Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räsänen seisoo edelleen sanojensa takana "homous on psykoseksuaalisen kehityksen häiriö".

Vierailija
26.03.2026 |

Käsittämätöntä että näitä mielipiteitä ei suostuta myöntämään virheellisiksi vaan piiloudutaan RAAMATUN TAAKSE!

Kommentit (459)

Vierailija
361/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisen tarkoituksenmukaisuuden  kannalta on häiriö,  toisaalta emme voi tietää kaikkia luonnon metkuja. Raamatun homous oli selvää irstailua ja homoilun yhteydessä esiintyvää väkivaltaa vastaan.   Jokin  ikivanha perinne silloisessa maailmassa  joka oli hyväksi havaittu.   Mutta hyvä,  nyt haastetaan  muslimit  tuomiolle  koska he vaativat peräti kuolemaa  homoille.   Päivi vaan vähän siteeraili kirjaansa. 

Vierailija
362/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivin mielipide on mielipide siinä missä jonkun äärivasemmistolaisen persujen haukkujankin. Go Päivi Go!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta en halua asua Suomessa, jossa ei saa esittää mielipidettään."

Suomessa saa esittää mielipiteensä mutta ei ihan millä tavalla tahansa. Se pitää pystyä tekemään niin että ei halvenna mitään kokonaisia ihmisryhmiä. Onko se liikaa pyydetty?

" Eivät kaikki ole minun kanssani samaa mieltä, pitääkö mun sitten mennä vankilaan vääräuskoisuuteni tähden?"

Räsänen sai vähän yli tonnin sakot. Se on se rangaistusten taso näissä. Ja sitten vielä huudetaan kuin tämä olisi joku Neuvostoliitto jossa joutuu leirille vuosikymmeneksi yhdestä väärästä sanasta.

Onko sinulla montakin ylimääräistä tonnia?

Vierailija
364/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivin kaltaiset ääliöt, kuten Halla-Aho, tulisi jättää Helsingin Rautatieaseman nurkkiin mölisemään, sen sijasta että heille annetaan uskottavuutta näillä tuomioilla, joista pääsevät uhriutumaan "sananvapauden nimessä" blaa blaa.

Ehkä. Aatteesi keulahahmot ovat kuitenkin sitä mieltä että heidät tulee ripustaa häpäistynä kansakunnan eteen syljettäväksi. 

Kansakunta vain on eri mieltä.

Kansankunta on eri mieltä? Ottaako kukaan sinun lisäksesi mainittuja hahmoja tosissaan? Homofoobikko Savon perukoiltakaan ei jaksa olla Päivin lailla obsessoitunut toisten ihmisten makuuhuoneista, kun pers-ulit Kokoomuksen saappaita nuollessa romuttavat tulevaisuuden.

Edes makuuhuoneissa peppujaan rassaavat urokset eivät jaksa olla punavihreiden lailla obsessoituneina jonkun uskovaisen mielipiteistä yleensä peppujen rassailuun.

Eivät varmaan jaksakaan. Olemme siis todenneet Päivin täydellisen irrelevanttiuden, laidasta laitaan. Joten...

Vierailija
365/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisen tarkoituksenmukaisuuden  kannalta on häiriö,  toisaalta emme voi tietää kaikkia luonnon metkuja. Raamatun homous oli selvää irstailua ja homoilun yhteydessä esiintyvää väkivaltaa vastaan.   Jokin  ikivanha perinne silloisessa maailmassa  joka oli hyväksi havaittu.   Mutta hyvä,  nyt haastetaan  muslimit  tuomiolle  koska he vaativat peräti kuolemaa  homoille.   Päivi vaan vähän siteeraili kirjaansa. 

"Biologinen takoituksenmukaisuus" on rakentanut ihmisestä luontaisesti homoseksuaalin. Tämä on tapahtunut korkean kognitiivisen kehittyksen rinnalla, jolloin lapset yms. pystytää kyllä hankkimaan, vaatimatta ihmisen korkeimman potentiaalin vastaista; heteroseksuaalisuutta. 

Vierailija
366/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä tuomitsen Husu Husseinin julkisuudessa esittämät loukkaavat kommentit"

Riittääkö?

Ei todellakaan riitä. Kuten sanoin, ei teistä ole kuin tuomitsemaan ne anonyymisti netissä, ja silloinkin vasta kun kysytään asiaa neljä kertaa.

Oletko vaatinut Husua tuosta tilille? Koska?

Oletko kysynyt SDP:ltä mihin lääketieteeseen perustuu puolueen kanta siihen että homoseksuaaliseen kanssakäymiseen kuuluu patologisesti anaalijutut?

Oletko vaatinut selvitystä tai anteeksipyyntöä? Jos tonnin sakot on Räsäselle liian pienet, minkälaiset sakot Husun ja SDP:n pitäisi saada?

Oletko ikinä vaatinut tätä omalla nimellä ja naamallasi missään?

Oletko pyytänyt anteeksi itse sitä että et pidä tuota tuomittavana kuin vasta vuosia myöhemmin kun sinua painostetaan asiasta?

Lähdetään tuosta ja katsotaan sitten riittääkö.

Vierailija
367/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On hienoa että sinä tuomitset Räsäsen puheet, mutta on aivan turha teeskennellä että tuomitset ne homofibiannvuoksi etkä siksi että kyseessä on vain Räsänen josta et muuten vain tykkää."

Mistä hatusta sinä vedät noita käsityksiäsi siitä miksi minä jotain tuomitsen tai en tuomitse? En ole kertaakaan sanonut mitään joka vittaisi siihen että tuomitseminen liittyy siihen että kyseessä on juuri Räsänen.

"Sinulla on nyt ollut neljä mahdollisuutta tuomita SDP:n homofobia. "

Ja joka kerta olen tehnyt sen sellaisen ihmisen kohdalla joka tuossa puolueessa jotain väärää sanoo. En tietenkään tuomitse mitään "SDP:n homofobiaa" jos sellaisesta ei ole merkkejä.

"Sinä et näe tuossa mitään vikaa."

Kyllä näen. Sinä vain olet päättänyt omassa päässäsi että en näe. Ja minä en sitä käsitystä voi sinussa muuttaa yhtään sen helpommin kuin homostakaan ei saa hetroa.

Vierailija
368/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko sinulla montakin ylimääräistä tonnia?"

Nuo ovat päiväsakkoja jotka määräytyvät tulojen mukaan. Päivin korkeilla tuloilla sakot ovat yli tonnin, pienituloisemmalla ne olisivat sitten pienemmät.

Vierailija
369/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä tuomitsen Husu Husseinin julkisuudessa esittämät loukkaavat kommentit"

Riittääkö?

Hehe, toivotonta. Et vain kykene. Johtuuko se siitä että vaikka Sebu on homoseksuaali, johon viha kohdistuu, niin hän on ps edustaja.

Vierailija
370/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti ei ole tarkoituksenmukaista, että kaikki yksiköt lisääntyvät. 

Ja mitä raamattuun tulee, vanhemmista versioista selviää, että syntiä oli orjien ja nuorten poikien kanssa harjoitettu miesten välinen seksi. 

-Eri

Vierailija
371/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei todellakaan riitä."

Hetki sitten sanoit että se riittäisi. Eli siis valehtelit päin naamaa edellisessä viestissäsi.

Vierailija
372/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On hienoa että sinä tuomitset Räsäsen puheet, mutta on aivan turha teeskennellä että tuomitset ne homofibiannvuoksi etkä siksi että kyseessä on vain Räsänen josta et muuten vain tykkää."

Mistä hatusta sinä vedät noita käsityksiäsi siitä miksi minä jotain tuomitsen tai en tuomitse? En ole kertaakaan sanonut mitään joka vittaisi siihen että tuomitseminen liittyy siihen että kyseessä on juuri Räsänen.

"Sinulla on nyt ollut neljä mahdollisuutta tuomita SDP:n homofobia. "

Ja joka kerta olen tehnyt sen sellaisen ihmisen kohdalla joka tuossa puolueessa jotain väärää sanoo. En tietenkään tuomitse mitään "SDP:n homofobiaa" jos sellaisesta ei ole merkkejä.

"Sinä et näe tuossa mitään vikaa."

Kyllä näen. Sinä vain olet päättänyt omassa päässäsi että en näe. Ja minä en sitä käsitystä voi sinussa muuttaa yhtään sen helpommin kuin homostakaan ei saa hetroa.

Itse väitit minun käyttävän tuota oikeutuksena Räsäsen puheille.

Se ei ollut sitä, myönnä se.

Myönnä myös että sinua ei kiinnosta paskaakaan Räsäsen homofobia koska sinua ei kiinnosta homofobia.

Vierailija
373/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä homous on kehityksellinen häiriö. Mutta ihan yhtä arvokkaita ihmisiä, kuin muutkin. Onhan ihmisillä monenlaisia kehityksen häiriöitä. Joku on esim. lyhytkasvuinen.

Vierailija
374/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei todellakaan riitä."

Hetki sitten sanoit että se riittäisi. Eli siis valehtelit päin naamaa edellisessä viestissäsi.

Yhtään missään en sanonut että riittää.

Valehtelet tuossakin.

Vierailija
375/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei todellakaan riitä."

"Oletko vaatinut Husua tuosta tilille? Koska?

Oletko kysynyt SDP:ltä mihin lääketieteeseen perustuu puolueen kanta siihen että homoseksuaaliseen kanssakäymiseen kuuluu patologisesti anaalijutut?

Oletko vaatinut selvitystä tai anteeksipyyntöä? Jos tonnin sakot on Räsäselle liian pienet, minkälaiset sakot Husun ja SDP:n pitäisi saada?

Oletko pyytänyt anteeksi itse sitä että et pidä tuota tuomittavana kuin vasta vuosia myöhemmin kun sinua painostetaan asiasta?"

Vierailija
376/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei todellakaan riitä."

Se olin minä, eri henkilö.

Ja ei, et toiminut kuten sinulle esitettiin. Jätit kontekstin kokonaan pois.

Yritä vielä.

Vierailija
377/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut uskoo myös, että maa on litteä, mutta ei heitä vainota tämän todistettavasti väärän uskomuksensa takia.

Maapallo ei ole ihminen. 

Räsänen ei ole kuka tahansa netissä huutelija, vaan päättäjä, poliitikko ja lääkäri. 

Hän ei ainoastaan hauku, tai ole hyväksymättä homoja, vaan väittää heitä kehityshäiriöisiksi. 

Sille ei ole tieteellistä pohjaa. 

Olen itse biseksuaali, joihin tällaiset Räsäset eivät ikinä ota mitään kantaa. Ehkä, koska meikäläiset pilaavat teorian. Jos meinaan kyseessä olisi kehityshäiriö, mulla tuskin olisi kykyä heteroseksuaalisiin suhteisiin lainkaan. 

Oli syy mikä tahansa, mitään ihmisryhmää ei voi omien mielipiteiden takia päättävässä asemassa oleva henkilö leimata kehityshäiriöisiksi. 

Kukaan ei ole kieltänyt sanomasta, ettei hyväksy tai että oma usko oman tulkinnan mukaan kieltää. 

Vierailija
378/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei todellakaan riitä."

Se olin minä, eri henkilö.

Ja ei, et toiminut kuten sinulle esitettiin. Jätit kontekstin kokonaan pois.

Yritä vielä.

"Oletko vaatinut Husua tuosta tilille? Koska?

Oletko pyytänyt anteeksi itse sitä että et pidä tuota tuomittavana kuin vasta vuosia myöhemmin kun sinua painostetaan asiasta?""

Vierailija
379/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse väitit minun käyttävän tuota oikeutuksena Räsäsen puheille."

Niinhän sinä käytitkin. Käytit ihan klassista "mutta kun tuo toinenkin" ja "miksi et sitten tuomitse sitä" taktiikkaa.

Miksi tuoda esiin joku muu tapaus jos et halua jotenkin oikeuttaa sillä sitä että Päivinkin pitäisi saada ilman tuomitsemista sanoa jotain? 

Vierailija
380/459 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin minäkin sanoa mikä häiriö minusta Räsäsellä on, mutta annanpa olla. Nimittäin kun oikein alkaa toisia haukkumaan niin saattaa saada tuomion. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi