Tutkimus: Nuoret miehet haluavat tottelevaisen vaimon
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buumerit on kaikkein liberaaleimpia 😄 kannattaa ottaa iäkkäämpi mies, jos haluaa tasa-arvoa
Eivät tosiaan ole, kaikkensa naisvihamiemisimpiö ja konservatiivisimpiö; mies käyvtöissä, harrastaa, ja akka hoitaa kodin , lapset, ja antaa pillua. Ja mies päättää.
Tuossapa syy, miksi minä jäin X -sukupolven edustajana sinkuksi.
Ja aika moni nuori nainen tekee myös niin. Lapsia _ lapsen voi aina tehdä yksinkin, mutta raaitemiestä ei kannata ottaa. Jos miehet eivät tajua kasvaa ja kehittyä, niin sitten jäävät yksin.
Olisiko kannattanut katsella niitä muista X-sukupolven edustajia eikä vain buumereita jos et niistä tykännyt? Ehkä olit itsekin vanhoillinen jos buumerit vaan kiinnosti?
Veikkaan että milleniaalit on vielä liberaalimpia kuin X:t, mutta ilmeisesti Z:n on somealgoritmit pilanneet. Juuri tuli sitran tutkimus missä todettiin että somen algoritmit täyttää nuorten maailman oikeistolaisella sisällöllä. Ihailevat Andrew Tatea ja äänestävät perussuomalaisia.
Käsittämätöntä. Itsellä hyvin tasa-arvoinen, yli 20 vuotta kestänyt parisuhde jossa kumpikin "johtaa" niissä asioissa, jotka paremmin hanskaa. En ikinä vaihtaisi mihinkään nöyristelijään.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa uskontoa ja suunnata vaikka Afganistaniin ja toiveet toteutuu.
Totta. Muslimeiksi näiden pikkupersujen tulisi kääntyä. Arvotkin ovat yksi yhteen. Eipä ole tullut itselle mieleen, että naisen tulisi olla tottelevainen.
Ja sitten on naisten vika, että miehillä menee huonosti?
Eli jokaisen naisen pitää haluta tulla alistetuksi?
Parempi, että nämä miespuoliset jumalan lahjat maailmalle jäävät pariutumatta.
Ja nuoret naiset haluaa provider-miehen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi todellakin jäävät :) Naiset ovat jo ymmärtäneet etteivät miehet ole heidän arvoisiaan ja monet elävät jo täysin miesvapaata elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi todellakin jäävät :) Naiset ovat jo ymmärtäneet etteivät miehet ole heidän arvoisiaan ja monet elävät jo täysin miesvapaata elämää.
Vielä kun verovaratkin saataisiin kohdistettua sukupuolen mukaan, ettei naiset vahingossa maksa miesten elämistä. Se olisi jotain!
No kuka pirttihirmuakaan haluaa? Sitä paitsi suurin osa naisista ilomielin ns. alistuu miehen ohjattavaksi, jos vain kokevat miehen sen arvoiseksi. Suurin ei vain koe, koska naiset pitävät vain vähemmistöä miehistä viehättävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen paikan tulee olla aina alisteinen
Nainen, tuo kylkiluun palanen ja ylijäämä osista kasattu.....otus, on tarkoitettu miehelle alisteiseksi. Ja viimeistään kun jesse teki paskatestin eevalle, vain todistaaksen naisten aivottomuuden ja syyn että tarpeen olla holhottavia ja alisteisia, kun käski olla syömättä siitä vtun puusta sitä vtun omenaa vaikka tiesi tasan tarkkaan että, sehän oli kuin kakaraa olisi kieltänyt niin se suorastaan vain yllyttää sitä tekemään just päinvastoin. Ja niin siinä kävi kuin tiedossa oli, saatanan akka meni kajomaan siihen aplariin ja laittoi kaiken vituiksi.
Setien tarinoita jossa jo alkujaankin vihataan naisia. Kuka hullu enää moiseen roskaan uskoo.
Mä oon saanut koulutettua itelleni ihan hyvän naisen.
Vierailija kirjoitti:
No kuka pirttihirmuakaan haluaa? Sitä paitsi suurin osa naisista ilomielin ns. alistuu miehen ohjattavaksi, jos vain kokevat miehen sen arvoiseksi. Suurin ei vain koe, koska naiset pitävät vain vähemmistöä miehistä viehättävinä.
*suurin osa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun verovaratkin saataisiin kohdistettua sukupuolen mukaan, ettei naiset vahingossa maksa miesten elämistä. Se olisi jotain!
Tota, käytännössä miehet elättää naiset. Miehet tuottaa valtaosan veroista joilla maksetaan naisten palkat.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon saanut koulutettua itelleni ihan hyvän naisen.
Mun ei pitänyt edes kouluttaa. Ilomielin antautui minulle täysin alusta lähtien. Kuka aikuinen mies edes katselisi hankalaa naista? Naisenkin pimppi kuivuu kun mies on vetelä alistuvainen nössö.
Pitää vähän katsoa missä maissa ja kulttuureissa tutkimus on tehty. Saattaa löytyä syyt osittain myös sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tota, käytännössä miehet elättää naiset. Miehet tuottaa valtaosan veroista joilla maksetaan naisten palkat.
Mistäs tuon vedit? :D Kerropas nyt vähän tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää vähän katsoa missä maissa ja kulttuureissa tutkimus on tehty. Saattaa löytyä syyt osittain myös sieltä.
Väitätkö että muka suomalaiset miehetkin eivät osaa olla itseään kunnioittavia tavallisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mä haluan isomunaisen komean miljardöörin. Kaikkea voi aina haluta. On kuitenkin samalla hyvä muistaa, että yhteiskunta tai vastakkainen sukupuoli kollektiivisesti ei ole vastuussa siitä jos et haluamaasi saa.
Niin tai jumppaa vähän torttuasi.
Jumppaa sinä persettäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että muka suomalaiset miehetkin eivät osaa olla itseään kunnioittavia tavallisia miehiä.
Suomalainen itseään kunnioittava mies on kuitenkin hieman erilainen kuin intialainen ja se johtuu kulttuurista. Et ole moisesta ikään kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Buumerit on kaikkein liberaaleimpia 😄 kannattaa ottaa iäkkäämpi mies, jos haluaa tasa-arvoa
Eivät tosiaan ole, kaikkensa naisvihamiemisimpiö ja konservatiivisimpiö; mies käyvtöissä, harrastaa, ja akka hoitaa kodin , lapset, ja antaa pillua. Ja mies päättää.
Tuossapa syy, miksi minä jäin X -sukupolven edustajana sinkuksi.
Ja aika moni nuori nainen tekee myös niin. Lapsia _ lapsen voi aina tehdä yksinkin, mutta raaitemiestä ei kannata ottaa. Jos miehet eivät tajua kasvaa ja kehittyä, niin sitten jäävät yksin.
Tuon tutkimuksen mukaan boomerit ovat huomattavasti liberaalimpia kuin nuoret. Nuoret miehet haluavat, että mies päättää, ja että nainen hoitaa lapset ja kodin. Boomerit ovat tutkitusti tasa-arvoisempia. Nuorten miesten mielestä nainen ei saa tehdä aloitetta seksiin. Boomerien mielestä saa.
Mutta haluaisitko oikeasti nuoremman? On niin erikoinen sukupolvi että itse en pysty ymmärtämään kun ehkä 35v+