Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1447)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Siksi sinä fiksu nainen heitä kyyläät että pääset tänne haukkumaan. Miksi seuraat heti kerran et pidä heistä. VASTAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Kerro miksi kyyläät ja hukutettu häntä kerran et pidä . Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Katson säälin sekaisin tuntein Sofian ohjelmaa, toivon hänelle pelkkää hyvää toivottavasti unelmat toteutuu
Tunnustat että su on pakko kyyläät vaikka et pidä hänestä. Se nolo taidat olla sinä täällä ketjussa.
Jaha, joku mielenterveysongelmainen on ilmestynyt ketjuun.
Voisiko joku teistä h o m o i s t a jo jakaan sen ohjelman meille tänne?
Meinaan kun nyt kerta teillä on aikaa jatkuvasti jauhaa paskaa täällä niin ei pitäisi olla mitään parempaakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Jos katsoo Suvin missiaikaisia kuvia niin huomaa helposti että hänellä on aina ollut tuollaiset hampaat eli täysin omat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.
Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.
"Thermannista ero -laukku" :D Onkohan sillä kaikkiin elämän eri tapahtumiin syy haalia uusi laukku?
Eipä esitellyt Rantiksesta ero- laukkua. Nikosta erottuaan ei ollut vielä elättäjää joka olisi kalliin erolaukun maksanut.
Ripsiteknikko kysyy mahdollisista lapsista niin Sohvi toteaa, et ”nyt ekan kerran tuntuu siltä, et haluaa lapsia ja on romanttista kun Jeff sanoo et haluaa saada lapsia just hänen kanssaan”.
Mun silmissä Jeff on vaan siitosori, joka haluaa tunkea kalunsa joka reikään ja lisääntyä - romanttisuus kaukana. Yök!
Vierailija kirjoitti:
Ripsiteknikko kysyy mahdollisista lapsista niin Sohvi toteaa, et ”nyt ekan kerran tuntuu siltä, et haluaa lapsia ja on romanttista kun Jeff sanoo et haluaa saada lapsia just hänen kanssaan”.
Mun silmissä Jeff on vaan siitosori, joka haluaa tunkea kalunsa joka reikään ja lisääntyä - romanttisuus kaukana. Yök!
Kuvitelkaa Blörffiä äitinä :o Mä voin pahoin jo pelkästä ajatuksesta. Ja miten se kohteli sitä koiraakin, ressukka nylkytteli jalkaan ja jahtasi omaa häntäänsä, likaiset ja rähmäiset silmät, alistuneen näköinen asuste, joka liehui mukana kun Termanni ja Blörö vetivät jossain paatilla koksua nenään. Joku oli kuvannut siellä.
Espoossa se pissaili rempatun asunnon lattiat ja seiskan kuvissa Blörö kusetti sitä hotellin oven eteen, kun siellä silloin asui, Termanni kai kustansi. Se koira oli kaiken nähnyt. Toivottavasti pääsi koirien taivaaseen kärsimästä. Ja tällainen ahne ja tunteeton laukku- ja materiamaanikko puhuu äitiydestä? Onko Dubaissa lastensuojelua?
Musse al sheikin vaimona hänen on hyvä elää siellä
Onpa kommentteja ja tekopyhää porukkaa. Sofia on sentään rehellinen, kunnon ihminen. Pitäisikö kompata vaan pedofiili laulajaa tai sammuneen riisunutta juontajaa tai huumerikollista? Voi jessus!
Vierailija kirjoitti:
Musse al sheikin vaimona hänen on hyvä elää siellä
Ja kun on vain yksi monista haaremin naisista, niin on aikaa hoitaa vauvojakin. Ulkonäkö tosin saattaa rapistua ennätystahtia, tuskin sheikki lahjoo kovinkaan runsaskätisesti tai kuskaa kauneushoitoloihin. Kauheeta, jos huulientäyttömyrkyt loppuvat, ne makkarankuoret alkaa roikkumaan ikävästi. Laukut on panttina, ettei typsykkä vaan yritä karata.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kommentteja ja tekopyhää porukkaa. Sofia on sentään rehellinen, kunnon ihminen. Pitäisikö kompata vaan pedofiili laulajaa tai sammuneen riisunutta juontajaa tai huumerikollista? Voi jessus!
No Soffihan on huumerikollinen.
En kadehdi Sofiaa. Hän on rahansa ansainnut ja aidosti sanoo ääneen, mitä haluaa. Hän on kärsinyt riittävästi. Veikkaan, että aika moni suomalainen nainen on hänelle kateellinen. Minusta ei ikinä olisi tullut samanlaista huippu-urheilijaa enkä ole kaunotar (vaikka söpö olen muuten). On turha valittaa palstoilla, jos on köyhä ja juoppo valittajamies tai kriminaali kotona. Se on se naisen itsearvostuksen puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kurja elämä sinulla, joka tänne kirjoittelet. Mielenterveysongelmia? Aikaa on kirjoitella päivät pitkät. Sofia on kaunis nainen, jonka työtä on somettaminen, ja ihan tarkoituksella. Kannattaako seurata, jos menee ihon alle. Ja en tule lukemaan vastausta, siinä saatte kiehua.
Mikä tarkoitus tuolla "työllä" siis on? Kuvamuokattu pärstä ja perä, ja lainalaukut. Paljonko tuosta maksetaan, tahtoo kans noin helpon työn.
Sohvi vois tehdä tästä työn, en ymmärrä miksi ei tee.
Palkkais suomalaisen assarin, niitä siellä on, kun turistien määrät ovat vähentyneet sodan vuoksi.
Tastusti sais klikkauksia noilla laukkumäärillä
Sohvilla ei toi ulosanti kirjallisesti oo mikään häppönen, vois pätevällä assarilla oikeastisaada seuraajiakin
Maksaisiko joku tuon laukkusittelyistä? Uusimmat kassimallit näkee netistä, mistä saa myös katseltavakseen hulppean pitkiä ja superkauniita missejä ja malleja.
Katselin juuri Suvi Miinalan kuvia, ja on vieläkin todella kaunis. Kolme lastakin, aivan upea. Sofia on paljon vanhemman näköinen.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.
Suvin hampaat on ihan omat ja aidot, missiksi kruunatessa jo oli kaunis suu ja tasaiset hampaat. Samanlaiset kuin nytkin, isohkot mutta kauniirt.
Ei ole katuharjoja, ei tylppänokkaa, ei täyttölärviä. Ja samanlaiset on kasvot kuin aina olleet, ei hamsterinposkiakaan. Hieno luusto kasvoissa. Ja pituutta 178cm taitaa olla.
Mistä ihmeestä sen muka tietäisit? Yhtä hyvin hänellä on voinut olla laminaatit sillloin missinäkin.
Hänen hampaitten väri ei ole luonnollinen ja lisäksi ne tummentuu iän myötä. Hänellä väri on pysynyt samana.
Kouluttautunut meikkaajaksi ja naimisissa jääkiekkoilijan kanssa. Eli yhtä köyhä mieleltään kuin sofia.
Mä en kyllä ymmärrä sitä, että mikä tässä on ongelma? Sofia tykkää olla bimbo ja Jeff tykkää Sofian toosasta niin paljon, että haluaa häntä elättää ja kustantaa ökyelämää niin tässähän on vain pelkkiä voittajia?
Vierailija kirjoitti:
Ripsiteknikko kysyy mahdollisista lapsista niin Sohvi toteaa, et ”nyt ekan kerran tuntuu siltä, et haluaa lapsia ja on romanttista kun Jeff sanoo et haluaa saada lapsia just hänen kanssaan”.
Mun silmissä Jeff on vaan siitosori, joka haluaa tunkea kalunsa joka reikään ja lisääntyä - romanttisuus kaukana. Yök!
Ja aina on naisia jotka rahan eteen tekee mitä vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sohvilla esivaihtarit pukkaa päälle.. unettomuus..nyt on viimeinen sauma hankkiutua raskaaksi, jos haluaa jotain rahaa..
Sofian lapsi olisi FAS -lapsi. Toivottavasti ei raskaudu.
Mistä tämän tiedät?
FAS taitaa liittyä sikiöaikaiseen altistukseen.
Minkä sikiön? Ja miksi ja mistä Sofian mahdollisen tulevan sikiövaurion voit päätellä, kun et tiedä käyttääkö aineita vai ei? Inhottaa tuollainen lokki, mutta jotain rajaa sentään kuitenkin, kun aletaan jo mennä äärimmäisyyksiin.
FAS voi tulla jos äiti käyttää alkoholia raskaana ollessaan.
Noh olipahan tuo suvi kyllä pettymys. Eikä se nyt luonnollinen ole sekään. Ainakin hirveät halvat lamiinaatit on hampaissa. Olis nyt edes rahan kanssa mennyt naimisiin.