Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1284)
Yli puolenvälin kohti neljääkymmentä. Kvaak, kvaak ankkahuulet kaakottaa.
Minusta tuo ei ole kaunis nainen. Pieni, iso pää, legohampaat. Ei ole kaunotar.
Stressaavaa olla Sofia kun on miehen armoilla
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, sääliksi käy oikeesti. Aika lailla tietynlaisessa kultaisessa häkissä asuu, puitteet ovat hienot mutta samanlainen jalkavaimo kuin mitä sheikit pitävät.
Juuri yksi Shellin veljenpojan vaimo katosi tyttölapsinern. Ei naisella ole siellä arvoa
Ja mieshän haluaa olla avoimessa suhteessa, siis omalta osaltaan. Kaiken Sofia sietää, kunhan ukko saapuu laukkukaupan kautta. Kivaa varmaan katsoa, kun ne muut naiset alkaa olla kaksvitosia ja itse lössähtää ja elää pelossa.