Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Se alkaa olla jo Tuksutasoa psyykkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi, tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan.
Vierailija kirjoitti:
30 000€, 16000€,20000€,30000€....laukkuja.
Olipa oikea kuvakulma ja siinä näkyi ikääntynyt Sohvi.
Säälisin, jos säälittäisi. Nyt vain ihmettelen tyhjyyttä.
Sofiahan ei noita laukkuja omista vaan ovat lainassa. Kun Rillis nostaa kytkintä, niin laukut lähtee mukaan seuraavalle escortille. Sofia ikääntyneenä joutuu taas ottaa arabin pskaa päällensä hengen pitimiksi. Noh,.päihteiden avulla jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
Rane sai lyödä Sofiaa, kunhan korvasi esim. aurinkolaseilla jälkeenpäin. Sofia on täydellinen puoliso väkivaltaiselle narsistille, koska korvausta vastaan saa hakata ja lyödä.
Juttuhan käsiteltiin käräjäoikeudessa ja Ranta-aho tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen pahoinpitelystä. Hän valitti asiasta hovioikeuteen, mutta perui valituksensa ennen hovin käsittelyä, joten käräjäoikeuden tuomio jäi voimaan.
On se elama aika yksinäistä ostat kalliita vaatteita koruja juikset kauneushoitolasta touseen. Entas kun se maksaja löytääkin uuden naisen. Voipi olla et putoo korkealta ja kovaa. Oma tupa oma lupa oma työ oma palkka niistä en ikinä luopuisi tuun toimeen omilla rahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi, tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan.
Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.
Näkyykö Sohvin miestä ohjelmassa ? Jos tulisl ero heille , niiin saisiko S pitää itsellään kaikki hienoudet ?
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö Sohvin miestä ohjelmassa ? Jos tulisl ero heille , niiin saisiko S pitää itsellään kaikki hienoudet ?
Hohoijaa. Niinkuin et olisi nokka kiinni ruudussa katsonu jo jokaisen jakson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi, tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan.
Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.
Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Katsoin sarjan ja jäi kyllä sellainen kuva, että Sofia on niin sanottu luksusseuralainen. Hänen hulppea elämänsä maksetaan ja hän saa kalliita lahjoja. Vastineeksi hän on läsnä miehelle kun miehelle sopii ja antaa läheisyyttä. Kaiken lisäksi rahat tulevat miehen suvulta, eikä miehellä itsellään olekaan omaisuutta. Ohjelmassa Sofia yrittää esittää kuvion erilaisena, ja voihan se olla, että hän itsekin uskoo johonkin kuvitelmaan. Kultainen häkki tosiaan.
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin möllöttää laukkuineen Dubaissa ja nyt Marbellassa, elämää tuokin on. Miestä tuskin näkee, mutta uusi laukku korvaa kaiken. Eli materia korvaa, läheisyyden. Surullista ja tätä ökyilyä pitäisi vielä kadehtia..
.....mutta sun raukan on ihan pakko seurata häntä hyvin tarkkaan..Miksi kyyläät kun et pidä hänestä... vasta rehellisesti. 🤔
No, enpä aiemmin ole naista seurannut, mitä nyt lööpeistä lukenut. Katsoin tämän sarjan ihan mielenkiinnolla ja siitä mielipiteeni. Odotin, että Dubaita esiteltäisiin Sofian näkökulmasta, mutta esitettiin laukkuja ym. Yhtään en nähnyt Dubaita, vaan sohvalla istuvan Sofian, joka kertoi mitä mikäkin kassi maksoi. Jotenkin jäi kuva häkkilinnusta, anteeksi jos olen väärässä.
Kiitos! En siis jäänyt mistään paitsi, mainospätkistä jo huomaa millaista elämää nainen elää. Lapsi joka halasi taisi olla kuvausta varten vuokrattu lapsi, tuskin rillimestarin vaimo antaisi lastaan kuvata moiseen rainaan.
Mun mielestä se näytti samalta kuin sen Yeinin (tytön äiti) instassa, eli että olisi Rilliksen tytär ollut.
Yleensä suojellaan pientä lasta julkisuudelta, kuinkä tämä äiti antaa lastaan kuvata tässä roskassa?
Tietääkö edes? Tyttö ainakin kertoo. Jospa se ei uskalla sanoa Rillisukolle vastaankaan, koska voi menettää rahaa, jos se nyt mitään yleensä lapsestaan maksaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Arviolta 147 000 dollarin kuukausittaiset nettotulot eivät ole hänen tilanteessaan hulppeat, kun on lähes 9 miljoonaa dollaria velkaa ja suuret kulut. Lapsiakin on useiden naisten kanssa. Mies elää selvästi yli varojensa.
Kiva, että Sofia on tyytyväinen.
Itse en ole ikinä tiiraillut Victorian rannekelloa, itse en edes käytä kelloa.
Birkiniä en edes uskaltaisi käyttää, Marimekon olkalaukku riittää mulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Mitä merkitystä, jos velkaa enemmän kuin tuloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan selvityksen mukaan rillimiljonäärin talous on yli 8 miljoonaa dollaria miinuksella. Mies elää täysin perheensä rahoilla ja on velkaa isälleen. Mitään varallisuutta ei siis olekaan. Pelkkää velkaa.
Seiskahan on myöskin selvittänyt miten hulppeasti tienaa sijoituksillaan.
Mitä merkitystä, jos velkaa enemmän kuin tuloja?
Ihmettelin vaan tuota väitettä, että on muka pelkkää velkaa kun Seiskan netissä on ollut juttuja, että tienaa 200 000 dollaria kuukausittain sijoituksillaan, miinus verot. Mutta eihän tuollaisia pikkusummia välttämättä "huomaa" tietenkään :)
Sofian laukut maksaa 30 000, 20 000 ,16 000 ym.... Asiaton väite ilman todistettua lähdettä, Panettelua ja loukkaaminen. Väärän tiedon levitys.