Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana

Vierailija
12.04.2026 |

Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.

 

En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.

Kommentit (1447)

Vierailija
1321/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute. 

Miten Sofia on kärsinyt?

Jätti hyvän aviomiehen, jonka BB-rahat ensin kuppasi, ja mies etsi ja järjesteli Sofialle töitä. Martinan avulla sai Miss Hki tittelin, jota ei tajunnut hyödyntää.

Sen jälkeen alkoi huumediilerin naiseksi ja ihan vapaaehtoisesti ruikutti oven karmeja raapien sisäänpääsyä sekä Marbellassa että Helsingin asuntoon. Huumeet. Oikeidenkäynnit ja rikostuomio. 

Siitä sitten jatkossa saalisti varatun pienen lapsen isän ja kuppasi tyhjiin, Nuo miehet myös olivat Sofiaan suhteessa yhtäaikaa tietämättään. Toisen heistä isän luottokorttikin oli Sofian käytössä. Miehen siskot vahtivat, ettei anasta omaisuutta veljen asunnolta, kun saivat kuppaajan pois elämästään.

Kouluja olisi ollut tarjolla, lukion lopetti kesken ja missään töissä ei ole koskaan ollut. Huippu-urheilija??????"Fitnessura" jäi lyhyeksi ja siitä jäi mittavat verovelat Suomen valtiolla samatta. Onkohan tänäkään päivänä maksettu niitä? Veronkiertäjä, mikä on sekin rikollisuutta. 

Tällä hetkellä ottaa elatuksen naimisissa olevalta mieheltä, joka taistelee avioero-oikeudenkäynneissä. Lähettelee ikäviä viestejä vaimolle. Vaimo sieltä toivottelee onnea.

Vilpillinen ja valehteleva nainen. 

Kerropas siis mitä tuo kärsimys tarkoittaa? Ja perään mistä pitää olla kateellinen?

Vierailija
1322/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua. 

Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.

Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.

Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.

Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä


Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeasti

saada seuraajiakin

Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.

Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.

Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.

Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.

Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.

Mistä ihmeestä sen muka tietäisit? Yhtä hyvin hänellä on voinut olla laminaatit sillloin missinäkin.

Hänen hampaitten väri ei ole luonnollinen ja lisäksi ne tummentuu iän myötä. Hänellä väri on pysynyt samana.

Kouluttautunut meikkaajaksi ja naimisissa jääkiekkoilijan kanssa. Eli yhtä köyhä mieleltään kuin sofia.

On paremman näköinen nyt kuin silloin.  Isot on kyllä hampaat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä 2020-luvulla nainen alentaa itsensä naimisissa olevan miehen sivusuhteeksi? Sitten kehuskelee ökyelämästään, jonka tuo mies mahdollistaa. Tuollaisilla miehillä ei ole vain yhtä sivusuhdetta vaan muutakin vipinää varmasti on. Joitakin escorteja tms. ainakin. Itse en jaksaisi enkä haluaisi elää tuollaista elämää, koska aina olisi olemassa pelko siitä, että tuo varattu mies palaakin takaisin perheensä luokse tai alkaa uusi sivusuhde ja jolloin minä saisin "kenkää". En sitten tiedä, kuinka paljon tuollaiset miehet oikeasti arvostavat sivusuhteitaan eli näkevätkö näissä mahdollisia vaimoehdokkaita? Voi Sofia kunpa ymmärtäisit, että tuo sinun bling bling elämäsi saattaa olla vain väliaikaista "harhaa". Ajattelisit elämäsi vaikka 10 vuotta eteenpäin. Sinäkin vanhenet ja vaikka nyt olet kaunis, niin aina tulee nuorempia ja kauniimpia sinne sinun "tontillesi".  Vaikka olisitkin jonakin päivänä tämän miesystäväsi vaimo, niin muistathan sen, että hän pettää vaimoaan. Pettäjään en koskaan itse luottaisi. Näin vanhana ja viisaana (?) suosittelen, että koettaisit rakentaa jotakin omaakin. Siten, että et eläisi kenenkään miehen armoilla vaan itsellisenä, vahvana naisena. 

Vierailija
1324/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua. 

Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.

Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.

Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.

Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä


Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeasti

saada seuraajiakin

Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.

Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.

Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.

Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.

Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.

Mistä ihmeestä sen muka tietäisit? Yhtä hyvin hänellä on voinut olla laminaatit sillloin missinäkin.

Hänen hampaitten väri ei ole luonnollinen ja lisäksi ne tummentuu iän myötä. Hänellä väri on pysynyt samana.

Kouluttautunut meikkaajaksi ja naimisissa jääkiekkoilijan kanssa. Eli yhtä köyhä mieleltään kuin sofia.

On ollut nuoruuden ja lapsuudenkuvat missiajoilta lehdissä ja ne kauniit hampaat kyllä ovat ihan samat. Hampaita voi käsitellä ja valita valkaisuasteet kartasta. 

Älä nyt noin ala puolustella tuota huumehörhöäsi. Siitä näet Espanjan halpisklinikan isot ja vitivalkoiset duplot. Hyvä että suunsa saa kiinni, onneksi on täyttölärvi, niin peittää vähän. Rantiksella samalla muotilla tehdyt. Olivat kuin kaksoset pepsodenttihymyissään.

Vierailija
1325/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas kateellista akkaa sivulla. Sofia on tosi kaunis ja valinnut elämänsä. Mitä se kuuluu Suomen kehopositiivisille tantoille? Onko  se jotenkin teiltä pois? Kertokaa ihmeessä miten se on teiltä pois?

Vierailija
1326/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua. 

Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.

Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.

Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.

Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä


Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeasti

saada seuraajiakin

Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.

Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.

Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.

Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.

Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.

Mistä ihmeestä sen muka tietäisit? Yhtä hyvin hänellä on voinut olla laminaatit sillloin missinäkin.

Hänen hampaitten väri ei ole luonnollinen ja lisäksi ne tummentuu iän myötä. Hänellä väri on pysynyt samana.

Kouluttautunut meikkaajaksi ja naimisissa jääkiekkoilijan kanssa. Eli yhtä köyhä mieleltään kuin sofia.

Suvi Tiilikainen on Miss Suomi ja MALLIn uran tehnyt, ja oli tv-juontajanakin. Meikkaaja on ammatti siinä missä joku muukin, vaatii koulutuksen. Esim, teatterimeikkaajat ovat korvaamattomia. 

Kunnollinen ja hyvämaineinen nainen ja perheenäiti, Suvi.

Sofialla on oppivelvollisuus nippanappa saavutettuna eikä mitään muuta. Hetken pumppasi rautaa ja sekin floppasi täysin. Doping-Valkku on vankilassa. Sinne oli jo melkein Sofiakin menossa, mutta pääsi kuin koira veräjästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1327/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute. 

Miten Sofia on kärsinyt?

Jätti hyvän aviomiehen, jonka BB-rahat ensin kuppasi, ja mies etsi ja järjesteli Sofialle töitä. Martinan avulla sai Miss Hki tittelin, jota ei tajunnut hyödyntää.

Sen jälkeen alkoi huumediilerin naiseksi ja ihan vapaaehtoisesti ruikutti oven karmeja raapien sisäänpääsyä sekä Marbellassa että Helsingin asuntoon. Huumeet. Oikeidenkäynnit ja rikostuomio. 

Siitä sitten jatkossa saalisti varatun pienen lapsen isän ja kuppasi tyhjiin, Nuo miehet myös olivat Sofiaan suhteessa yhtäaikaa tietämättään. Toisen heistä isän luottokorttikin oli Sofian käytössä. Miehen siskot vahtivat, ettei anasta omaisuutta veljen asunnolta, kun saivat kuppaajan pois elämästään.

Kouluja olisi ollut tarjolla, lukion lopetti kesken ja missään töissä ei ole koskaan ollut. Huippu-urheilija??????"Fitnessura" jäi lyhyeksi ja siitä jäi mittavat verovelat Suomen valtiolla samatta. Onkohan tänäkään päivänä maksettu niitä? Veronkiertäjä, mikä on sekin rikollisuutta. 

Tällä hetkellä ottaa elatuksen naimisissa olevalta mieheltä, joka taistelee avioero-oikeudenkäynneissä. Lähettelee ikäviä viestejä vaimolle. Vaimo sieltä toivottelee onnea.

Vilpillinen ja valehteleva nainen. 

Kerropas siis mitä tuo kärsimys tarkoittaa? Ja perään mistä pitää olla kateellinen?

Eikö se Ranta-Aho maksanut verovelat.

Vierailija
1328/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sohvilla esivaihtarit pukkaa päälle.. unettomuus..nyt on viimeinen sauma hankkiutua raskaaksi, jos haluaa jotain rahaa..

Sofian lapsi olisi FAS -lapsi. Toivottavasti ei raskaudu. 

Mistä tämän tiedät?

FAS taitaa liittyä sikiöaikaiseen altistukseen.

Minkä sikiön? Ja miksi ja mistä Sofian mahdollisen tulevan sikiövaurion voit päätellä, kun et tiedä käyttääkö aineita vai ei? Inhottaa tuollainen lokki, mutta jotain rajaa sentään kuitenkin, kun aletaan jo mennä äärimmäisyyksiin.

FAS voi tulla jos äiti käyttää alkoholia raskaana ollessaan. 

"Sofian lapsi olisi FAS-lapsi" !!! En voi sietää kyseistä naista, mutta en myöskään voi sietää noin törkeää herjaamista. Suurin osa naisista lopettaa alkoholin käytön raskausajaksi. Tupakointi ja lääkitys myös pois. Samoin hiusten väriaineet ja naaman muokkaukeet, piikitykset jne. 

Mitään emme Sofiasta tämän asian osalta tiedä, jos siis mahdollisesti alkaa odottaa. Asiatonta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1329/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 2020-luvulla nainen alentaa itsensä naimisissa olevan miehen sivusuhteeksi? Sitten kehuskelee ökyelämästään, jonka tuo mies mahdollistaa. Tuollaisilla miehillä ei ole vain yhtä sivusuhdetta vaan muutakin vipinää varmasti on. Joitakin escorteja tms. ainakin. Itse en jaksaisi enkä haluaisi elää tuollaista elämää, koska aina olisi olemassa pelko siitä, että tuo varattu mies palaakin takaisin perheensä luokse tai alkaa uusi sivusuhde ja jolloin minä saisin "kenkää". En sitten tiedä, kuinka paljon tuollaiset miehet oikeasti arvostavat sivusuhteitaan eli näkevätkö näissä mahdollisia vaimoehdokkaita? Voi Sofia kunpa ymmärtäisit, että tuo sinun bling bling elämäsi saattaa olla vain väliaikaista "harhaa". Ajattelisit elämäsi vaikka 10 vuotta eteenpäin. Sinäkin vanhenet ja vaikka nyt olet kaunis, niin aina tulee nuorempia ja kauniimpia sinne sinun "tontillesi".  Vaikka olisitkin jonakin päivänä tämän miesystäväsi vaimo, niin muistathan sen, että hän pettää vaimoaan. Pettäjään en koskaan itse luottaisi. Näin vanhana ja viisaana (?) suosittelen, että koettaisit rakentaa jotakin omaakin. Siten, että et eläisi kenenkään miehen armoilla vaan itsellisenä, vahvana naisena. 

Eikö hän siihen pyri laukkukokoelmaansa kartuttamalla.  Arveli, että on jo kasassa asunnon ostamiseen tarvittava kasa. Siis jos myisi veskansa.

Mutta joo, kyllä hiukan yllätti, kuinka oikein kehui matelijanahkaisilla "harvinaisuuksilla". 

Vierailija
1330/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 2020-luvulla nainen alentaa itsensä naimisissa olevan miehen sivusuhteeksi? Sitten kehuskelee ökyelämästään, jonka tuo mies mahdollistaa. Tuollaisilla miehillä ei ole vain yhtä sivusuhdetta vaan muutakin vipinää varmasti on. Joitakin escorteja tms. ainakin. Itse en jaksaisi enkä haluaisi elää tuollaista elämää, koska aina olisi olemassa pelko siitä, että tuo varattu mies palaakin takaisin perheensä luokse tai alkaa uusi sivusuhde ja jolloin minä saisin "kenkää". En sitten tiedä, kuinka paljon tuollaiset miehet oikeasti arvostavat sivusuhteitaan eli näkevätkö näissä mahdollisia vaimoehdokkaita? Voi Sofia kunpa ymmärtäisit, että tuo sinun bling bling elämäsi saattaa olla vain väliaikaista "harhaa". Ajattelisit elämäsi vaikka 10 vuotta eteenpäin. Sinäkin vanhenet ja vaikka nyt olet kaunis, niin aina tulee nuorempia ja kauniimpia sinne sinun "tontillesi".  Vaikka olisitkin jonakin päivänä tämän miesystäväsi vaimo, niin muistathan sen, että hän pettää vaimoaan. Pettäjään en koskaan itse luottaisi. Näin vanhana ja viisaana (?) suosittelen, että koettaisit rakentaa jotakin omaakin. Siten, että et eläisi kenenkään miehen armoilla vaan itsellisenä, vahvana naisena. 

No kun sillä todistetusti on vipinää vähän joka puolella. Ihan avoimesti. Vaimo listasi niitä naisia oikeudessa (sähköpostit, tekstarit jne), samalla kun vaati syytteet miehelleen herpeksen tartuttamisesta,  ja toivottelee Sofialle "onnea".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1331/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute. 

Miten Sofia on kärsinyt?

Jätti hyvän aviomiehen, jonka BB-rahat ensin kuppasi, ja mies etsi ja järjesteli Sofialle töitä. Martinan avulla sai Miss Hki tittelin, jota ei tajunnut hyödyntää.

Sen jälkeen alkoi huumediilerin naiseksi ja ihan vapaaehtoisesti ruikutti oven karmeja raapien sisäänpääsyä sekä Marbellassa että Helsingin asuntoon. Huumeet. Oikeidenkäynnit ja rikostuomio. 

Siitä sitten jatkossa saalisti varatun pienen lapsen isän ja kuppasi tyhjiin, Nuo miehet myös olivat Sofiaan suhteessa yhtäaikaa tietämättään. Toisen heistä isän luottokorttikin oli Sofian käytössä. Miehen siskot vahtivat, ettei anasta omaisuutta veljen asunnolta, kun saivat kuppaajan pois elämästään.

Kouluja olisi ollut tarjolla, lukion lopetti kesken ja missään töissä ei ole koskaan ollut. Huippu-urheilija??????"Fitnessura" jäi lyhyeksi ja siitä jäi mittavat verovelat Suomen valtiolla samatta. Onkohan tänäkään päivänä maksettu niitä? Veronkiertäjä, mikä on sekin rikollisuutta. 

Tällä hetkellä ottaa elatuksen naimisissa olevalta mieheltä, joka taistelee avioero-oikeudenkäynneissä. Lähettelee ikäviä viestejä vaimolle. Vaimo sieltä toivottelee onnea.

Vilpillinen ja valehteleva nainen. 

Kerropas siis mitä tuo kärsimys tarkoittaa? Ja perään mistä pitää olla kateellinen?

Eikö se Ranta-Aho maksanut verovelat.

Siitäkin on ollut kahtalaista tietoa lehdissä. Verottaja tuskin julkaisee totuutta. Nekin kai vanhenee, sitähän se Jethrokin omalla kohdallaan odottelee.

Vierailija
1332/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä 2020-luvulla nainen alentaa itsensä naimisissa olevan miehen sivusuhteeksi? Sitten kehuskelee ökyelämästään, jonka tuo mies mahdollistaa. Tuollaisilla miehillä ei ole vain yhtä sivusuhdetta vaan muutakin vipinää varmasti on. Joitakin escorteja tms. ainakin. Itse en jaksaisi enkä haluaisi elää tuollaista elämää, koska aina olisi olemassa pelko siitä, että tuo varattu mies palaakin takaisin perheensä luokse tai alkaa uusi sivusuhde ja jolloin minä saisin "kenkää". En sitten tiedä, kuinka paljon tuollaiset miehet oikeasti arvostavat sivusuhteitaan eli näkevätkö näissä mahdollisia vaimoehdokkaita? Voi Sofia kunpa ymmärtäisit, että tuo sinun bling bling elämäsi saattaa olla vain väliaikaista "harhaa". Ajattelisit elämäsi vaikka 10 vuotta eteenpäin. Sinäkin vanhenet ja vaikka nyt olet kaunis, niin aina tulee nuorempia ja kauniimpia sinne sinun "tontillesi".  Vaikka olisitkin jonakin päivänä tämän miesystäväsi vaimo, niin muistathan sen, että hän pettää vaimoaan. Pettäjään en koskaan itse luottaisi. Näin vanhana ja viisaana (?) suosittelen, että koettaisit rakentaa jotakin omaakin. Siten, että et eläisi kenenkään miehen armoilla vaan itsellisenä, vahvana naisena. 

Eikö hän siihen pyri laukkukokoelmaansa kartuttamalla.  Arveli, että on jo kasassa asunnon ostamiseen tarvittava kasa. Siis jos myisi veskansa.

Mutta joo, kyllä hiukan yllätti, kuinka oikein kehui matelijanahkaisilla "harvinaisuuksilla". 

Miehen VAIMO on kertonut, että laukut on miehen omistamia ja ne kiertävät naiselta toiselle. Niillä ei mitään asuntoja ostella, jos ei oma nimi ole niissä aitoustodistuksissa mukana.

Ja kuten muistamme varmaan me kaikki, on Sofialla ollut OMA koti aina siellä missä se on asunut, eli Espoossa Thermannin ja ystävänsä myyntiin rempattu sijoitusasunto (ei Sofialla osuutta), Thermannin vuokra-asunnossa Martinan lakanoissa (ei kirjoilla, vuokrat maksamatta), Ranen myyntikohteessa sai sohvalla asua, kuten myös Ranen siskon myyntiä odottavassa keskustakämpässä väliaikaisesti jne.

Nuo laukut ovat tällä hetkellä Sofian "omia"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1333/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kommentteja ja tekopyhää porukkaa. Sofia on sentään rehellinen, kunnon ihminen. Pitäisikö kompata vaan pedofiili laulajaa tai sammuneen riisunutta juontajaa tai huumerikollista? Voi jessus!

No Soffihan on huumerikollinen.

No niinhän onkin. Juu, ei muutakun lynkätään heti. Pedofiilit ja Roopet ne on koko kansan rakastettuja suosikkeja.

Vierailija
1334/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa kommentteja ja tekopyhää porukkaa. Sofia on sentään rehellinen, kunnon ihminen. Pitäisikö kompata vaan pedofiili laulajaa tai sammuneen riisunutta juontajaa tai huumerikollista? Voi jessus!

No Soffihan on huumerikollinen.

No niinhän onkin. Juu, ei muutakun lynkätään heti. Pedofiilit ja Roopet ne on koko kansan rakastettuja suosikkeja.

Ei ne mitään rakastettuja suosikkeja ole, pitkään olivat boikotissa esim. tv-tuottajien listoilla. En nyt oikein ymmärrä, että miksi heistä pitäisi kirjoittaa Blörffön omassa ketjussa, edustavat aivan eri asioita. 

Nuo miehet ovat kuitenkin tehneet vuosia töitä ja olleet huippusuosittuja ja molemmat ovatkin todella hyviä siinä missä heidät on nähty, eli tv-visailuissa jne.

Sofia ei ole yhtään mitään, se vaan syö ja juo, tekee tarpeensa, kuvaa naamaansa ja takapuoltaan, meikkaa ja haahuilee shoppailemassa. Ainoa asia minkä eteen se tekee töitä, on saada rikas elättäjä. Odottelee vaan, että joku maksaa kaiken ja pesee tukan. Ei kovin arvostettavaa, kuka kunnioittaa? Koulunkäymätön ja lahjaton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1335/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???

Vierailija
1336/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???

Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?

Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.

Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?

Vierailija
1337/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisesta tyhjän elämää viettävästä varattomasta keski-ikäistyvästä tyhjäpäästä tehdään ohjelmaa? Maksaako tämä elättäjä medialle nämä jututkin, että saa näkyvyyttä? Ei ole mitään omaisuutta, elämää, koulutusta, töitä, lapsia tai ystäviä. Vain kuvata omaa naamaa someen ja elää miesten rahoilla feikkielämää. Surullisen onttoa ja tyhjää, enemmän olisi terapia kuin media tarpeen, että miksi ihminen ajautuu tuollaiseen henkisesti köyhään elämään. Ja sille yhdelle jankkaalle tiedoksi, ei ole kukaan kateellinen. Sääliksi käy vaan reppana, kasvotkin menneet oudoiksi käsittelyllä ja huumetuomion takia ei pääse edes kaikkialle miehen mukaan, vaikka onhan tuolla akka joka satamassa. Ei ole siinäkään mitenkään erityisessä asemassa. 

Vierailija
1338/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisesta tyhjän elämää viettävästä varattomasta keski-ikäistyvästä tyhjäpäästä tehdään ohjelmaa? Maksaako tämä elättäjä medialle nämä jututkin, että saa näkyvyyttä? Ei ole mitään omaisuutta, elämää, koulutusta, töitä, lapsia tai ystäviä. Vain kuvata omaa naamaa someen ja elää miesten rahoilla feikkielämää. Surullisen onttoa ja tyhjää, enemmän olisi terapia kuin media tarpeen, että miksi ihminen ajautuu tuollaiseen henkisesti köyhään elämään. Ja sille yhdelle jankkaalle tiedoksi, ei ole kukaan kateellinen. Sääliksi käy vaan reppana, kasvotkin menneet oudoiksi käsittelyllä ja huumetuomion takia ei pääse edes kaikkialle miehen mukaan, vaikka onhan tuolla akka joka satamassa. Ei ole siinäkään mitenkään erityisessä asemassa. 

Ohjelma ruokkii mässäilynhalua, ja saahan sitä katsellessa tuntea itsearvostusta ja mielihyvää omista saavutuksista. Se on myös tooodella hyvä näyttö nuorille naisille siitä, mihin ei kannata ajautua! Eli Soffa tekee tosi hyvän palveluksen meidän nuorisolle, siis älykkäille ja fiksuille nuorille jotka huomaavat pointin, tyhmät sitten alkavat ihailla.

Vierailija
1339/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällaisesta tyhjän elämää viettävästä varattomasta keski-ikäistyvästä tyhjäpäästä tehdään ohjelmaa? Maksaako tämä elättäjä medialle nämä jututkin, että saa näkyvyyttä? Ei ole mitään omaisuutta, elämää, koulutusta, töitä, lapsia tai ystäviä. Vain kuvata omaa naamaa someen ja elää miesten rahoilla feikkielämää. Surullisen onttoa ja tyhjää, enemmän olisi terapia kuin media tarpeen, että miksi ihminen ajautuu tuollaiseen henkisesti köyhään elämään. Ja sille yhdelle jankkaalle tiedoksi, ei ole kukaan kateellinen. Sääliksi käy vaan reppana, kasvotkin menneet oudoiksi käsittelyllä ja huumetuomion takia ei pääse edes kaikkialle miehen mukaan, vaikka onhan tuolla akka joka satamassa. Ei ole siinäkään mitenkään erityisessä asemassa. 

Sofia on jo vanha äidiksi. Kaunes on katoavaista. Ihan ilman kateuden häivääkään, en ymmärrä tämän ihmisen elämän onnellisuutta. Asuu arabien maassa, asuu jonkun ukon asunnossa, esittelee laukkuja, esittelee hintalappuja, Tyhjyyttä.

Keekoilee ja puhuu ankkahuulten takaa, legot paistaen. En ikinä haluais olla jonkin keki-ikäisen pullean ukon piikana(en kirjoita sitä oikeaa sanaa, ettei kirjoitus poistu).

Onko onnellinen siellä kalliiden tavaroitten keskellä? Belorfin tausta ei ole kullattua hienoutta. Kyllä sen tietää tämä laukkujen ym. omistaja aivan varmasti. Olen hyvin yllättynyt, jos menevät naimisiin. Vielä yllättyneempi, jos tulisi raskaaksi. 

Jos tunnen jotain, niin se on sääli ja ihmetys, ei mikään muu. Mien tuo naama on mennyt niin kummallisen näköiseksi? Onko asialla ollutt joku Uuno Turhapuro-kirungikätilö sittä naamaa leikkelemässä. Kuka on tämä Roope? Eikö Sofiaa yhtään hävetä noitten hintalappujen esittely? Huomaa, että ei ole syntynyt varakkaaksi, ei ole opiskellut itselleen ammattia, ei ole tehnyt töitä. Ei ole sivistynyttä tuon käytös, sitä ei ole syntymässä saanut, eikä sitä ole saanut tallennetuksi opiskellessa, töissä.

Vierailija
1340/1447 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelua asian tiimoilta minkä ap heitti. Onhan täällä mainittu myös mm. sara sieppi, sointu borg, suvi, tijanna, stefan,martina,nousiainen, noora, cohen jne. Miksi itse et mainitse, että Sofia on ollut fitneksen huippuja ja laji itsessään on kovaa urheilua fyysisesti ja henkisesti???

Joku muu on toitottanut jo kyseistä fitnessiä yllin kyllin. Miten se liittyy nykytilanteeseen? Mitä hyötyä siitä oli? Jätti mojovat verovelat. On monia urheilijoita, siis oikeita urheilijoita, jotka ovat urheilu-uransa jälkeen esim. kouluttautuneet uuteen ammattiin ja edenneet eteenpäin. Ja sinä vertaat itsensä kauppaamiseen? Missä Sofiian koulutus ja ammatti?

Pari vuotta nosteli puntteja ja näännytti itseään. Asiantuntijat sanovat, että keholle erittäin haitallista. Syömishäiriöitä, doping-ongelmat, hormonitoiminnan häiriöt jne. Täysin sairasta.

Miksi pitää ottaa muita mukaan, kun Sofian telemisistä ja tekemättä jättämisistä puhutaan? Onko muitakin huumetuomittuja?

Liittyy se siten, että kun on tehnyt tyhmyyksiä, niistä voi ottaa oppia ja alkaa elää paremmin. Pedofiili ja kiero pervo mieli ovat sairauksia eikä niistä parane koskaan. Ei ainakaan tee niistä yhtään parempaa ihmistä vaikka kuinka osaisivat laulaa tai juontaa varsinkaan kun kieltävät tekonsa täysin. Siinä on se pointti. Jättäkää myös Sofia rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme