Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset jatkuvasti on sitä mieltä ettei alkoholia juova mies kelpaa.

Vierailija
11.03.2026 |

No minä tykkään bilettää ja kaverini myös monet käy 2 kertaa kuukaudessa ja välillä viikottain, miksei alkoholia saisi juoda vaikka sit vähempi välillä ja enempi? Juohan monet naisetkin alkoholia ja nykyään monet käy baareissa, en ymmärrä miksi se on este? Minä olen vuosia juonut alkoholia ja olen 41, en usko että tämä vaikuttaisi miksei naisille kelpaa. Toki ymmärrän niitä jotka eivät ollenkaa halua että mies juo.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo

Vierailija
2/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua tapailla miehiä, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten kaljaa lasillisen. 🍻En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ottaa vähemmän kerralla tai ei ollenkaan. Ja erikseen on paljon juovat naiset. Moni etsii selväjärkistä miestä. 

Vierailija
4/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tapailla miehiä, jotka juovat viikoittain alkoholia kuten kaljaa lasillisen. 🍻En käytä itse ollenkaan.

On ok, jos esim. Häissä juo. Mutta viikoittain ei saa juoda mitään.

Etsi sitten semmoinen mies joka ei juo koskaan, ei kiinnosta.

Vierailija
5/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ottaa vähemmän kerralla tai ei ollenkaan. Ja erikseen on paljon juovat naiset. Moni etsii selväjärkistä miestä. 

Varmasti etsii, kyllä monet silti juovat ja baareissa tutustuu naisiin.

Vierailija
6/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii miestä joka ei juo alkoholia yhtään.

Mies, joka juo alkoholia, tyrkyttää itseään ja vielä ihmettelee miksei kelpaa.

Seems legit.

Vierailija
7/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No keski-ikäinen juoppo bilettäjä nyt ei ole useimpien naisten unelmakumppani. Laske tasoa niin voit löytää jonkun kaltaisesi.

Vierailija
8/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäykkösenä se näkyy päälle päin jos kännää säännöllisesti

Vierailija
9/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osa naisista diggaa ns. viinaan menevistä miehistä. Näin on aina ollut. Mutta miksi näin asia on?

Vierailija
10/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli elämäntapoihin kuuluu ryyppääminen useamman kerran kuussa, arvatenkin myös krapula? Moni perhettä toivova nainen tuosta jo arvaa, etteivät omat unelmat tulisi toteutumaan. Kyllä pubiruusut huolivat silti, älä huoli.

Vierailija
11/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko se siellä taas.

Vierailija
12/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse taas olen sitä mieltä, että streittareissa ja absolutisteissa on jotain epäilyttävää. Hyvin todennäköisesti taustalla on päihdeongelma. Enkä halua sellaista miestä. Tai sellaista, joka vinkuu, jos minä haluan juoda viiniä tai piruvie vetää joskus vaikka ihan kännit. Viikoittaista se ei todellakaan ole.

Vierailija
13/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hommaa sellainen nainen joka on itsekin juoppo. Ongelma hoidettu.

Ei mun elämään kuulu sellainen, että sitten kun on vihdoinkin vapaapäiviä töistä, aletaan ryyppäämään. Haluan tehdä silloin jotain kivaa.

Vierailija
14/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi alkaa niin sanotusta tavallisesta juomisesta. Alkoholinkäyttäjä on usein ärtyisä, vösähtänyt ja huonotuulinen. Alkoholi heikentää järjenjuoksua ja seksuaalisia kykyjä ja herkkyyttä. 

Vierailija
15/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nykyään monet käy baareissa". Nimenomaan eivät enää nykyään käy, siksi niitä kaatuu kuin viljaa.

Vierailija
16/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi alkaa niin sanotusta tavallisesta juomisesta. Alkoholinkäyttäjä on usein ärtyisä, vösähtänyt ja huonotuulinen. Alkoholi heikentää järjenjuoksua ja seksuaalisia kykyjä ja herkkyyttä. 

Tapio Rautavaara ja Vesa-matti Loiri olivat monilahjakkuuksia, ja molemmat oli alkoholisteja. Se, että on alkoholisti, ei indikoi mitään muuta kuin sen, että on alkoholisti.

Vierailija
17/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta löytää pubeista joku juoppo nainen.

Vierailija
18/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No keski-ikäinen juoppo bilettäjä nyt ei ole useimpien naisten unelmakumppani. Laske tasoa niin voit löytää jonkun kaltaisesi.

Mieluiten kaltainen mutta ei juoppo sentää, ei kiinnosta naiset jotka ei koskaan juo, elän ihan erilaista elämää

Vierailija
19/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta löytää pubeista joku juoppo nainen.

En tarkota juoppoa en ole itse juoppo, monet nuoretkin naiset käy kerran kuus viihteellä onko ne juoppoja?

Vierailija
20/30 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suurin osa sori kavereistani juo alkoholia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan