Räsänen seisoo edelleen sanojensa takana "homous on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö".
Käsittämätöntä että näitä mielipiteitä ei suostuta myöntämään virheellisiksi vaan piiloudutaan RAAMATUN TAAKSE!
Kommentit (869)
Vierailija kirjoitti:
Siis 2004 oli kirjoittanut tuon pamflettiin? Aika kummallista jos 22 vuotta vanhoista asioista saa kunnianloukkaus tuomion. Silloin tuollainen puhe oli vielä melko tavallista ja maailma on muuttunut paljon.
Vihasta tai vanhuuttaan tärisevän syyttäjämummon henkilökohtainen ristiretki. Saanee Seta-piireissä respectiä.
Mielipiteitä ei suostuta myöntämään virheellisiksi? Eli meillä on olemassa vääriä mielipiteitä.
Homous ei siis ole seksuaalinen poikkeus? Tarkoittaako se että se on valtavirtaa, eikä seksuaalinen vähemmistö? Mutta entä jos on, mutta ei saa sanoa?
Siksi vain kysyn😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivi-tätistä voi olla montaa mieltä, mutta 150% oikeassa on. Homoilu on degenereaatiota.
Paitsi lesbiaani-hommat, ne on ihan jees.
Siis kaikki miehiin liittyvä seksuaalisuus on degeneraatiota. Miehen siemen miehen peräaukossa, miehen siemen loisimassa naisen kohdussa.
Ylipäätään niitä alapään elimiä ei ole syytä hinkata. Niistä tulee ulostetta, ei tarvitse sen kummempaa.
Et ole ajatellut käydä psykopaatille juttelemassa noista "loisii naisten kohduissa" psykooseistasi?
Tuntuu olevan aika kipeät ja väkinäiset setit tulilla.
Et ole saanut dikkiä vuosikymmeneen ja nyt sitten äkämystyttää kun muut naarakset saa ja sä jäät ilman?
TÄMÄ 😁
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteitä ei suostuta myöntämään virheellisiksi? Eli meillä on olemassa vääriä mielipiteitä.
Näköjään. Nyt siitä on oikeuden päätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häiriö on kansanedustaja Räsäsellä?
Psykoseksuaalinen kehityshäiriö. Siitäon kiistaton näyttö.
Eikö Niilopappa pan e enää sitä kakkoseen?Pystytkö laittamaan todisteet väitteillesi tänne? Yli 30 vuotta heterosuhteessa ei ole kehityshäiriö.
Mistä sinä tiedät sen homostelut?
Siis kenen? Syytön kunnes toisin todistetaan. Täällä esitettiin väite, että Päivi olisi homosteluun syyllistynyt. Sille väitteelle ei tosin todisteita löydy.
Voiko mielipide olla virheellinen?
Ja mistä löytyy kaikkiin asioihin se virallinen mielipide, jotten vahingossa sanoa väärää mielipidettä?
Sanoo seisovansa mutta ehkä Päivi purskahtaa itkuun kovan päivän päätteeksi.
Räsänen on Äijä. Munaa enempi kuin monella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Sikäli tämä tuomio on huono juttu, koska Päivillä on pakkomielle olla joku hurskasteleva marttyyri, ja koittaa sillä kerätä taivaspisteitä, vaikka koko nainen on täydellinen Jeesuksen opetusten vastakohta. Lienee joku histrioninen persoonallisuushäiriö uskontotwistillä.
Syyttäjäthän tuota marttyyrikuvaa yritti rakentaa. Päivi itse olisi varmasti paljon mieluummin istunut kotona perheensä kanssa kuin jossain poliisin kuulusteluissa tai oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo seisovansa mutta ehkä Päivi purskahtaa itkuun kovan päivän päätteeksi.
Mitä sitten? Aika moni itkee rankkojen kokemusten jälkeen. Ei se silti tarkoita, että perääntyisi väitteistään.
Enemmän tämä KKO:n tuomio kiihoittaa kansaaryhmää vastaa, kun Päivin pamfletti jota kovin moni ei ole edes lukenut.
Jumala ei ainakaan sitä "ominaisuutta" ole ihmiseen laittanut.
Vierailija kirjoitti:
Jumala ei ainakaan sitä "ominaisuutta" ole ihmiseen laittanut.
Ei. Kyllä ihminen ihan itse on sen ominaisuuden itselleen kehittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä häiriö on kansanedustaja Räsäsellä?
Psykoseksuaalinen kehityshäiriö. Siitäon kiistaton näyttö.
Eikö Niilopappa pan e enää sitä kakkoseen?Pystytkö laittamaan todisteet väitteillesi tänne? Yli 30 vuotta heterosuhteessa ei ole kehityshäiriö.
Mistä sinä tiedät sen homostelut?
Siis kenen? Syytön kunnes toisin todistetaan. Täällä esitettiin väite, että Päivi olisi homosteluun syyllistynyt. Sille väitteelle ei tosin todisteita löydy.
Ajatteletko sinä heterona tuon tuosta homoseksiä ja koet ahdistusta niistä ajatuksista? Minä en ja olen heteronainen. Jos Päivi ei homostele, uskon sen, mutta ei hän kyllä ihan täysi hetero ole.
-eri
Entäs tämä. Minulla sanotaan olevan toiminnallinen häiriö...
Jossain maissa se on ihan sairaus...
Voiko tästä haastaa oikeuteen?
Tämä siis puhtaasti lääketiedettä. Ei mikään homous etc kysymys
Lisäksi tällä luokituksella "häiriö" et saa rahaa tai apua, sairaslomaakaan.
Päivin pamfletti lienee tuntematon suurimmalle osalle eikä suurinta osaa varmaan edes kiinnosta päivin kirjoitukset.
En vain edelleenkään ymmärrä miten voi olla kiihottamista ketään vastaan jos sanoo jonkun ominaisuuden olevan psykososiaalisen kehityksen häiriö? Vaikka väite olisikin väärä.
Minä olen hyvin introvertti. Jos joku sanoisi introverttiyden olevan psykoseksuaalisen kehityksen häiriö, niin en kyllä ymmärtäisi edes loukkaantua siitä. Saatikka kokea kiihottamisena minua vastaan.
S-e o-n p-a-h-e-k-s-u-t-t-a-v-a-a-, m-u-t-t-a v-ie-lä hy-vi-n k-a-u-k-a-n-a ki-i-h-o-t-t-a-m-i-s-e-s-t-a k-a-n-s-a-n-r-y-h-m-ä-ä v-a-s-t-a-a-n.
Huoh tätä p-a-s-k-a-p-a-l-s-t-a-n sensuuria.