki loppuu.
Niinhän se Mikko K kuulemma on vongannut Helena K:ta takaisin Helenan mukaan. Tiedä sitten, onko totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen suhde, jos ex-vaimon mukaan mies vonkaa kokoajan takaisin? Jos mies olisi tosissaan sohviin rakastunut, niin ei hän vanhaa haikailisi? Enemmänkin joku laastarisuhde ja Sohvi saa lähteä kun ex-vaimo ottaa miehen takaisin tai löytää toisen kodinhengettären. Ei ihme, että Sohvi saa paniikkikohtauksia ja ei nuku kunnolla. Pelkää koska tämä kaikki loppuu.
Niinhän se Mikko K kuulemma on vongannut Helena K:ta takaisin Helenan mukaan. Tiedä sitten, onko totta.
Tiedän, että ei ole totta. Mikolla pyörii vaihtuvia kaunottaria kainalossa ja ovat Helenaa nuorempia ja kauniimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
😂😂😂😂 hyvä huomio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
Aika harva on noin tyhmä, että pakka menee heti sekaisin, jos joku sana puuttuu välistä, eikä osaa päätellä pointtia. Nokkeluus on hieno asia. Kaikilla sitä ei näköjään ole.
Onko sinunkin pakko vetää herneet nokkaan, olisit itse huumorilla ottanut oman mokasi.
Oisit antanut itsestäsi mukavamman kuvan kun oisit vaikka naurahtanut ja todennut huvittuneena että hitsi kun jäi sana pois.
Nyt kun ärsyyntyneenä haukut niin annat juuri itsestäsi tyhmän kuvan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
Aika harva on noin tyhmä, että pakka menee heti sekaisin, jos joku sana puuttuu välistä, eikä osaa päätellä pointtia. Nokkeluus on hieno asia. Kaikilla sitä ei näköjään ole.
Onko sinunkin pakko vetää herneet nokkaan, olisit itse huumorilla ottanut oman mokasi.
Oisit antanut itsestäsi mukavamman kuvan kun oisit vaikka naurahtanut ja todennut huvittuneena että hitsi kun jäi sana pois.
Nyt kun ärsyyntyneenä haukut niin annat juuri itsestäsi tyhmän kuvan.
-eri
Omaan varmaan erilaisen huumorintajun. Olen kyllästynyt näihin pilkuista ja pisteistä ja pienimmistäkin lyöntivirheistä numeron tekemiseen. Huumorillakin on rajansa. Kun kuittailua saa tarpeeksi kuulla "huumorin nimissä", ei se enää naurata tai mitenkään huvita. Ja yleensä näissä on pilkallinen sävy, kyllä sellaisen tunnistaa aika hyvin. Olet sinäkin tämän täällä huomannut.
Sinä olet sitten kai harvinainen poikkeus. Hyvä niin. Mukavaa päivää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälleen ketjusta poistuu asiallista kritiikkiä, mutta haukkumis kommentit on saaneet jäädä. Miksi hyviö kommentteja ja keskustelua poistetaan systemaattisesti?
Tuo yksi varmaan raivostui eikä vastannut kun kysyin onko ok, kun kaverin raskaana olevaa miestä aletaan iskemään. Tuli kiire poistaa. Idolilla ja ihailijalla arvot kohdillaan.
Aika harva mies on raskaaksi tullut
Aika harva on noin tyhmä, että pakka menee heti sekaisin, jos joku sana puuttuu välistä, eikä osaa päätellä pointtia. Nokkeluus on hieno asia. Kaikilla sitä ei näköjään ole.
Onko sinunkin pakko vetää herneet nokkaan, olisit itse huumorilla ottanut oman mokasi.
Oisit antanut itsestäsi mukavamman kuvan kun oisit vaikka naurahtanut ja todennut huvittuneena että hitsi kun jäi sana pois.
Nyt kun ärsyyntyneenä haukut niin annat juuri itsestäsi tyhmän kuvan.
-eri
Omaan varmaan erilaisen huumorintajun. Olen kyllästynyt näihin pilkuista ja pisteistä ja pienimmistäkin lyöntivirheistä numeron tekemiseen. Huumorillakin on rajansa. Kun kuittailua saa tarpeeksi kuulla "huumorin nimissä", ei se enää naurata tai mitenkään huvita. Ja yleensä näissä on pilkallinen sävy, kyllä sellaisen tunnistaa aika hyvin. Olet sinäkin tämän täällä huomannut.
Sinä olet sitten kai harvinainen poikkeus. Hyvä niin. Mukavaa päivää :)
Kiitos samoin!
Oikein mukavaa viikkoa ja ihanaa Juhannusta niin sinulle kuin kaikille muillekin tässä ketjussa kirjoittaville. 🌞
Näkymisiin 👋👋
Juhannusta upeaa kaikille!! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kama mamma tuo on...kaikki niin feikkiä ulkonäön kanssa..hirveet filtterit vaatinut ohjelmaan ...ja tuo ukkohan on hirveässä miljoona veloissa olisiko ollut Ruotsiin.
ilmankos on Dubaissa karussa..ei taida olla kaikki miltä halutaan näyttää.
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.
Kannattaa lyödä faktat pöytään, linkki tai lähde näihin "miljoonavelkoihin"?
Omia mutu-juttuja ja olettamia ei kannata kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko ok, jos lähettää tekstareita raskaana olevan kaverinsa miehelle salaa, iskemistarkoituksessa. (Mies itse kertoi tämän asian ja ignoorasi viestit silloin). Vastaus ei ole Roope Salminen.
Kuka sitten
Aloita vaikka vastaamalla kysymykseen. Vai hävettääkö jo viimein puolustaa tuota selkään puukottajaa?
Kuule. Otappa lääkkesi. Rauhoitu. Käy lenkillä. Syö jotain.
Tuo naisviha ja kateus on jotain käsinkosketeltavaa ..
Näinhän se varmaan on. Rillis on miljoona veloissa ja kuvataan Sofiaa ohjelmassa että rahaa on. Ei ole varmaan kaikki niin hyvin kun näytetään.