Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poliisit ja palomiehet kelpaavat naisille mutta varakas insinööri ja yrittäjä ei

Vierailija
26.03.2026 |

Minulla ei ole poliisin tai palomiehen statusta. Poliisin ja palomiehen palkka on surkea ja ovat enemmän tai vähemmän vähän tyhmemmän oloisia.

Sen sijaan yrittäjänä ja insinöörinä olen saanut raavittua puolen miljoonan euron vuosiansiot yrittäjyydellä mutta naisille en ole kelvannut.

Akateemisille naisille olen liian juntti ja kauniille mutta köyhälle lähihoitajalle olen liian eri planeetalta. 

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme me neuvotella mahdollisesta yhteistyöstä mutta se alkaa avioehdosta tai muusta sopimuksesta. Jos etsit jotain alkeellisia apinavaistojasi hivelevää naista niin mene vaikka thaikkuloihin.

T nainen

Vierailija
2/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tuo luonteesi. Harmi ettei sitä voi rahalla korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pelkkä varakkuus ei merkitse yhtään mitään, jos se ihminen itse on täysi m#lkku. 

Palomies pelastaa ihmishenkiä ja uhraa joskus oman elämässäkin vieraiden ihmisten hengen pelastamiseksi. Se on ritarillista ja ihailtavaa.

Vierailija
4/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paukuti, paukuti, paukuti painaa vaarallisen duunin kanssa elävä peloton komistus. Inssihiiri takoo hanskaan.

Mirkku, 22

Vierailija
5/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että noin varakas mies tietää mistä millaisiakin naisia saa milläkin hinnalla. Paitsi tietty jos luulee että nainen panee ja synnyttää omaksi huvikseen eli on insinööriydestään huolimatta retardi :D

Vierailija
6/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pampunheiluttajat ja panomiehet?

Vierailija
7/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä insinöörit, vaikkei olisi edes erityisen varakkaita, kelpaavat kyllä naisille hyvin. Olen töissä insinööritoimistossa, eikä täällä taida olla kuin 1 sinkku miesinsinööri, ja se on sellainen aika nuori hiljattain valmistunut. Olen joskus jopa miettinyt, että kyllä se nykyajan ulkonäkökeskeisyys taitaa olla lähinnä jotain somehöpötystä, koska ei monet noista ole minkään näköisiä, ja hiljaisia introvertteja vielä, mutta niin vaan on vaimot ja lapsia.

Vierailija
8/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa jankuttaa. Insinööri voi olla hyvä työssään, mutta tyhmä juntti muissa asioissa. Tunnen erittäin miellyttävän insinöörin ja erittäin juntin ääliöinsinöörin. Miellyttävä on onnellisesti naimisissa, mutta juntti ihmettelee edelleen miksi naiset kaikkoavat. 

Vierailija
9/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leisure suit larry kelpaa kenelle tahansa

Vierailija
10/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pelkkä varakkuus ei merkitse yhtään mitään, jos se ihminen itse on täysi m#lkku. 

Palomies pelastaa ihmishenkiä ja uhraa joskus oman elämässäkin vieraiden ihmisten hengen pelastamiseksi. Se on ritarillista ja ihailtavaa.

Anteeks mutta myös palomies voi olla m:lkku. Tai ensihoitaja. He tekevät vain työtään, ei kerro mitään ihmisen arkiluonteesta.

Vierailija
11/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks mutta myös palomies voi olla m:lkku. Tai ensihoitaja. He tekevät vain työtään, ei kerro mitään ihmisen arkiluonteesta.

No kyseessä ei ole kuitenkaan mikään psykopaattinarsistiammatti. 

Vierailija
12/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos virkapuku, mikä sokeuttaa yksinkertaisen mielen ja miehenkin. 

Vierailija
13/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä insinöörit, vaikkei olisi edes erityisen varakkaita, kelpaavat kyllä naisille hyvin. Olen töissä insinööritoimistossa, eikä täällä taida olla kuin 1 sinkku miesinsinööri, ja se on sellainen aika nuori hiljattain valmistunut. Olen joskus jopa miettinyt, että kyllä se nykyajan ulkonäkökeskeisyys taitaa olla lähinnä jotain somehöpötystä, koska ei monet noista ole minkään näköisiä, ja hiljaisia introvertteja vielä, mutta niin vaan on vaimot ja lapsia.

Eipä tinderissä paljoa mätsejä ole näkynyt. 

ap

Vierailija
14/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tinderissä paljoa mätsejä ole näkynyt. 

ap

Tutustu naisiin oikeassa elämässä eikä tinderissä.

Vierailija
15/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tympeältä ihmiseltä. Siksi. Eikä kaikille raha merkitse kaikkea. Itse jätin varakkaan insinöörin perusduunarin vuoksi. Arvaa kumpi merkitsi enemmän, luonne vai rahat?

Vierailija
16/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pampunheiluttajat ja panomiehet?

Tunnustan. Työskennellessäni vuosia sitten vielä palomiehenä olin todella kova panomies. Nyt en ole enää palo-enkä panomies. Suhdanteet muuttuvat.

Vierailija
17/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan tinderissä se tyyppi, joka korostaa miten on koko ajan kiireinen eikä ole deittailulle aikaa, mutta kotiorja seksipalveluilla kyllä kelpaisi.

Vierailija
18/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaan omasta puolestasi. 

Nimim: DI, aviossa jo 30 vuotta.

Vierailija
19/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit ja palomiehet ovat hyväkroppaisia ja kovakuntoisia. Toimistossa pullaa mussuttava insinööri tuskin on.

Vierailija
20/35 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet ja tuhannet insinöörit, yrittäjät, palomiehet, poliisit, opettajat, lentäjät, työttömät jne.. ovat naimisissa, kuten kaikki tiedämme. Ammatti ei ratkaise. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi