Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poliisit ja palomiehet kelpaavat naisille mutta varakas insinööri ja yrittäjä ei

Vierailija
26.03.2026 |

Minulla ei ole poliisin tai palomiehen statusta. Poliisin ja palomiehen palkka on surkea ja ovat enemmän tai vähemmän vähän tyhmemmän oloisia.

Sen sijaan yrittäjänä ja insinöörinä olen saanut raavittua puolen miljoonan euron vuosiansiot yrittäjyydellä mutta naisille en ole kelvannut.

Akateemisille naisille olen liian juntti ja kauniille mutta köyhälle lähihoitajalle olen liian eri planeetalta. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ainot asiat mitä itsestäsi kerrot ovat ammattinimike ja varakkuus? No just. Ja samalla haukut ihmisiä, jotka ovat valinneet eri ammatin kuin sinä? Aika outoa todella, ettei naisia kiinnosta. En ymmärrä, mitä teen tiedolla vuosiansioistasi. Nehän on sun rahoja, mulla on omat.

Vierailija
22/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Minä en kyllä tiedä ensimmäistäkään varakasta perusinssiä. Aivan keskituloisia ovat. Sitäpaitsi se AMK inssi ei ole koulutukseltaan sen kummempi kuin vaikkapa poliisi, sillä heidänkin peruskoulutus on nykyään AMK-tasoinen. 

Joku diplomi-inssi on jo hieman eri asia, mutta heistäkin on jo nykyään niin paljon tarjontaa, että sekään ei ole läheskään sama etulyöntiasema elämään kuin vaikkapa mitä se oli joskus 70-luvulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit ja palomiehet ovat hyväkroppaisia ja kovakuntoisia. Toimistossa pullaa mussuttava insinööri tuskin on.

Tuntemani yliopiston professori on kovakuntoisempi kuin suurempi osa palomiehistä tai poliiseista. 

Vierailija
24/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Minä en kyllä tiedä ensimmäistäkään varakasta perusinssiä. Aivan keskituloisia ovat. Sitäpaitsi se AMK inssi ei ole koulutukseltaan sen kummempi kuin vaikkapa poliisi, sillä heidänkin peruskoulutus on nykyään AMK-tasoinen. 

Joku diplomi-inssi on jo hieman eri asia, mutta heistäkin on jo nykyään niin paljon tarjontaa, että sekään ei ole läheskään sama etulyöntiasema elämään kuin vaikkapa mitä se oli joskus 70-luvulla.

Työtehtävissä on eroa. Siinä missä poliisi kuskaa juoppoja putkaan tai tutkii nakkikiskavarkauksia 3 tonnin kuukausiliksalla niin insinööri voi olla toimialajohtaja tai vastaava taho ja olla vastuussa satojen miljoonien eurojen hankkeista. 

Vierailija
25/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisille käy. Joillekin. Miehet etsivät 22v naista joka on naurettavaa tässä iässä.

Vierailija
26/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työtehtävissä on eroa. Siinä missä poliisi kuskaa juoppoja putkaan tai tutkii nakkikiskavarkauksia 3 tonnin kuukausiliksalla niin insinööri voi olla toimialajohtaja tai vastaava taho ja olla vastuussa satojen miljoonien eurojen hankkeista. 

Poliiseilla ei taida työt seurata kotiin. Mitä nainen tekee insinöörillä, joka tekee illat ja lomatkin töitä eikä ole perheen kanssa?

Vierailija
27/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Se pelastaja tai poliisi saattaa työtehtävillään vastata ihmishengistä. Että vedäs inssi nyt se slipoveri päällesi ja pistä ne suorakaiteen muotoiset silmälasit päähäsi, ettei pölyisessä toimistossa tule vahingossa vetäistyä paperihaavaa sormeen. ;D

Vierailija
28/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Se pelastaja tai poliisi saattaa työtehtävillään vastata ihmishengistä. Että vedäs inssi nyt se slipoveri päällesi ja pistä ne suorakaiteen muotoiset silmälasit päähäsi, ettei pölyisessä toimistossa tule vahingossa vetäistyä paperihaavaa sormeen. ;D

Poliisi menee kerrostalolääväänsä työvuoron kun minä menen uudenkarhealla mersullani vaaleasävyiseen, uudenkarheaan luksusmalliseen kivitalooni.

Vierailija
29/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä insinöörit, vaikkei olisi edes erityisen varakkaita, kelpaavat kyllä naisille hyvin. Olen töissä insinööritoimistossa, eikä täällä taida olla kuin 1 sinkku miesinsinööri, ja se on sellainen aika nuori hiljattain valmistunut. Olen joskus jopa miettinyt, että kyllä se nykyajan ulkonäkökeskeisyys taitaa olla lähinnä jotain somehöpötystä, koska ei monet noista ole minkään näköisiä, ja hiljaisia introvertteja vielä, mutta niin vaan on vaimot ja lapsia.

Eipä tinderissä paljoa mätsejä ole näkynyt. 

ap

Jospa olet ikävä luonne? Oletko tullut ajatelleeksi sitä.

Vierailija
30/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi menee kerrostalolääväänsä työvuoron kun minä menen uudenkarhealla mersullani vaaleasävyiseen, uudenkarheaan luksusmalliseen kivitalooni.

Ihan tavallisia kotejahan heillä näyttää olevan. Vallan monet poliisit ja pelastajat asuvat niin kerros-, rivitalo- kuin myös omakotitaloissakin. Eikä muuten perusinssi asu sen enempää oikeassa modernissa kivitalossa. Korkeintaan velkaisessa siporex-talossa, joka etäisesti yrittää matkia arkkitehtonisia kivitaloja. Että älä viitsi. Miljoonakämpässä et asu sinäkään sen pienellä koneella olevan C-mersusi kanssa ;D

31/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemani  - ja heitä on paljon  - päälle 35v dippainssit on kyllä kaikki parisuhteissa ja suurimmalla osalla vielä 1-2 lasta. Vaimonsa eivät tosin ole mitään Miss Universumeita, mutta ei nämä miehetkään ole mitään Hunkseja.  

Vierailija
32/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei miehenä kiinnostaisi lainkaan naiset, jotka ovat kiinnostuneita palomiehistä, poliiseista, tai muista ei akateemisista miehistä. Onneksi meitä löytyy joka junaan. 

Vierailija
33/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lapsiressukka. Käys nyt koulus ja hanki joku ammatti sekä yritä hakeutua töihin ensin.

Vierailija
34/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ?

Miksi miksi, vieläkö joku

Miksi jotkut, ja jotkut ei

Miksi jotkut vielä ???

Vierailija
35/35 |
26.03.2026 |